Ben ikisini de kullandım. Bence de c-elysee .
GT-N7100 cihazımdan gönderildi
c-elysee'yi bi 300 km kadar hem şehirlerarası hem de şehiriçi kullandım, ben de hiç düşünmeden c-elysee derdim.
Şirket aracımız var c-elysee ortalama yakıt tüketimi 6.5-5.5 arasında gidip geliyor. Gürültüyü çok içine alıyor. Ön konsolun üst kısmı çok kaliteli duruyor. Ama kalorifer tuşları için aynı şeyi söyleyemeceğim. Araçı öyle çok aşırı zorlamadığım için her araç beni savurmuyor.
Temden CC'yi 125e ayarlayıp Çerkezköy- Yalova arası kullnanıyorum genelde (körfezi dolaşarak) 1.6 olduğu için puntoyla kıyaslamak zaten yanlış olur fakat bizim sedan zorunluluğumuz olmasa tercih edilecek bir araç değil. Dacia Logy bile bana daha konforlu geliyor bazen. Sedan değilde HB olabilirse aracınız C4 daha güzel bir tercih e-HDI
o videoyu belki 100 kere izledim euroNcap kaza test videosu ve videonun hiçbiyerinde 5 yıldız diye bişey söylenmiyor bazı türk forumlarında aracın 4 yıldız aldığını yazmışlar bunu ve videoyu bildiğim için dedim 5 yıldız olmaması lazım diye
G.Punto 2008 1,3 m.jet dynamic
Grande Punto Euroncap sonucu
Fiat Grande Punto (2005)
Sent my iPhone using
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
G.Punto 2008 1,3 m.jet dynamic
c elysee kullanan arkadaşlar araba çok ses alıyormuş ve klima açıkken çok gürültülü çalışıyormuş doğru mu???
raporda 5 yildiz, pdf linkinde, linkmadresinde de 5 yildiz...
testi yapan ncap, 5 yidiz vermis ama genel degerlendirip 4 yildiz demek nasil oldu acaba...
o donemde stilo mesela 4 yildiz...
Fiat Stilo (2005)
sadece o baz aliniyor ama gecmis donemdeki raporlarla son yillardaki rapor formatlari farkli..
yildiz kriterleri gunumuzde eskiye gore degismis olabilir..
G.Punto 2008 1,3 m.jet dynamic
sanirim en iyi kaynak, testi yapan kurumun raporu....
bu arada dun bahsettigim konu, o donemki 5 yildiz ile gunumuzdeki 5 yildiz farkli..
grande punto 5 yildiz ama...
su not var
Euro NCAP | 404
Konu timbaz tarafından (15/01/2016 Saat 13:28 ) değiştirilmiştir.
2005 sonrası puntolar rakiplerine göre üstün güvenlik donanımlarına sahiptiler.
Sent my iPhone using
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
Lineada kullanılan kalitesiz malzemeyle ilgili bi video denk geldi.
TOFAS -FIAT Linea Kazası KOÇ HOLDING'in yasaklamaya çalıştığı haber - YouTube
Sent my iPad using
G.Punto 2008 1,3 m.jet dynamic
**2-3 Hafta önce akrabamız Auris ile kaza yaptı, Yolcu koltuğu aynı bu şekilde yamulmuştu.
üstünde oturan akrabamda bir sorun oluşmadı ama koltuk aynen bu şekilde yamulmuş.
Yolcu koltuğunun sol tarafı sağ tarafına göre 30cm arkaya gidecek şekilde.
Keşke fotosunu çekseymişim.
keske...
emniyet kemeri takili miydi?
eger deforme olmasaydi yolcu daha fazla yaralanabilirdi...
bu sekilde absorbe ediyor sonucta
esas detay boyun kisminda... ve emniyet kemeri kullanimi...
LİNEA yı TESLİM ALDIM
Lineayı test ettikten sonra, yeniden rahata erdim
Aklımda hiç soru işareti kalmadı, lineayı teslim aldım.
Konfor olayını, motor performansıyla karıştırıyorlar hep.
Sürüş pozisyonu kat kat kat iyi C-Elysee'ye göre.
**C-Elysee ye göre lineanın tek dezavantajı, düşük devirlerde ve kalkışlarda çok hantal kalıyor.
Lineanın:
Debriyajı daha yumuşak.
Frenleri daha iyi.
Oturuş,sürüş konforu daha iyi.
Az biraz koltuğu ve direksiyonu sert.
Motor kalkışlarda zayıf.
Yol tutuşu daha iyi.
Yanından kamyon geçince sallanmıyor bir de
Emniyet kemeri yükseklik ayarı var,
Direksiyon derinlik ayarı var (Çok şükür! En önem verdiğim şeylerden biri)
Gerisi de: Klasik G.Punto Active+ESP
Herşey alıştığım yerde..
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri