Hepimiz yollasak bu arkadaşa meil daha iyi olmazmı?
Printable View
Sıfır arac aldık arka stoplar bugu yapti. Aradik fiat merkezi yenilenmiş stop takıldı iyi düzeldi derken onlarda bugu yapti. Arka kapilarin gicirdamasi klimadan gelen hırıltı bunlari duymazdan geliyoruz artık. Birdaha fiat almam. Ama aractan ötürü değil, sırf servislerin b.klugundan.
GT-N7100 cihazımdan 4 ile gönderildi
mekanik şeyler bu araçlar. her türlü arıza olabilir, bozulabilir, deforme olabilir vs vs. lakin ne olursa olsun yetkili servislerin tavırları yüzünden bir çok insan araçlarından soğuyor almama yoluna gidiyor.
yazık çok yazık.
kadir arkadaşa kesinlikle katılıyorum. artık biirlik olup yetkililere sesimizi duyurma vakti gelmedi mi?
site yöneticisi arkadaşlar lütfen bu konunun sümen altı edilerek arada kaynamasına izin vermeyin. bi metin yazıp bulabildiğimiz yetkililerin mail adreslerine ve fakslarına bu metni iletmek bize bişey kaybettirmez.
Asıl sıkıntı fiat arabalarda servislerin beceriksizliği yüzünden sorunun tam olarak çözülememesi.Arka kapılar açılmıyordu serviste yapıldı dediler, 1 sene sonra tekrar açılmamaya başladı.Tavan döşemesi yapıştırıcıyı kusmuştu,döşeme değişti 1 sene sonra tekrar yapıştırıcıyı kustu .Geçenlerde forumda okudum city motoru değişmiş sonra tekrar aynı arızayı yapmış,değişim yapılan city motorlarının tekrar arıza yapmayacağı ne malum.
900 tl ye serviste değişimini yaptırdım
Dediğim gibi en son genel müdürlük %50 parça maliyetinden + işçilikten feragat etti.Son olarak yine bir kaza atlattım ve mecburen yukarıda dediğim tutara parçanın değişimini serviste gerçekleştirdim.Bundan sonraki süreci forumda ki diğer arkadaşlar gibi takip edeceğim gelişmelerden haberdar ederim.
Bu konu üzerine ortak bir mail yazılsa sonuçta hemen hemen hepimizin dertleri aynı bilhassa city ve bunu toplu olarak italyaya yollasak bence bir etki yaratır en azından dikkat çeker diye düşünüyorum
Bu arada bende 2 gün sonra servise gidiyorum city sebebi ile gelişmeleri sizlere yazarım
Bir önerimde bugüne kadar elinde bu konu üzerine mahkeme kararları olanlar varsa onların hepsinin bir başlık adı altında toplu olarak birarada bulundurulması mahkemeye gitmeyi düşünen arkadaşlara kolaylık olabilir.
selam arkadaslar. bende yenı grande puntocuyum. aldıgım arac 102 000 kmde 80 000 km kadar servıs kapsamındaymıs benım cıty modunu tamırıne servıs yan cızermı. tavsıyelerınıze ıhtıyacım var. saygılar selamlar
Evet arkadaşlar, uzun zamandır görüşemiyorduk. Bilenler bilir zaten başlıktanda anlaşılabilir. Konunun geldiği son noktayı noktasına virgülüne dokunmadan yayınlıyorum. Umarım işinize yarar ışık tutar. Admin arkadaşlarda istedikleri gibi belgeyi kullanabilirler, Saygılarımla.
Not: Fiat bayilerinin yaklaşımları dışında bu olayda artıları eksileri olabilir fakat konu tamamen fiat genel müdürlükle alakalı bir durum, genel merkezdeki "Serpil" hanımada bu belge ayrıca ithaf olunur!!!!
https://s1.directupload.net/images/140430/adrkf2tv.jpg
Helal olsun size tebrik ederim .
Konuyu okudum tamamen yaşadıklarınızın stresi insanın yararlı ömür süresinden yemiş resmen yani manevi tazminat kapsamında.
Bu belgenin bir fotokopisini kutulayıp serpil hanım denen şahısa gönderin ve birde bir kutuya irice bir hıyar koyarak o servisin sahibine kargo yapın.
Çok geçmiş olsun sonucun olumlu olmasına çok sevindim
Azmin sonucu tebrikler
Öncelikle bu forum sayesinde sürecin bu şekilde noktalandigini belirtmek isterim, benden oncekilerden birseyler aldim benden sonrakilere de ışık anlamindada birşeyler verebilirsem ne mutlu bana
GT-I9300 cihazımdan gönderildi
Tebrikler . Allah kimseye göstermesin böyle bir arıza...
Gözünüz Aydın Alper bey
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
süper helal olsun hocam hak yerini bulmuş
Tebrikler, işin peşini bırakmayarak en güzelini yapmışsın. Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim, işin peşini birakmak konusuna gelince aslinda pekte kafa yorulacak bir durum değilmiş, hic polemiğe girmeden yaptırıp dava yoluna gidilmesi gerekirmis onca sarfettigim efora üzüldüm
GT-I9300 cihazımdan gönderildi
Gerçekten azminizi tebrik ederim helal olsun
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
Bu konu ile ilgili Alper Abi ile aylarca yapmış olduğumuz telefon görüşmeleri olmuştu. Konu hakkında daha önceden başımdan geçtiği için ve davayı kazandığım için Alper abiye hiç bir zaman peşini bırakma demiştim aradan aylar geçti benim unuttuğum ama Alper abinin tutarlılığı sayesinde ve işin peşini bırakmaması takdire şayandır. Şimdi bu karar herkes emsal olacak ve artık fiat servisleri eminim ses çıkarmayacaklar. Alper abiyi biraz önce telefonda tebrik ettim burada tüm forumda ki arkadaşlar önünde tekrar tebrik eder bizlere ışık tuttuğu için ayrıca teşekkür ederim. Saygılarımla.
Eyvallah abicim düşünmen yeter. Sen o parayı benim yerime de bi güzel ye abi :)