stilo, bir önceki model brava ya göre bir adım geri gibi oldu... zira bravo/brava ilk nesliyle avrupada ylın otomobili seçilmişti. daha golfte vs yokken arkada bağımsız salıncak kullanıyordu vs vs. stiloda bundan vazgeçtiler. zamanının tasarım anlayışından farklı, belki de biraz erken bir tasarımla ama eski tip arka bağlantılar ve eski çok yakan motorlarla piyasaya çıktılar. o dönemin motorları, özellikle dizeli de öyle çok güvenilir makineler değildi.stilocuların en büyük derdi bir türlü halledilemeyen boğaz kelebeği ve ECU arızası sorunları da eklenince araç ülkemizde de yurtdışında da istenildiği gibi satmadı, bir önceki bravo/brava nın onda birine bile ulaşmadı. bunun üzerine stilo alt yapısının büyük kısmını koruyup, yeni Bravo'yu yaptılar. şahane motorlar koydular ama yürüyen aksamda ( sportiflik ve yeni teknoloji anlamında ) atı alan üsküdarı geçmişti, yetişemediler. marka da kendini asıl işleri gibi gördükleri küçük sınıfta konumlandırıp, orta sınıfı alfa romeoya bırakınca anavatanı dışında çok az satan bir tür "bu sınıfta ben de varım" aracından öteye gidemedi.
ben de bravo kullanıyorum. ama artık millete dert anlatmıyorum. binen şaşırıyor, kullanan almaya kalkıyor. zaten "sürü"ye katılmamak için gittim bravo aldım,bir de yerine ne alacağıma karar verebilsem çok güzel olacak, değişiklik olsun diye bir kaç kere satışa çıkardım ama sırf bu yüzden vazgeçtim.
hem herkes fiata giydiriyor, hem de memleketin en çok satan üç markasından biri... asıl ben bunun izahını bulamıyorum![]()
Yer imleri