Sayfa 4/5 İlkİlk 12345 SonSon
88 sonuçtan 61 ile 80 arası

Konu: Lütfen hız testlerimi değerlendirir misiniz?

  1. #61
    VOLKAN TARAN
    byfestival - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/01/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    67
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Mavi
    Edilen teşekkür: 26

    Standart

    Bugün herkeste bir sinir hali var ne oluyor arkadaşlar..

  2. #62
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı byfestival Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkür
    otomotik viteste rampa yukarı gazı kökledikçe vites yükselmekte motora yük bindiği halde, ecu neden vites değiştirmek için son safhayı bekliyorda motoru zorluyor ilginç..


    ŞİMDİ DE OTOMATİK VİTESEMİ GEÇTİK VOLKANIM
    ama onuda açıklayayım sana
    otomatik vitesli araçlarda istenildiğinde düşük devirlerdede vites değiştirme sağlnır bunuda gaz pedalına yapacağınız hareketler belirler
    sen rampa yukarı çıkarken tam gaz verip ayağını o şekilde tutarsan
    ecu senin komutunu en üst devire kadar dinler en üst devir bandına gelindiğinde kendisi bir büyük vitese geçer
    eğer sen fazla devir çevirmeden vitesi yükseltmek istersen ayağını hafifçe çekip gaza basarsan bir büyük vitese geçer aynı şekilde aracın devrini düştüğünü anladığınıdada tam gaz yaptığınızda araç bir küçük vitese geçer
    benden bu kadar yoruldum
    biraz iş yapmam lazım volkan rahat bıraksana kardeşim beni yaw
    akşama devam ederiz


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  3. Bu mesajı için 2 kişi GP COSKUN'ye teşekkür etti:


  4. #63
    TOLGA YENİCE
    Intelligence Officer magic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/11/2009
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.418
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 420

    Standart

    Alıntı Alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sal arabayı bayır aşağı gitsin bumu ispat İstersen benim arabanın dyno testi var onu koyayım boşta ibre sonda
    Alp senin araban 90 bg., bu yüzden inanırım. Ama anlatmak istediğim şu Deniz az bir eğimle o hıza ulaştığını zaten söylüyor, hiç eğim yok demiyorki

  5. Bu mesajı için 2 kişi magic'ye teşekkür etti:


  6. #64
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Alıntı denizasil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200 km yı 3 km yolda yapmadık dımı alp..
    egımde olur çıkışta virajda onune arabada cıkar kedide..bu normalş sartlar aydın otobanını bılen bırıne sor ıstersen...
    bu konuyuda daha fazla uzatma olurmu...
    Deniz,
    Seninle fikirlerimizi paylaştık, farkındaysan da yazdığın son mesaja cevaben hiçbirşey yazmadım. Bu sebeple uzatan ben degil sensin bunun farkında ol
    LÜTFEN !
    Sonrasında da burası bir paylaşım forumu gayet tabiki konumuz hakkında yazan diğer arkadaşlarıma da cevaben yazma hakkım var bunuda unutma...
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  7. #65
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Bence alp 90 hp ile bu hızı yapamadıgın için duygusal bir çöküş yaşadın..

    Neyse konuyu uzatmayalım
    I ' m c a p u l i n g . . .

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:

    Alp

  9. #66
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Gün gelir deneriz birgün...
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #67
    Göktuğ YILMAZ
    Alfa 156 1.6 TS turkishstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/09/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    115
    Nereden
    Artvin
    Rengi
    Yok
    Plaka
    08 DE 067
    Edilen teşekkür: 33

    Standart

    valla benim anlamadığım konulardan biride rakım meselesi. ben karadeniz otoyolu dedikleri 10-50m rakımlı yerde de max 175 gördüm Çamlıbel denilen 2600m rakımlı yerde de. amma velakin aydın-izmir otoyolunda 195km yi gördüm
    acaba bende mi bi sorun var yoksa arabada mı?

  12. #68
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı turkishstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla benim anlamadığım konulardan biride rakım meselesi. ben karadeniz otoyolu dedikleri 10-50m rakımlı yerde de max 175 gördüm Çamlıbel denilen 2600m rakımlı yerde de. amma velakin aydın-izmir otoyolunda 195km yi gördüm
    acaba bende mi bi sorun var yoksa arabada mı?


    rakım yükseldikçe motorun performansında ve çalışmasında değişimler meydana gelir
    bunun en önemli sebebi rakım yükseldikçe hava daki oksijen oaranı düşer
    buna baplı olarak her motor bundan etkilenir


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  13. Bu mesaj için teşekkür edenler:

    Alp

  14. #69
    Mehmet Ali ..
    makeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/11/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.358
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 240

    Standart

    biraz ilgisiz olacak belki;
    Türkiye otobanlarında en kolay ve en riskli göstergeyi devirecek otoban Pozantı-Adana otobanı zannediyorum.. Tekir yaylasından rakım 1500 vardır 50 rakıma kadar manyak eğimli ve virajlı ara sıra düzlükler oluyor.. orada sıradan araçlar bile göstergeyi devirir herhalde.. 180km/h ile inerken Şahin yanımdan geçince anladım bunu..

    bu arada chiptuning yaptıralı 10bin km oldu.. aracım 6. viteste ve düz yolda kesinlikle 200km/h geçmiyor.. eğimde gösterge yetmiyor o ayrı..

