Abi ben şöyle özetliyim. Benim araçla ben 180 de yaptım ama içinde o viraja girerken hafif bir sanki seni bir anda şeritten atacak korkusu oluyor. Ayağın hafiften frene gidiyor ve direksiyona kilitleniyorsun. Ama Leon da kullandım. O kadar hız yapmasam çıktığım yeteri kadar hızda arabanın sana nasıl güven verdiğini hissettim. Ya da başka bir C segmenti araç olarak Astra da da aynı şeyi hissediyorsun. Atla deve yoksa bile atla eşşek var abi![]()
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
Fark mutlaka vardır inkar etmiyorum ama açılan bu kadar konuda konuşulan kadar değil. Şimdi benim araç eski aracıma göre bana daha çok güven veriyor ama puntoyla sürekli girdiğim sert bir viraj var oraya lineayla da giriyorum fark var ama abartılacak kadar değil. yani puntoyla kasarak 115 120yle girdiğim virajı lineada da aynı hızlarda biraz daha rahat giriyorum. Gerçi bunu lineanın lastikleri değiştirdiğim zaman unutmazsam tekrar deneyecem. Puntoda kışlık yeni lastik vardı çünküşimdi aklıma geldi.
Bende tam olarak bundan bahsediyorum işte abi. Güven ! Yani arabana güvenerek bir viraja giriyorsan araban diğer araçtan daha az hız yapan bir araba da olsa onu yenebilirsin. Çünkü o arkadan hız yaparak gelen araç senin girdiğin virajda fren yapmak zorunda kalacak ama sen fren yerine gaza yüklenebileceksin. Bu sadece Punto için değil Fiesta, Corsa, Polo, i20 vs. içinde geçerli. Ki Fiesta nın yol tutuşu Puntodan çok çok daha berbat.
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri