Arkadaşlar ben de daha önce punto kullanıcısıydım. Ama araçtan servis desteği ve ilgisi konusundan dolayı aracımdan soğudum ve sattım. İnanın servis anlayışı o kadar dandik ki bir şeyi kabul ettirene kadar insanın göbeği çatlıyor. 7-8 ay önce araç almaya karar verdim kafamın bir köşesinde bu sefer linea almak vardı dışardan çok fantastik bir görünümü olmazsa da yine de fiyata bakınca albenisi olan bir araç. Sonra punto döneminde yaşadığım sorunlar aklına geldi kendi kendime dedim ki o kadar şeyden sonra yine mi fıat dedim sonra vaz geçtim ve aklımda diğer bşr seçenek olan ve çok methedilen octavia'ya ya yöneldim ordaki çalışanların ilgisi çok hoşuma gitti bu ilk etepta beni çok etkiledi ve 1-0 maça önde başladı, aynı gün gittiğim beylikndüzü birmot çalışanları o kadar umursamaz ki aracı sormak için inanın muhattap bile bulamadım, allahtan birini buldum da sordum o kişi de o kadar ilgisiz ki resmen kendinden bıkmış cevap verdi ki tiksinmem 2 katına çıktı. Arkama bakmadan çıktım. Dığruca kafamın estiği ilk gördüğüm skoda bayisinin yolunu tuttum İçeri girdim araçlara bakarken bir beyefendi ben aracı incelerken sadece başımda bekledi ve biraz inceledikten sonra araç hakkında isterseniz yardımcı olayım dedi ve kabul ettim aracı tüm detayıyla anlattı ve fiyat konusunda yardımcı olabilir misinşz dedim bakarız dedi çok büyğk bir şey beklemeyin ama ufak bşr şey olabilir dedi neyse aracı spariş etti geldi aldım, benim için önemli olan aracı aldıktan sonraydı. aracımı kurcalarken sinirlendim direksiyonun sağ tarafında bulunan yol bilgisayrın olduğu kolu sert bir yumruk attım ve avucuma alarak ters istikamette çevirdim içten çat diye bir ses geldi ve içten kırıldı kol çalışmadı servise götürdüm bu kol çalışmiyor dedim anında işlem yapıldı ve bşr gğn sonra aracımı bana teslim ettiler ohhh ne güzel hem kır hem de bedavadan değiş hiçbir şekilde itiraz etmediler helaaalll dedim. Sonrasında aracı aldığım yerde orijina olmayan çelşk şant aldım ekstra ücret ödeyerek onda ise skıntı yaşadım jant göbeği tam oturmadığından yüksek hızlarda 120 den sonra araçta sanki balansızlık varmış gibi titreme yapıyordu servise git gel olmadı müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım bana orijşnal jant mı yoksa başka marka mı taktılar dedi ben de orijinal olmayanı uygun fiyata taktırdım bizzat sizin bayi yaptı dedim ve şikayetimi oluşturdular. 1-2 saat sonra müşteri hizmetlerinin dediği şey jantlar kessinllikle orjinal takılması gerektiğini söyleyip özür amaçlı elegans jant gönderip serviste takılacağını söylediler bu arada orijinal jant fiyatı(3600)TL gittim ve taktılar. her sorundan sonra müşteri hizmetleri memnuniyet anketi yapıyor ve işte olay bundedim adamlar sonuna kadar malına sahip çıkıyor ne de olsa alman disiplini. Ama fıat bu kınuda halen taş devrini yaşıyor. inanın bir alman aracı olsa 10 defa onu yaparladı. bir de bu almanların ilgisini görünce bir daha başka marka mı alınır mı demeden insan yapamıyor
Yer imleri