  15. Bu mesaj için teşekkür edenler:

    Alp

  16. #70
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Soylediginiz yolu senede 5-6 kez giderim gercekten kadran devirmek icin cok ideal bir yer, yanliz bu durumu polislerde farketmis olacakki tekir inisindeki ve giselere gelmeden son duzlukte artik hep radar var yani o yolunda tadi kacti artik... Bu arada ne hikmetse sizinki chipli benimki boxlu 90 lik GP lerimiz gitmiyor 75 likler 200 u deviriyor. Ben bu gidisle tekrar 75 lige donmeyi dusunuyorum
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  17. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  18. #71
    ali ....
    yolcu27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2009
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.081
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 214

    Standart

    Alıntı les Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz ilgisiz olacak belki;
    Türkiye otobanlarında en kolay ve en riskli göstergeyi devirecek otoban Pozantı-Adana otobanı zannediyorum.. Tekir yaylasından rakım 1500 vardır 50 rakıma kadar manyak eğimli ve virajlı ara sıra düzlükler oluyor.. orada sıradan araçlar bile göstergeyi devirir herhalde.. 180km/h ile inerken Şahin yanımdan geçince anladım bunu..

    bu arada chiptuning yaptıralı 10bin km oldu.. aracım 6. viteste ve düz yolda kesinlikle 200km/h geçmiyor.. eğimde gösterge yetmiyor o ayrı..
    bir gaziantepli olarak çok iyi bilirim o yolu bizde nurdağından inerken yapardık 93 model broadway imizle 160 filan e ancak zangır zangır ederdi araba

  19. #72
    Göktuğ YILMAZ
    Alfa 156 1.6 TS turkishstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/09/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    115
    Nereden
    Artvin
    Rengi
    Yok
    Plaka
    08 DE 067
    Edilen teşekkür: 33

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rakım yükseldikçe motorun performansında ve çalışmasında değişimler meydana gelir
    bunun en önemli sebebi rakım yükseldikçe hava daki oksijen oaranı düşer
    buna baplı olarak her motor bundan etkilenir
    açıklama için teşekürler coşkun bey. ancak anlatmak isrtediğim sanırım o değil. yani arada 2550m kadar fark var ama yaptığım max hız aynı. ben bunun sebebini merak etmiştim..
    birde motor bilgim yok denecek kadar azdır.onu da belirteyim de. ama sanırım sizin söylemek istediğinizin özeti oksijen yukarılarda azaldığı için subaplardaki patlama oranlarında değişiklik söz konusu oluyor ve buda aracının hızını etkiliyor diye anlıyorum. yanlış anladıysam bunu da düzeltirseniz memnun olurum.

  20. #73
    Ogulcan ÖĞÜT
    Ogulcan.Öğüt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/11/2008
    Mesajlar
    1.463
    Nereden
    Karabük
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    78 SK 363
    Edilen teşekkür: 417

    Standart

    Karabükten Ankaraya Giderken Bi abimin 75 lik puntosuyla Hafif Egimde 205 Gördük Aynı Egimde Benim Firela 190-195 ...
    Hız Felaket Değil Kabiliyettir ...

  21. #74
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı turkishstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıklama için teşekürler coşkun bey. ancak anlatmak isrtediğim sanırım o değil. yani arada 2550m kadar fark var ama yaptığım max hız aynı. ben bunun sebebini merak etmiştim..
    birde motor bilgim yok denecek kadar azdır.onu da belirteyim de. ama sanırım sizin söylemek istediğinizin özeti oksijen yukarılarda azaldığı için subaplardaki patlama oranlarında değişiklik söz konusu oluyor ve buda aracının hızını etkiliyor diye anlıyorum. yanlış anladıysam bunu da düzeltirseniz memnun olurum.


    bir bakıma doğru tesbit yapmışsın
    motorun yanma odasındaki patlama ve yanma oksijen sayesinde oluyor
    motora giren havanın içinde oksijen zenginliği azalırsa yanmada o kadar azalır aracın hızı değil fakat motorun gücü etkileniyor
    siz 2500 metre farkılı yerde düşük rakımda ulaştığınız hıza hatta fazlasına ulaşabilirsiniz bu eğimin ve bir çok faktörün etkili olmasından kaynaklanır


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  22. #75
    MEHTAP DANIŞIR
    cesur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/01/2011
    Yaş
    48
    Mesajlar
    143
    Nereden
    Ordu
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 6

    Standart

    belki alakasız olacak ama benim de bir sorum var ben denemek için bugn bir test yaptım acemiyim ya o bakımdan şimdi genelde ben 3.viteste falan gidiyorum 50 lerden 70 lere falan çıkınca tabi devir saatide yükseliyo 4.vites yapıyorum sonra 80 i çıkınca devir saati gene yükseliyo bu durumda devir saati yükselinde ne olacak 5. vitesmi yapmam lazım 5.vitesi denemedim ama 5 yapınca da devir saati yükselince ne olacak başka vites yokki yani 5. viteste de araba bağarırsa ben ne yapıcam )) yani lütfen kınamayınız acemilik işte kahretsin

  23. #76
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    mehtap hanım yapacak bişey yok bağırsın sen devam ediceksin

  24. #77
    Serhat Serhat
    İl Başkanı (Kırşehir) takres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Mesajlar
    7.894
    Nereden
    Kırşehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1804

    Standart

    Alıntı cesur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    belki alakasız olacak ama benim de bir sorum var ben denemek için bugn bir test yaptım acemiyim ya o bakımdan şimdi genelde ben 3.viteste falan gidiyorum 50 lerden 70 lere falan çıkınca tabi devir saatide yükseliyo 4.vites yapıyorum sonra 80 i çıkınca devir saati gene yükseliyo bu durumda devir saati yükselinde ne olacak 5. vitesmi yapmam lazım 5.vitesi denemedim ama 5 yapınca da devir saati yükselince ne olacak başka vites yokki yani 5. viteste de araba bağarırsa ben ne yapıcam )) yani lütfen kınamayınız acemilik işte kahretsin


    en iyisi boşa alın sessiz sessiz gidersiniz

    şaka bir yana çok bağırdığı hızlarda gitmemenizi tavsiye ederim malum radar...
    Keyif BMW'Dir...



  25. #78
    Yunus Kahraman
    yunus kahraman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 34

    Standart

    deviri sonuna kadar dayamana hacet yok arkadaşım. Zaten 4.500 devirden sonra turbon kapatıyor. Yani 4.500 devirden sonra ilerletmen aksine zaman kaybına sebep olur. Turbo tekrar dolucakta, kendini toparlıycakta, ivmesini alıcaktaaa.. ooo uzun iş =) Önemli olan turbo kapattırmadan vites değiştirmektir. Kaldıki şanzuman oranı ne kadar kısa olur ise, torku o kadar toplarsın. Yani çoğu benzinlinin isteyipte sonradan taktırdığı bir şanzumana sahipsin. Şikayet etme =)

  26. #79
    Yunus Kahraman
    yunus kahraman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 34

    Standart

    Alıntı cesur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    belki alakasız olacak ama benim de bir sorum var ben denemek için bugn bir test yaptım acemiyim ya o bakımdan şimdi genelde ben 3.viteste falan gidiyorum 50 lerden 70 lere falan çıkınca tabi devir saatide yükseliyo 4.vites yapıyorum sonra 80 i çıkınca devir saati gene yükseliyo bu durumda devir saati yükselinde ne olacak 5. vitesmi yapmam lazım 5.vitesi denemedim ama 5 yapınca da devir saati yükselince ne olacak başka vites yokki yani 5. viteste de araba bağarırsa ben ne yapıcam )) yani lütfen kınamayınız acemilik işte kahretsin
    Motor açmak için top speed uygulaması yapabilirsiniz tabikide. Eğer 5. viteste devir saatinin sonunu görebiliyor iseniz acemiden ziyade usta bir şöförsünüz demektir =)
    Lakin şöyle bir mevzu söz konusu; dediğiniz gibi acemi iseniz lütfen o hızlara kadar çıkmayın. Karışma ben çıkarım derseniz eğer, çok daha dikkatli olun =)

  27. #80
    Erdem --
    'Drive Safe' ErdmG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/11/2010
    Mesajlar
    299
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 57

    Standart

    Kesinlikle arkadaşlara katılıyorum. Aracım 3100de ilk bastığım zamanla şimdi arasında büyük fark var birde aracı tanıma olayıda giriyor işin içine aracının ne yapacagını önceden kestirebiliyorsun. Ben aralıklarda aracı zorluyorum hafif rampada 4.vitesde 110 u gördüm yol müsait değildi daha basamadım.

Sayfa 4/5 İlkİlk 12345 SonSon

Benzer Konular

  1. İlandaki aracı değerlendirir misiniz?
    crunonur tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 22/11/2010, 13:42
  2. Trafikte asabi misiniz?
    nemss1306 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 03/09/2010, 14:04
  3. Beğenecek misiniz?
    ademtahir tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 26/07/2010, 09:52
  4. Ben'cil misiniz ?
    BANU tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 07/07/2007, 16:16

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com