size katılıyorum , bu durumu bende anlayamadım.
Bu aralar araç alma düşüncem var malum sitede araç bakarken "sigortadan para almak için şişirilmiş hasar kaydı" cümlesine çokça rastlıyorum, bu işin aslı nedir sigorta şirketi gibi hertürlü çakallığı bilen bir kurum enayi midir ki fiyatlar şişirilip yutturulabiliyor bu şirketlere.
size katılıyorum , bu durumu bende anlayamadım.
İlan sayfalarında bakılan her 10 ilandan 8 tanesinde yazan cümlelerdenAraç perte çıkmış ama adam temiz yazıyor, kaskodan para almak için şişirilmiş hasar kaydı, bakımlarını yeni yaptırdım (bakıyorsun bakımdan sonra 6.000km kullanılmış) gibi ilanlar...Maalesef %99 müslüman olan Türkiye gerçeği bunlar.
sigortadan para almak için arabasını denize atanı da duyduk okuduk bu ülkede![]()
Aracinizi alip sigorta yaptircaginiz vakit anlicaksiniz asil kimin enayi oldugu![]()
Konu halilimo tarafından (21/04/2016 Saat 19:31 ) değiştirilmiştir.
Sigortalar enayi degil ama orjinal parca ole toplandiginda 10 olan hasar disarda 3'e yapiliyor. Cikma, tamir, yan sanayi olsa hasar azdi aslinda diyenler bir grup. Bu soylemi kullanan bir grup ise satisi hizlandirmak icin attigi taklalara yenisini hasar var ama aslinda o kadar da buyuk degil demenin arkadan dolanan yolu olarak kullaniyor. Bir de aracini zararina zorla perte cikaranlar var. Ornegin tamir edilecek bir araci almak yerine sahibi diyor ki rayicin 5.000 altini kabul ederim. Bu da slinda tamir edilebilirdi ama perte cikarildi diye ikna edilmeye calisilan hasar turu.
Saygilarimla.
bu tipler yüzünden trafik sigortam oldu 900 tl
Hiç hasar geçmişi olmayan 9-10 yıllık deneyimli sürücüye bile 800-900 lira trafik sigortası çıkmakta.Bence aynı kasko gibi,sürücünün hasar geçmişi yoksa sigorta 200-300 lira civarı olmalı.
Şöyle ki, araçta kazadan sonra çamurluklar ve kaput hasar almıştır ama macunla boyayla düzelecek durumdadır. Araç sahibi kaputu çamurluğu boyalı araca binmek istemezse eksperin "bir şekilde" gönlünü yapar ve eksper kişi aracı perte çıkarır. Hem araç sahibi boyalı arabaya binmek yerine gider kendine yeni bir araç alır hem de eksper yolunu bulur. Yine başka bir senaryoda, atıyorum aracın iki kapına kaporta düzeltme gerekiyordur ama yine eksperin gönlü yapılarak kapılar değişecek, direkler düzeltilecek gibi işlemler yazdırılır. Şirket kaportacıya bu işlemlerin parasını öder, kaportacı sadece göçükleri düzeltir. Bu durumda hem eksper hem araç sahibi hem de sigortacı yolunu bulur.
Benim düşüncem bu, yanlışım varsa düzeltin
Kişisel yorumum tabi ki inanmamak lazım bu tip insanlara. Kaskoyu sigortayı kandıran adam size neden dürüst olsun?![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri