Geçmiş olsun Kubilay'cım ancak sorununun çözümüne yardımcı olamayacağım teknik bir konuüzüldüm
Arkadaşlar geçenlerde sıfır km sayabileceğim aracımda bi antifiriz kaçağı olmuştu. Olabilir demiştim ve servise götürüp kelepçe değişimi yapılmıştı. Bugün yine farklı bi hortumdan yine antifiriz kaçağı oluştu. Sizce bu durumun sık sık oluşmasının sebebi nedir?
Not : Son zamanlarda 4000 devirde vites geçisi yapıyordum yüksek devirde çok uzun süreler kullanmadım. Ancak çevre yolunda 130-140 km sabit hızla kullandım 30 km boyunca 3-4 kez bu tip zorlamaların bu tür bi antifiriz kaçağına neden olacağını düşünüyomusunuz?
Birde soğutma sistemindeki basınç sabitmidir. Yoksa yüksek devirde basınç artar mı???
Her ŞERDE bi HAYIR vardır...
Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!
Geçmiş olsun Kubilay'cım ancak sorununun çözümüne yardımcı olamayacağım teknik bir konuüzüldüm
Özgürlüğün Yolunu Aç...
Kimi antifirizin temizleme özelliği çok güçlüdür. Pasların, korozyonun zamanla birikerek yapmış olduğu İYİ BİR ŞEY OLAN bi manada contalık görevini taze antifiriz temizler ve kaçaklara sebep olur.
Sen Herşeye Kadirsin Galatasaray!
Eğer motor soğukken mın / max arasında duran antifrizi max olacak kadar doldurursan fazlasını atar. Çünkü soğukken ortada duran antfriz araç çalışınca max e kadar yükseliyor.
geçmiş olsun.tavsiyem restorenin kaçak önleyici sıvısını kullanman,77 bg lik aracını uzun süreli yüksek hızlarda zorlamaman şeklinde olacaktır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri