41 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Yeni nesil otomatik araç

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    ali ak
    pasali3418 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/12/2014
    Yaş
    45
    Mesajlar
    160
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 3

    Standart Ce: Yeni nesil otomatik araç

    Alıntı Evren_c Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu ikisi arasında teknik anlamda seat secerdim tsi ve dsg'den ötürü. İkinci eli düşünürsem corsa seçerdim markadan ötürü

    Ama bana kalsa 5 bin lira daha koyar lounge dsg polo alırdım. Ya da aynı paraya comfortline polo alırdım.

    hem paradan ötürü hemde vergi vs.den ötürü ıbıza yakın gelıyo diğer yandan opel dediğnz gbi 2.el konusunda daha iyi ama oda yenı nesıl otomatık startek motoru soru ısaretı,sonucta 2aylık yenı bı motor tam kımse bılmıyo ve yorum yapamıyrz =) polo'yu ısterz aslında ama oda ciddi para istıyolar.

  2. #2
    Ev .
    Evren_c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.741
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 403

    Standart Ce: Yeni nesil otomatik araç

    Alıntı pasali3418 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hem paradan ötürü hemde vergi vs.den ötürü ıbıza yakın gelıyo diğer yandan opel dediğnz gbi 2.el konusunda daha iyi ama oda yenı nesıl otomatık startek motoru soru ısaretı,sonucta 2aylık yenı bı motor tam kımse bılmıyo ve yorum yapamıyrz =) polo'yu ısterz aslında ama oda ciddi para istıyolar.
    Vallahi dediğim gibi, ben olsam ya bütçemi az daha zorlar Lounge Polo alırdım ya da aynı paraya bir alt donanımlı Polo'yu alırdım.

    Seat güzel fakat malzeme kalitesi epeyce farklı Vw'den. Keza işçilik de öyle. 2. elde de değer kaybı daha fazla.

  3. #3
    ali ak
    pasali3418 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/12/2014
    Yaş
    45
    Mesajlar
    160
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 3

    Standart Ce: Yeni nesil otomatik araç

    Alıntı Evren_c Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vallahi dediğim gibi, ben olsam ya bütçemi az daha zorlar Lounge Polo alırdım ya da aynı paraya bir alt donanımlı Polo'yu alırdım.

    Seat güzel fakat malzeme kalitesi epeyce farklı Vw'den. Keza işçilik de öyle. 2. elde de değer kaybı daha fazla.

    evet dediğin çok mantıklı ama işte bütçe sınırlı olunca insan okdar para verip plastik kapaklı araca binmek istemiyo =)) bide dsg ler için sorunlu dıyolar duymussunuzdur suan yanılmıyosam 3.nesiller üretiliyo,nası iyileştirme var mı acaba ?

  4. #4
    Ev .
    Evren_c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1.741
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 403

    Standart Ce: Yeni nesil otomatik araç

    Alıntı pasali3418 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet dediğin çok mantıklı ama işte bütçe sınırlı olunca insan okdar para verip plastik kapaklı araca binmek istemiyo =)) bide dsg ler için sorunlu dıyolar duymussunuzdur suan yanılmıyosam 3.nesiller üretiliyo,nası iyileştirme var mı acaba ?
    Dsg ile ilgili o kadar çok konuşuldu ki 2015 model araçlarda dsg'nin son nesili kullanılıyor sanırım ve okuduğum kadarıyla bazı iyileştirmeler yapılmış şanzımanda.

    Bununla birlikte evet çokça şikayet var dsg ile ilgili ama bu biraz da bu şanzımana sahip araçların çok satmasından kaynaklanıyor. Örneğin X markasının çift kavramalı aracı 100 tane sattıysa, Vw'ninki 5000 tane satıyor. Haliyle sorun yaşayan da, memnun kalan da daha fazla oluyor. Tabii ki forumlarda memnun olanlardan çok şikayet edenleri duyduğumuz için sanki dsg sorunluymuş gibi bir algı oluştu insanlarda.

    Konuyu biraz dağıtıyoruz ama, ben kendi adıma dsg'nin sorunlu bir şanzıman olduğunu düşünmüyorum. Daha doğrusu sorun yaratma potansiyelinin yüksek olduğunu kabul ediyor ama bilinçli kullanıldığında sorun yaratmayacağını düşünüyorum. Üstelik müdürümün 2012 (2013 de olabilir) dizel dsg Jetta'sı 70bin km'de şanzıman değiştirdiği halde bunu söylüyorum. (Çok kötü kullanıyordu, manuelde bile öyle kullansanız şanzımanı bozabilirdiniz. Park manevrası yaparken araç durmadan vitesi ileri-geri alıyordu. Gaz pedalına hakim olmadığı için normalde sabit vitesle gidilebilecekken onlarca kez vites değişimine sebep oluyordu vb.) Bu ve benzeri şanzımanların nasıl kullanılacağı aslında kullanım kılavuzlarında yazıyor fakat tabii ki en ince ayrıntısına kadar yazmıyor. Her kullanıcı da şanzımanın mekanik yapısını, nasıl işlediğini bilmek zorunda değil elbette. Sorun da buradan kaynaklanıyor. Adam dur kalklı trafikte habire ayağını frenden çekip ilerliyor. Zaman zaman sert gaz yapıp 3 metre sonra duracak olmasına rağmen arabaya 1-2 vites değiştiriyor, yarım debriyaj gitmesine sebep oluyor. Yapısı gereği şanzıman çok ısınıyor, bir süre sonra kavrama/titreme sorunları baş gösteriyor vs. vs. Oysa ki yoğun trafikte bile öndeki araçla arasında en azından tam kavramanın gerçekleşmesine müsaade edecek kadar bir mesafe girdiğinde hareket etmesi lazım. Kesik kesik gitmeyi, özellikle küçük viteslerde ani hızlanmaları sevmiyor bu şanzımanlar.

    Yine kendi açımdan bakacak olursam; İstanbul gibi korkunç trafiği ve yokuşları olan bir yerde dsg almak gerçekten risk. Ben olsam ya alıp garantisini de uzatıp garanti bitiminde aracı elden çıkarırdım ya da hiç almazdım. Ancak yaşadığım yer olan İzmir'de hiç yokuş görmüyor benim aracım. Yoğun trafiğe girmiyor. Girse bile ben pedalın altında yumurta varmış gibi kullandığım için şanzımanı hiç zorlamıyorum. Dolayısıyla kendi koşullarım dahilinde dsg alırdım diye düşünüyorum. Hatta kaşınıyorum şu aralar

Benzer Konular

  1. Yeni Nesil Apartmanların Dış Cephelerindeki Ledli Işıklar
    sundown tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 25/12/2013, 11:10
  2. Yeni nesil şehir faresi
    egzo-evo tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 20/10/2011, 12:29
  3. Yeni nesil evo ve evo kit hakkında...
    ecosi26 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 01/04/2011, 14:59
  4. Yeni nesil punto evo hk...
    ecosi26 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 25/03/2011, 14:46
  5. Mercedes Yeni Nesil Benzinli Motorlar
    the_Algn tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 19/08/2007, 23:08

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com