O ayarda o fiyata arac bulunmaz km falan iyiymis birde cam tavanda olsaymis tadindan yenmezmis. Bence zarar etmezsiniz lakin bir opel honda gibide pirim yapmaz.
merhaba degerli arkadaslar. iki yıl dizel punto kullandım. yakıt ve performans olarak cok memnun kaldım. gecenlerde aldıgımdan 4bin tl yuksek fiyata sattım. bu günlerde bravolara bakıyorum. piyasası olmayan bir arac oldugunu biliyorum ama 120 beygir olması ne olursa olsun alınır dedirtiyor bana. 25 bin kmde 2012 model cam tavan hariç sportstyle 120lik bravo buldum. sahibi hatasız oldugunu söylüyor ve 49bin istiyor. sizce fiyatı nasıl. aracı alırsam 3 yıl kullanacagım ve yılda en fazla 10bin km yapacagım. 3 yıl sonra 55 bin kmde satmak istersem bana cok zarar ettirir mi? yada bu gücte 50bin tlye bana zarar ettirmeyecek baska hangi aracları önerirsiniz. degerli yorumlarınızı bekliyorum arkadaslar.
O ayarda o fiyata arac bulunmaz km falan iyiymis birde cam tavanda olsaymis tadindan yenmezmis. Bence zarar etmezsiniz lakin bir opel honda gibide pirim yapmaz.
Fıat bravo yuda bitirdi. bu saatten sonra artık eskisi kadarda prim etmeyeceği kesin. Ayrıca bakım masrafıda puntoya göre yüksek bir araç. Ben sizin yerinizde olsam o fiyatlara cıkabiliyorsam başka araçlara bakarım. Ben şu an mıtsubishi lancer ve mazda 3 takip ediyorum. Motor performansı ve sorunsuzluk yönünden bana cazip geliyor. Her iki markada modellerini sürekli yenilediği için yavaş satılsada piyasade bir değeri var. Ama fıat bir türlü bu lansman işini beceremedi.
Son vergi düzenlemesinin ardından 59 tl lik Linea dizeli 70bin tl yi geçecek gibi. Piyasası çok iyi olan bi araç. Bence bir bakın derim.
Cam tavanlı bravolara yine belli ölçüde rağbet var. Ama üç yıl sonra satış esnasında bu durum sizin elinizi ne kadar güçlendirir bilemiyorum. Bravoların bakım maliyetleri ve yedek parça fiyatları yüksek. İkinci eli maalesef ağır.
Çok para kimse kusura bakmasın, ederi km hatırına 40-43.000tl
çok iyi hatırlıyorum ben astra yı aldığımda bravo sport style lar da 41-42-43 civarına gidiyordu aynı modelde ama km 10-20-30 binlerde.. hatta sitemizde Abdullah bey almıştı Didim'den.. bence şu anda o aracın ücretleri de 43-44 civarı olmalıdır. 49 biraz fazla gibi..ama satma düşünceniz yok binici iseniz temiz arabaya 1-2 lira fazla verilebilir..
selam 43-44 yazmışsınızda o kmde full puntolar nerdeyse o paraya satılıyor.bence 45 iyi rakam güsel araba bravo segment farkı var herşeyden önce puntoya göre evet piyasası yok punto gibi ama guilettanın iç dizaynıyla aynı diye hatırlıyorum fena değil bence 45 e verirse kaçırma
bence punto ile bravo karşılaştırılmamalı.. bravonun tek eksisi logosu ve ön yargılar. onun dışında kesinlikle segmentinde güzel araçlardan birisi. inanın bana logosu wv olsaydı bu motor ve yakıt tüketimi ile ilk çıktığı yıllarda satışları alt üst ederdi. şu anda günümüzde aynı düşüncelerim yok çünkü 1.6 dizelde o motordan çok daha iyileri var..
Her araba satılır satarkende çok üzer 49 alınan araç. Piyasa aralığı çok geniş Bravoların
Yorumlarınız için tesekkur ederim arkadaşlar. Bravo her zaman hayalimdeki araç olmuştu. Ama bu aracın ülkemiz piyasasındaki durumu bu aracın hep hayallerimde kalmasına neden olucak maalesef.. aynı fiyata 2015 style dizel i20 almaya karar verdim.
Her türlü seçiminiz ne olursa olsun hakkınızda hayırlısı olsun. Ben oyumu Multijet Linea dan yana tekrardan kullanıyorum. Hem motoru biliyorsunuz hemde extradan vergiden avantajı önde bi araç.
Tayfun beye de ayrıca katılıyorum, sanırsam İ20 mi Astra mı demeye bile gerek yok.
Konu Ezeldenberi tarafından (14/11/2016 Saat 13:06 ) değiştirilmiştir.
