Fiat Argo’nun kaputunun altına indiğimizde ise bizi verimli motor seçenekleri karşılıyor. 1.0 litre hacminde 72 beygir ve 1.3 litrelik 101 beygirlik FireFly motor seçeneklerine sahip olan otomobil, otomatik şanzımanlı HGT opsiyonunda ise 1.8 litrelik E-Torq motor ile beraber gelecek.
Şu anda sadece Brezilya için duyurulan Fiat Argo’nun Avrupa pazarında ya da ülkemizde satılıp satılmayacağı belli değil. Punto’dan sonra B-hatchback model gamında boşluk oluşan İtalyan devi, yeni modelini küresel pazarda farklı motor seçenekleri ile satışa sunabilir.
Bence şık olmuş. Umarım kalitedeki basitlik ve kronik sorunlar artık giderilmiştir. Türkiye piyasasına makul bir fiyatla gelip İkinci el piyasası oluşursa güzel satış yapar bence. Siz ne düşünüyorsunuz ?
![]()
Yer imleri