14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: G. Punto T-Jet seçim ve Turbo bilgi!

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Anıl Ercan
    Furious1990 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    180
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 15

    Standart

    Yıllardır Turbo dizel ve turbo benzinli Arabası olanların Korkulu rüyası TURBO

    Öncelikle bir çok arkadasımız turboyu cok büyük bişey cok büyük bir parça sanıyor Fiat'larda kullanılan IHI Marka turbo'yu ben canlı bi sekilde Bi Fiorino'ya takılırken gördüm Boyutu Bildiginiz kavun'dan biraz daha kücük

    turbo'nun ömrünü doldurması, üflemesi,bozulması tamamen kullanıcı ve fabrikayla alakalı.. Yani %80 Kullanıcının rolu, %20 fabrikasyon hata'dan kaynaklanır bozulma. Sonuçta mekanik parça Sıkıntı olabiliyor fabrikasyonda olsa.

    Ben 12.000 km'de Turbo değiştiren Megane 2 gördüm 500.000 km'de Taksi cıkması kangoo'da gördüm motoruna degil turbo değişmesi anahtar degmemiş sadece bakımları yapılmış

    Aracın bakımlarını eksiksiz yapın, Kesinlikle motor yağına katkı koymayın zira bu yağ ile Turbo yağlanıyor. Gününü geçirmeyin, arabayı hor kullanmayın, arabayı sürekli zorlamayın. Bakımlarını düzenli yaptırdıgınız sürece 1 milyon km'ye kadar gider multijet motorlar.

    Ve arabayı stop etmeden önce 20 30 saniye boşta calıstırın sonra stop edin.
    AnıL Ercan

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Furious1990 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yıllardır Turbo dizel ve turbo benzinli Arabası olanların Korkulu rüyası TURBO

    Öncelikle bir çok arkadasımız turboyu cok büyük bişey cok büyük bir parça sanıyor Fiat'larda kullanılan IHI Marka turbo'yu ben canlı bi sekilde Bi Fiorino'ya takılırken gördüm Boyutu Bildiginiz kavun'dan biraz daha kücük

    turbo'nun ömrünü doldurması, üflemesi,bozulması tamamen kullanıcı ve fabrikayla alakalı.. Yani %80 Kullanıcının rolu, %20 fabrikasyon hata'dan kaynaklanır bozulma. Sonuçta mekanik parça Sıkıntı olabiliyor fabrikasyonda olsa.

    Ben 12.000 km'de Turbo değiştiren Megane 2 gördüm 500.000 km'de Taksi cıkması kangoo'da gördüm motoruna degil turbo değişmesi anahtar degmemiş sadece bakımları yapılmış

    Aracın bakımlarını eksiksiz yapın, Kesinlikle motor yağına katkı koymayın zira bu yağ ile Turbo yağlanıyor. Gününü geçirmeyin, arabayı hor kullanmayın, arabayı sürekli zorlamayın. Bakımlarını düzenli yaptırdıgınız sürece 1 milyon km'ye kadar gider multijet motorlar.

    Ve arabayı stop etmeden önce 20 30 saniye boşta calıstırın sonra stop edin.
    Anıl kardeş, gayet güzel açıklamışsınız, çok teşekkürler. Yalnız, t-jet ile ilgili açılan bu konuda, sondan bir önceki paragrafda multijet motorlardan söz etmişsiniz, t-jet bildiğiniz üzere, Fıat'ın benzinli turbo motorudur. Yine de, genel olarak turboya ilişkin olarak yapmış olduğunuz dizel turboları da içeren bu açıklamanız gayet güzel.
    Konu OAGP1960 tarafından (14/01/2013 Saat 00:52 ) değiştirilmiştir.

  4. #3
    Anıl Ercan
    Furious1990 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2013
    Yaş
    35
    Mesajlar
    180
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 15

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anıl kardeş, gayet güzel açıklamışsınız, çok teşekkürler. Yalnız, t-jet ile ilgili açılan bu konuda, sondan bir önceki paragrafda multijet motorlardan söz etmişsiniz, t-jet bildiğiniz üzere, Fıat'ın benzinli turbo motorudur. Yine de, genel olarak turboya ilişkin olarak yapmış olduğunuz dizel turboları da içeren bu açıklamanız gayet güzel.
    Ben hem turbo benzinli hem dizel turbolularıda kapsadım t-jetide baz aldım multijetide sonucta ikisininde kullanım sistemi aynı. yanlız biseyi düzlteyim ben tüm turbo benzin ve turbo dizelleri acıkladım sadece turbo dizelleri degil
    AnıL Ercan

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Dizel punto turbo ve turbo hortumu
    BLACKND tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 17/06/2012, 23:12
  2. Adamlar yapmış Opel Twin-turbo 1.9 cdti kompressör + turbo !!!
    legend tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 23/04/2011, 13:48
  3. Punto Turbo 260 HP
    USTA tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 01/12/2010, 22:04
  4. Seçim
    JASMINE tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 03/04/2009, 19:13
  5. -- SeÇiM ve pkk --
    microab tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 17/05/2007, 20:46

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com