+1
Printable View
hocam 160-170 basan biri kaç km de durur bir bilginiz varmı?
güvenli hız 90 civarıdır,
hadi 100 olsun.
otoyolda 120-130
ama assssla daha fazlası değil.
gaza basarken kaç yapabileceğinize değil,
frene basarsanız kaç mt de durabileceğinizi düşünerek araç kullanmalısınız.
bunca ölenler neden ölüyor sanıyorsunuz? vadesi dolduğu için mi?
daha daha akıllı olalım.
AKILLI OLAN BAŞINA GLEENLERDEN DERS ALIR.
DAHA DAHA AKILLI OLAN BAŞKALRININ BAŞLARINA GELENLERDEN DERS ALIR.
Valla duruyor arac hic sıkıntı olmuyor
üzerinden S4 ile gönderildi okan atak saygilarimla
şahin 500 yapsa ne olur? şahin işte:))
punto donanımlı doğanı şahin i bugün üretsinler yarın sıraya girer alırım.
bu gün you tube deyeni toyota aurisin hızlanmasını seyrettim devir saati hep 6000 de sabit aracın sesi ve devri hiç değişmeden hızlanıyo çokgarip geldi 0 dan 140 a
2013 - 2014 Honda Accord CVT 0-60 Test Drive and Review - YouTube
2010 Nissan March XTronic CVT Acceleration - YouTube
cvt şanzımandan kaynaklı bir durum normal şanzumandaki gibi farklı dişli grupları değil de karşılıklı birer çift dişli arasına geçirilmiş zincirin çapıyla oynanarak çalıştırılıyor. Bizdeki bazı makinalarda benzer şanzuman kullanılıyor mesela. Dişli grubundan birisi açma kapama yaparak zincirin dönme çapı değiştirilerek çalışıyor basit ama sağlam bir sistem.