Peki 2007 modeldede aynı City arızası verirmi??
Hangi yıldan itibaren Cıty arızası vermiyor??
Printable View
2006-2007 yıllarında sıklıkla city arızası verdi . 2008 lerde nadir. sanş işi 2010 punto evodada city arızası verdi alıcagın araç 2008-2009 olursa daha iyi olur 2009 larda sorun çıkanı duymadım .benim aracıım 2008 allaha sukur bende ve rmedi .benim arkadasım 2007 puntosunda city direksiyon arızası vardı servis karsılamadı .aracını sattı satıgı kişi aracı bilgisayara baglatmadı .amortisör takozlarında sorun vardedi öyle sattı
Aracın yaştan dolayı triger zinciri ve acemiden aldığınızı varsayarsak , baskı-balata gibi masrafları da göz önüne almalısınız.
Kişisel fikrim;ben olsam almam.aklımda bu kadar soru varken ,canımı emanet etmem.
arenasın dedigi dogru trigerzinciri ve balata degişmesi lazım .oda 1000-1500 tl arası tutar.
hocam bakım maarafı, kaza durumu önemli.Aracın iç temizliği de.Bence fiyattan önce aracın daha fazla masrafı var mı, bu hasarlar dışında hasarı var mı buna yoğunlaşmanız lazım.Pazarlık işi halledilir.
Geçtiğimiz aylarda evo, sağ iki kapısı değişmiş ve arka tamponda boya var.Yani değişen 3 parça boyalı 45bin Kmde dynamic paket, bakımları serviste yapılmış 2011 model beyaz renk, garantisi uzatılmış ve otomatik vites bir araç aldık kuzenimin eşine.Baktırdık sağına soluna bayan sürücüydü.Kadının dediğinden gayrı söz çıkmadığı, içi tertemiz olduğu ve bakım masrafı olmadığı için 30bin Tlye anlaşıp satın aldık.Şu anda hiçbir problemi olmadan kullanılıyor.
biri önceki sayfada avrupadan örnek vermiş ismini alıntılamayı unuttum kusura bakmasın.Türkiyeyle avrupadaki otomobil anlayışını kıyaslamak hata olur.Ordaki oto tamir anlayışını bilmiyorsanız özellikle.Bazı ülkelerde bu işlerin standardı vardır.Yani yan sanayyii ürün kullanımı gibi bir lüksleri yok.Zaten avrupadaki gelir Türkiyedekine oranla daha yüksekte olduğundan ötürü adamların yan sanayyii takma derdi yok.Bizdeki oto usta mantığı mantıksız.Ustana güvenip araba alırsın, 3 ay sonra olmayacak paraya satmak zorunda kalırsın.Ya da çok iyi araçtır ustan yüzünden kaçırırsın.Kapını değiştirdin acaba fitilleri takmış mı diye düşünmüyor avrupa insanı.
Netekim konuya dönersek, evet hasar durumu malesef piyasayı etkiliyor.Ben şahsen ne kadar ekmek o kadar köfte diyorum.Benim için bakımları yapılmış olması, masrafının az olması yeterli.Km 150bine kadar dert değil hatta.Zira 450bin kmleri deviren multijetler var.
cem yazıyı yazan bendim .Ben türkiye dışındaki servisleride gördüm yunanistan ve bulgaristandaki bizim özel servislerden biraz geriler . bacanagım bulgaristanda yasıyor . kendisi galerici gibi almanyadan kendisini 6 araç aldı 5 yasında abisine 2 tane mercedes kamyonet aldı almanyadan enson ogluna 2006 seat araba almıştı araç türkiyeye geldi ufak bir arıza çıkardı özel servise gittigimizde ustanın dedigi araç önden kazalı ve kullanılan parçalar yan sanayi aracı güzel toplamışllar ama bu aracı elinizden çıkartın daha çok masraf açar .baska bir ustaya götürdük aynısını dedi .km yi geri çekip bulgara gittikten 1 hafta sonra araç degerinde satıldı . yaklasık aracı 1 sene sorunsuz kullanmışlardı .644252 de kmde 2010 model albea gördüm motoruna ellenmemiş