hocam bakım maarafı, kaza durumu önemli.Aracın iç temizliği de.Bence fiyattan önce aracın daha fazla masrafı var mı, bu hasarlar dışında hasarı var mı buna yoğunlaşmanız lazım.Pazarlık işi halledilir.

Geçtiğimiz aylarda evo, sağ iki kapısı değişmiş ve arka tamponda boya var.Yani değişen 3 parça boyalı 45bin Kmde dynamic paket, bakımları serviste yapılmış 2011 model beyaz renk, garantisi uzatılmış ve otomatik vites bir araç aldık kuzenimin eşine.Baktırdık sağına soluna bayan sürücüydü.Kadının dediğinden gayrı söz çıkmadığı, içi tertemiz olduğu ve bakım masrafı olmadığı için 30bin Tlye anlaşıp satın aldık.Şu anda hiçbir problemi olmadan kullanılıyor.

biri önceki sayfada avrupadan örnek vermiş ismini alıntılamayı unuttum kusura bakmasın.Türkiyeyle avrupadaki otomobil anlayışını kıyaslamak hata olur.Ordaki oto tamir anlayışını bilmiyorsanız özellikle.Bazı ülkelerde bu işlerin standardı vardır.Yani yan sanayyii ürün kullanımı gibi bir lüksleri yok.Zaten avrupadaki gelir Türkiyedekine oranla daha yüksekte olduğundan ötürü adamların yan sanayyii takma derdi yok.Bizdeki oto usta mantığı mantıksız.Ustana güvenip araba alırsın, 3 ay sonra olmayacak paraya satmak zorunda kalırsın.Ya da çok iyi araçtır ustan yüzünden kaçırırsın.Kapını değiştirdin acaba fitilleri takmış mı diye düşünmüyor avrupa insanı.

Netekim konuya dönersek, evet hasar durumu malesef piyasayı etkiliyor.Ben şahsen ne kadar ekmek o kadar köfte diyorum.Benim için bakımları yapılmış olması, masrafının az olması yeterli.Km 150bine kadar dert değil hatta.Zira 450bin kmleri deviren multijetler var.