Lada samara
Arkadaşlar geçen zamanlarda t-jetimi değerli bir arkadasıma sattıktan sonra dizel bir araç almaya karar verdim. Aracı van panel olarak düşünüyorum üzerinde biraz zaman geçtikten sonra setup yapacagım önceliğim tabiki aracın yürümesi. Forumlardan araştırmalarıma göre Türkiye'de yapılı şekilde bu araçlardan 2 3 tane var bunlardan biri fiesta 06 eyz diğerleri bt corsa ve er corsa sahipleriylede teker teker diyaloglarda bulundum fakar herkes kendi aracını övüyor. Bunu sizlerin değerli fikirleri ile seçimimi yapmak istiyorum. Oncelikle araç için ayırdıgım bütce 13 000 bu fiyatlara 3 araçtanda rahatlıkla buluna biliyor. Motor performansı dış görünüş olarak sizce hangisi öncelikli olur. Corsalara çok şık germanstyle yapılırken fiestanın stsi vaz geçilmez fiestayı basınca yere tekerler çamurlukların içine yerleşirken karacantlara kamber verince corsa bi ayrı görünüyor inanın bilemedim fikirlerinizi egerki tanıdılarınız varsa bu araçlarla ilgilenen hangisini tavsiye eder modifiyeli gorduklerınızın fotolarını paylasarak bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Herkese iyi forumlar...
Lada samara
Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk
Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var
Er falan istanbul parkta görüyoruz coşsalar çok tehlikeli adamlar yeri simsiyah çizerek gidiyor
zaten işin özü smoke yapmak linke tıkla bak
Ce Dois Racing DYNO DAY - seat ibiza TDI - YouTube sırf böyle duman alabilmek için aracının enjektör memelerini kısaltıp yazılım attıran dizelciler var ankarada tabi benim istediğim once performans sonra smoke
Abi manyaklıktan başka birşey değil ya ist parktada durum böyle 2 tane corsa kalkıyorsa uzaklaş ordan ortalık dumandan görünmüyor
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi...
Ama silindir hacim farkida var bebegim
Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk
Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var
Hbb corsa 1.7 dti smoke & redline - YouTube dumanının hastasıyız
Ne kadar duman o kadar randuman demiş atalarimiz
Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk
Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var
Aynen biraderim. Yokmu konu dahilinde bilgisi olan ?
Biraderim sana dedim,tekrar ediyorum. Fiesta düşük devirde çok fazla boğulan bir araba. 1 aydır 1.4 tdci 5 kapı kullanıyorum. Üst devirlerde fena değil ama vites değişimini illaki 3bin civarında yapman gerek. Yoksa hafif eğimli bir yolda dahi araba boğulup kalıyor. Daha az önce indim Fiestadan yine delirdim. Yüklersen nasıll olur bilmem ama stock olarak çok diri bir motor değil. Az yakıyor diyorlar fakat yüksek devir istediği için çok yakıyor malesef.
1.7 dti motor eski bi teknoloji artık. Ek olarak vergi olarak bir farkı var mı bilmiyorum ona da bakarsın. Bence Fiesta'yı yüklesen daha iyi olur. Corsa'dan daha güzel duruyor malum.
2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz
Punto Forum - www.grandepuntotr.com
2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz
Punto Forum - www.grandepuntotr.com
ford bir arkadasımda var helen kullanıyor inanılmaz gürültülü ve çok hantal ama corsa ise teyzemin oglunda var çok daha estetik çok az yakıyor vede daha sessiz ford a göre benden sana tavsiye alman aracınede olsa bence al buarada corsa biraz küçük
opel in araçları 5 para etmez corsa daki 1,7 dizel motor isuzu yapımı iyi anlayanlar bilir ben olsam fiesta alırdım bu ikisi arasından
eski bir dti kullanıcısı olarak ilk önce %70 nin km çekilmiş. bide vanları düşünecek olursak bu daha da artar.
sıfır direksiyon kutu takarsın hala tıkırdar.
mazot pompasının yanındaki müşürleri alır almaz değiştirip pompa beynini yukarı almanız gerekecek. pompa beyni bozan yakın zamanda üst beynide bozar. 850 tl pompa beyni üst beyin tamiride 300-400 tl. çoğunun turbosu bitik, orj sıfırı 1100-1300 tl civarı. ama düzgün bulursanız c180 komp. hard yazılım kat-egr iptaliyle 5-6 boy atarsınız.
Bu tavsiyeler üzerine corsa dibe gidiyor öyleyse
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri