Teşekkür ederim.
Avukatım zaten hocam. Doğrudur asıl olan dava açmadan anlaşmaktir. yanlız sigorta şirketlerinin izlediği politikaları az çok biliyoruz. Velev ki onarım olursa dava olmadan olmayacak gibi.
Printable View
Çok çok Geçmiş olsun hocam .
çok geçmiş olsun.
Öncelikle geçmiş olsun. Ben toyotanın perte çıkacağını düşünmüyorum, bilakis punto perte çıkmaya daha yakın, dikkat ettiyseniz corolladaki hasar ön tampon, farlar, ön kaput ve en fazla radyatör hasarı çıkar diye düşünüyorum.
geçmiş olsun hocam..
Araç yapılırsa gönül rahatlığıyla binile bilir. Tmm ağır hasarlı olcak ama yürüyeni şasesi motorunda bir sorun olmayacak. Deger kayıbını da alırsanız ister satın ister binin binin puntonun hakkını verin
Gerçekten de sadece sag tarın airbag ların acılması bu sistemin puntolarda oturduğunun belirtisi
Konuyu tam okumadınız galiba.Toyotaya kesin pert demişler.Toyotanın ön hava yastıkları,kaput sağ çamurluk,ön farlar,davlumbaz,tampon,radyatör,motor kulakları ön koruma demiri dahil hepsi değişecek.Eğer tampon bu kadar dağıldıysa ön şasi ucuda yamulmuş olma ihtimali yüksek.Puntoda sadece iki kapı bir de hava yastıkları değişecek.Marşpiyelde boyandı mı tamamdır.
canınıza bir şey olmaması sevindirici, çok geçmiş olsun, sigorta şirketini arayıp sıkıştırın, olmadı bir tanıdık avukat ile sıkıştırın, mutlaka çözüme ulaşırsınız.
çok geçmiş olsun
çok geçmiş olsun hocam öncellikle.
suç oranları belli oldumu tramerde?bende böyle bir kazaya karışmıştım.suç oranlarını 50-50 verildi.bu yuzden araç değer kaybı davası açamıyorum.açılabilmesi için %100 haklı olmak gerekiyormuş ve araç değer kaybının satarken alınabiliyor muş diye biliyorum. buda benim kaza
https://www.postimg.org/image/e17mto0qn/
https://postimg.org/image/4fe2dd9kv/
View image: IMG 20140624 183358
View image: IMG 20140624 183416
Çok geçmiş olsun, üzüldüm gerçekten, umarım herhangi bir sorun çıkmadan halledebilirsiniz işlerinizi. Allah daha büyük kazalardan korusun.
Beniç kullandığım C4 Picasso bu şekil olmuş. Lambur lumbur açılmış sağ sol :)
Ama pert verilmemiş. Motor Şase direk hiçbişi yok çünki. Sadece Kapıdan ve marşpiyelden hasarlı.
SAğ sol hava yastıkları açmış:
Sol ön kapı
Sol ön marşpiyel sacı
4Hava yastığı
Yan hava yastık beyni değişmiş
Sol arka kapı boyanmış.
13000TL Tek hasar. 2000İşçilik 8000 parça
Punto da buna benzemiş ama iki kapı ve direk ne alemde duruma göre değişir herhalde.
Bir de HASAR/KASKODEĞERİ gibi bir faktöre bakılıyor olabilir..
**********
Bir de bazı araçların pert olması için önden hava yastıklarının açması ytebiliyor.
Mesela benim aracın yeni göğüs airbaglerle birlikte 10BIN TL'yi geçiyor.
Ki Önden airbaglar açtıysa, tambon,farlar, radyatör, ön kaput vs vs.vs de eklenince ücret uçup gidiyor..
Tampon,tampon demiri, sağ çamurluk, iki far, ön kaput, ön panel, sağ ön davlumbaz ++Muhtemel birkaç yürürü parçası (Salıncak rot rotil motor takozu gibi akla gelmeyen bi dünya incik cincik parça)
VE İLAVETEN:
Airbag sensörleri, 5 Airbag (Diz de vardır bunda) **fotoda açık en az 4 airbag var 2 ön , 2 perde. Muhtemel Koltuk yan airbagler de açıktır tam seçemedim, Airbag beyni.
ve en önemlisi komple ÖN GÖĞÜS. Bu maddeye kadar pert çıkmasa bile, ön göğüs de eklenince iş bitiyor....
Çok geçmiş olsun.Verilmiş sadakanız varmış.
Çok geçmiş olsun.
Her iki araç da üzerine düşeni yapmış. İkisi de 5 yıldızlı olmalı. Corolla'yı kotulemeyin. Çarpışma testlerinin 64 km hızla yapıldığını biliyorsunuz, arabalar dağılıyor çünkü öyle olması için uretiliyorlar.
Bana sorarsanız Corolla pert olur. Arkadaşların söylediği gibi görülmeyen birçok hasar vardır o araçta ama Punto'da kapılar dışında pek bir şey yok gibi. Govdede yamulma yoksa tahminim pert olmaz. Geçmiş olsun tekrar.
Öncelikle çok geçmiş olsun. Yeni araçların kaporta ve motor imalaat prensibi darbeyi absorbe etme amaçlıdır. Toyota'nın önünün haşat olması onun sağlam olmadığını göstermez. Kapırta ne kadar ezilip büzülürse gücüde o kadar absorbe eder. Buna motorda yardım eder. Motor ne kadar iç içe geçerse içeride diz mesafesi o kadar korunmuş olur. Eğer o Toyota o kadar hasar almasaydı ya içeride boyun zedelenmesi yada diz kapağı parçalanması olurdu. Sağlam değil demek için kaza yapan bir aracın içine oturup diz mesafesini,direksiyonun geldiği noktayı kontrol etmek gerek.