Vallahi benimde dusuncem bravo
Sport style duallogic f1 skydome lu beyaz siyah jantli hayalim alacaktim mali acidan vazgectim son anda ama onumuzdeki aylarda tekrar deneyecegim bence donanimina gore gayet mantikli fiyati var vergi derken ben olsam cok gormem i 20 ye gore ucak sayilir bence
LG-H815 cihazımdan gönderildi
Konu fawori tarafından (15/11/2016 Saat 14:09 ) değiştirilmiştir.
i20 nin bravoya göre çok basit bir arac olduğunun farkındayım ayrıca multijeti bende çok seviyorum. 2 yıl kullandım bir kez olsun sorun yaşamadım. fakat i20 satarken üzmeyecek bir arac. şuan stle pakey 6 ileri 90 beygir dizel i20nın sıfırı 63bin lira. yılbaşından sonra ne olur fiyatı kim bilir. benim alacagım arac ise sadece 10bin kmde hatasız ve 4 yıl daha garantisi var. 47bin liraya bana mantıklı geliyor. Allah nasip ederse perşembe günü almaya gideceğim aracı. hayırlısı olsun diyelim
i20 şekil olarak güzel bir araç. Ben punto almadan önce bir süre ilan sitelerinde bakındım i20 için. Tesadüfen punto denk geldi ve aldım. Daha sonra bir arkadaşımın i20 aracına kısa bir süre bindim. İçi güzel duruyordu konsol falan güzeldi ekranlar iyiydi ancak diz mesafesi beni ciddi şekilde şaşırttı. Hem ön hem de arka koltuk için çok az bir mesafe vardı. Belki bana öyle gelmiştir bilemiyorum. O aracı gördükten sonra punto sınıfının üzerinde bir iç hacim sunuyor gibi hissettim.
Yılda 10 bin km kullancaksanız 1.4 turbo Opel Astra Sport paketini öneririm..Benzinli kullanırsanız.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...60775430/detay
Peugeot 206 1.4 X-Line 2004 - Benzin & Lpg Alev Kırmızısı 2014 -
Fiat Grande Punto 1.3 Multijet Active 2007 - Dizel Egzotik Kırmızı 2015 -
Fiat EVO Punto 1.3 Multijet Dynamic 2011 - Dizel Egzotik Kırmızı 2016 -
Opel Astra Cosmo 1.4 Turbo 2013 Benzin - Neptün Mavi 2016-2017
Volkswagen Golf 1.4 Tsi Highline 2013 Benzin - Tungsten Gri 2017 (6. Ay)
Volkswagen Golf 1.4 Tsi Highline 2014 Benzin - Beyaz 2018 (4. Ay)
Arkadaşlar tekrar merhaba. yaklaşık iki hafta önce bahsettiğim 90 beygir dizel i20 yi 10bin kmde satın aldım. Ardından mersin artvin Muğla ve Elazığ yaparak yaklaşık 5bin km yol yaptım. Bu süreçte aracı yakından tanıdım. Eski aracim olan 2012 dizel punto ile kıyaslama yaparsak punto ya gore daha fazla yakıyor. Bunun nedeni sınıfının en ağır arabası olması sanırım 1350 kilo agirligi var. Tuketimi Uzun yolda 4.6 litreden aşağı dusuremedim. Şehir içinde 28-30 kuruş civarında yakıyor. Ayrıca puntoya gore biraz daha yüksek bir araç. Bu da esp olduğu halde yol tutuşunu etkiliyor. Deneme amaçlı viraja sert girdim ve arkadan kaydı zor toparladim. Gerçi yol nemliydi bununda etkisi olabilir.
Aracın süspansiyonları sert. Bozuk yollarda rahatsız edici düzeyde. Sert olmasının sebebi yine aracın ağırlıgiyla kaynaklı olabilir.
Beğendiğim yönlerine gelince motoru dizel olmasına rağmen devrilenmesi benzinli araç gibi yumuşak ve motoru sessiz. 6. Viteste 120 km hizi 2 bin devirde yakalıyor. Motor sesi 150 km sa hizdan sonra rahatsız edici oluyor. Aracin 240 nm Torku var ve Torku tüm devirlere dağıtmışlar her devirde güç var. ayrıca gaz pedalına click down butonu var. gaz pedalına sonuna kadar basınca tik sesi geliyor ve ikinci bir turbo devreye girmis gibi motor gücü artıyor.
Tasarımına gelince gerçekten çok başarılı. aydınlatma konusunda sınıfının en iyisi diyebilirim. Farları bi xenon teknolojisi gibi uzun kısa tek mercekte. Ancak uzun kısa olayını mercek hareket ederek değil farun önündeki bir aynanın hareket ederek ışığı perdelemesi şeklinde gerçekleştiriyor. Aracın viraj aydınlatma ışıkları sis ampullerinden bağımsız ampuller vasıtasıyla yapılıyor ve bu ampuller tam da virajın olduğu yöne doğru baktıkları için yolun dışına dogru gerçekten iyi bir aydinlatma sağlıyor. Şimdilik aktaracaklarim bu kadar başka sorularınızı olursa yardımcı olamaya calisirim.
E6603 cihazımdan gönderildi
hayırlı olsun.ALLAH kazasız belasız gülerek binmeyi nasip etsin.
Aracınız hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Satmaya niyetlendiğiniz taktirde i20'yi bravo'ya göre daha çabuk sürede elden çıkartacağınız muhakkakİyi tercih yapmışsınız.
Konu katip onur tarafından (07/12/2016 Saat 15:57 ) değiştirilmiştir.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri