14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: 1.2 tsı dgs ibiza yakıt dumunda nasıl acaba

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    kunt ozveren
    Fiat 500X Multiair Turbo Mr.Freeze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/03/2011
    Yaş
    53
    Mesajlar
    843
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 277

    Standart Cevap: 1.2 tsı dgs ibiza yakıt dumunda nasıl acaba

    Yaklasik 3 aydir Fiat in dsg sini(tct) kullaniyorum. Su anda sehir icinde 8,2 litre ortalamayi yakaladim. Hizlanmalarda vites gecisleri muhtesem. Hic bir sekilde vites gecislerini hissetmiyorsunuz.
    Citroen C3 1.4 VTİ BMP


    drive italian , kiss french

  2. #2
    Ev .
    Evren_c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.741
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 403

    Standart Cevap: 1.2 tsı dgs ibiza yakıt dumunda nasıl acaba

    Alıntı Mr.ze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaklasik 3 aydir Fiat in dsg sini(tct) kullaniyorum. Su anda sehir icinde 8,2 litre ortalamayi yakaladim. Hizlanmalarda vites gecisleri muhtesem. Hic bir sekilde vites gecislerini hissetmiyorsunuz.
    500x'in inceleme videolarında da genel olarak şanzımanı övmüşlerdi. Sadece park manevraları yaparken D ve R konumlarında ilk hareket esnasında araç biraz öne atlıyor (yumuşak bir şekilde hareket etmiyor), bu da dar yerlerde park etmeyi zorlaştırıyor dediklerini hatırlıyorum. Böyle bir durum var mı acaba? DSG'de olduğu gibi ilk hareketi pürüzsüz yapabiliyor mu yoksa gerçekten biraz "zıplama" durumu var mı?

    Bir de düz bir zeminde freni bıraktığınızda hareket ediyor mu araç yoksa gaza mı basmanız gerekiyor?

  3. #3
    kunt ozveren
    Fiat 500X Multiair Turbo Mr.Freeze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/03/2011
    Yaş
    53
    Mesajlar
    843
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 277

    Standart Cevap: 1.2 tsı dgs ibiza yakıt dumunda nasıl acaba

    Alıntı Evren_c Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    500x'in inceleme videolarında da genel olarak şanzımanı övmüşlerdi. Sadece park manevraları yaparken D ve R konumlarında ilk hareket esnasında araç biraz öne atlıyor (yumuşak bir şekilde hareket etmiyor), bu da dar yerlerde park etmeyi zorlaştırıyor dediklerini hatırlıyorum. Böyle bir durum var mı acaba? DSG'de olduğu gibi ilk hareketi pürüzsüz yapabiliyor mu yoksa gerçekten biraz "zıplama" durumu var mı?

    Bir de düz bir zeminde freni bıraktığınızda hareket ediyor mu araç yoksa gaza mı basmanız gerekiyor?
    Park manevralarinda one atilma yapmiyor. Ziplama durumu da yok. Araci duz zeminde biraktiginizda hareket ediyor.
    Arabayi almadan once test surusu yapmistim. Satis temsilcisi trafikte beklerken n konumuna almami soylemisti. Ben de oyle yapiyorum.
    Citroen C3 1.4 VTİ BMP


    drive italian , kiss french

  4. #4
    Ev .
    Evren_c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.741
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 403

    Standart Cevap: 1.2 tsı dgs ibiza yakıt dumunda nasıl acaba

    Alıntı Mr.ze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Park manevralarinda one atilma yapmiyor. Ziplama durumu da yok. Araci duz zeminde biraktiginizda hareket ediyor.
    Arabayi almadan once test surusu yapmistim. Satis temsilcisi trafikte beklerken n konumuna almami soylemisti. Ben de oyle yapiyorum.
    Anladım teşekkürler. Belki de izlediğim testlerdeki test aracına has bir durumdu. Sizinki olması gerektiği gibi davranıyor demek. N'ye almak çok doğru bir hareket. Aracın kitapçığında bile yazıyor olabilir. Ben de dualogic aracımda çok kısa duraklamalar haricinde hemen N'ye alıyorum.

  5. #5
    kunt ozveren
    Fiat 500X Multiair Turbo Mr.Freeze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/03/2011
    Yaş
    53
    Mesajlar
    843
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 277

    Standart Cevap: 1.2 tsı dgs ibiza yakıt dumunda nasıl acaba

    Alıntı Evren_c Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladım teşekkürler. Belki de izlediğim testlerdeki test aracına has bir durumdu. Sizinki olması gerektiği gibi davranıyor demek. N'ye almak çok doğru bir hareket. Aracın kitapçığında bile yazıyor olabilir. Ben de dualogic aracımda çok kısa duraklamalar haricinde hemen N'ye alıyorum.
    Rica ederim ne demek. Fiat 500 serisi ile citayi bayagi yukseltmis. Arabanin icinde ses yok.
    Citroen C3 1.4 VTİ BMP


    drive italian , kiss french

  6. #6
    Ev .
    Evren_c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.741
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 403

    Standart Cevap: 1.2 tsı dgs ibiza yakıt dumunda nasıl acaba

    Alıntı Mr.ze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rica ederim ne demek. Fiat 500 serisi ile citayi bayagi yukseltmis. Arabanin icinde ses yok.
    Güle güle kazasız belasız binin

Benzer Konular

  1. Bp yakıt sizce nasıl ?
    teion67 tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 04/04/2014, 01:52
  2. Acaba nasıl durur
    Nokta. tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 21/03/2012, 23:01
  3. Bir Öneri ? Nasıl olur acaba ?
    kmrn35 tarafından Modifiye forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 09/12/2011, 21:43
  4. Jant kapaklarımı boyasam nasıl olur acaba?
    fluent tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 30/05/2010, 02:27
  5. Böyle Bir Ses Tesisatı Nasıl Olur Acaba?
    unik06 tarafından Ses & görüntü sistemleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 03/04/2009, 16:25

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com