28 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Evo Punto 1,4 77 bg DynamicA.K,Duologic Tavsiye Edermisiniz?

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Dualogic 2. El 2009 Model G.Punto 44000'binde aldığım araçtan biraz bahsedeyim.

    Vites geçişi benim beklentimin üstünde konforlu, ama bir okadar beklentimin altında YAVAŞ. Bu yavaşlık yüzünden ani hareketlerden kaçınmayı öğrendim. Zamanla insan alışıyor.

    Baskı Balata: ilk aldığımda yoğun trafik sonrası (kalkış yaparken) titreme yapıyordu. Bu baskı balatanın inceldiğini gösterir. Şu an 57000km 'de titreme artarak devam etti, ama hala gideri var, muhtemelen 60000 gibi baskı balatayı değiştireceğim. Kullanım şartlarınız (Yokuşlu yollarda kalkış yapmak, yamalarda dar alanlara park etmek gibi çabalar balata ömrünü azaltıyor.)

    Yedek Parça:265TL
    İşçilik:175TL
    +Şanzıman Yağı:30-75TL

    Triger: 5Yıl/120BIN km
    Ben yaş yüzünden değiştireceğim, Malzeme:100TL
    İşçilik 100TL 200TL masrafı var sanayide.

    Yakıt Tüketimi:

    Düz Yolda: Akan düz yolda 6.2lt altına inemedim E-5 te boş saatlerde.

    Bol yokuşlu yollarda: Motor güçsüz ve hacmi küçük olduğu için yokuş çıkarken diğer araçlara nazaran daha çok yakıyor, bu da çok normal. O yüzden bol yokuşlu, kısa mesafe kullanıcıları için (yani ben) 10LT civarı yokması çok normal.

    Ş.Dışı:
    90'ı hiç geçmeden 100km kadar yol gittim, ortalamam 5,9'in altına düşmedi,
    ben geri kalan 200kmlik yolu 100-110 arası gittim ortalama 6,3lt oldu.
    Aynı yolu dönüşte 110-130 arası geldim, 7,3lt yaktı.

    Yani şudur ki şanzıman tamamen ş.içi kullanımı için dizayn edildiği için, uzun yolda yüksek hızlarda ekonomiden eser kalmıyor.

    Performans altında yakıt Denemesi:
    1 gece 3 gibi , Temde 30kmlik yolu (2. Köprü-Yenibosna) dipgaz geldim, yenibosnada ekranda 9.5lt ortalama gözüküyordu.

    Hızlanma ve Sürat ve Güvenlik:
    *Dizel araçtan sonra bu araca geçtiğim için hızlanması beni hiçbir zaman tatmin etmedi.
    *Yine C sınıfı bir araçtan buna geçtiğim için yüksek hızlarda alıştığım konforu vermediği için güvenli hissedemedim. (B sınıfı başka araç kullanmadığım için kendi sınıfındaki yerini bilemiyorum)
    *140km hıza kadar kesilmeden çıkıyor, 140 dedinmi sonrasına yol lazım, müsait yer oldu 170 gördük ancak yol ne kadar müsait olssa da tırstık gazdan ayağımızı çektik. Forumda 200 gören var, zaten bu noktadan sonra da gaz kesici olduğu için fazlasını gören de yok. İhtiyaç da yok zaten.
    Ancak aracın canının kesildiği,"tatminkar ivmele"nin kesildiği nokta 140-145kmh.


    ***BU ARADA EVO sonrası araç sahibi arkadaşların biz GP sahibi arkadaşlardan 0,5lt kadar daha az yakıt tükettiklerini görüyorum forumda, motorda bir iyileştirme yapılmış olabilir.


    SONUÇ: Her mal ihtiyacı karşıladığı sürece iyidir. Şartlara göre tercih gerekir. Benim gibi, "Hanım da rahat kullansın ama ekonomik olsun yakıtı" vs diyorsanız, tam otomatikten kaçıp bu seçeneği tercih edebilirsiniz. Ama manuel kullabilen bir kişi için 75dizel derim başka bişi demem



  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    Kubilay REİS
    KASIRGAAA biancoangelo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2012
    Mesajlar
    1.897
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 472

    Standart

    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dualogic 2. El 2009 Model G.Punto 44000'binde aldığım araçtan biraz bahsedeyim.

    Vites geçişi benim beklentimin üstünde konforlu, ama bir okadar beklentimin altında YAVAŞ. Bu yavaşlık yüzünden ani hareketlerden kaçınmayı öğrendim. Zamanla insan alışıyor.

    Baskı Balata: ilk aldığımda yoğun trafik sonrası (kalkış yaparken) titreme yapıyordu. Bu baskı balatanın inceldiğini gösterir. Şu an 57000km 'de titreme artarak devam etti, ama hala gideri var, muhtemelen 60000 gibi baskı balatayı değiştireceğim. Kullanım şartlarınız (Yokuşlu yollarda kalkış yapmak, yamalarda dar alanlara park etmek gibi çabalar balata ömrünü azaltıyor.)

    Yedek Parça:265TL
    İşçilik:175TL
    +Şanzıman Yağı:30-75TL

    Triger: 5Yıl/120BIN km
    Ben yaş yüzünden değiştireceğim, Malzeme:100TL
    İşçilik 100TL 200TL masrafı var sanayide.

    Yakıt Tüketimi:

    Düz Yolda: Akan düz yolda 6.2lt altına inemedim E-5 te boş saatlerde.

    Bol yokuşlu yollarda: Motor güçsüz ve hacmi küçük olduğu için yokuş çıkarken diğer araçlara nazaran daha çok yakıyor, bu da çok normal. O yüzden bol yokuşlu, kısa mesafe kullanıcıları için (yani ben) 10LT civarı yokması çok normal.

    Ş.Dışı:
    90'ı hiç geçmeden 100km kadar yol gittim, ortalamam 5,9'in altına düşmedi,
    ben geri kalan 200kmlik yolu 100-110 arası gittim ortalama 6,3lt oldu.
    Aynı yolu dönüşte 110-130 arası geldim, 7,3lt yaktı.

    Yani şudur ki şanzıman tamamen ş.içi kullanımı için dizayn edildiği için, uzun yolda yüksek hızlarda ekonomiden eser kalmıyor.

    Performans altında yakıt Denemesi:
    1 gece 3 gibi , Temde 30kmlik yolu (2. Köprü-Yenibosna) dipgaz geldim, yenibosnada ekranda 9.5lt ortalama gözüküyordu.

    Hızlanma ve Sürat ve Güvenlik:
    *Dizel araçtan sonra bu araca geçtiğim için hızlanması beni hiçbir zaman tatmin etmedi.
    *Yine C sınıfı bir araçtan buna geçtiğim için yüksek hızlarda alıştığım konforu vermediği için güvenli hissedemedim. (B sınıfı başka araç kullanmadığım için kendi sınıfındaki yerini bilemiyorum)
    *140km hıza kadar kesilmeden çıkıyor, 140 dedinmi sonrasına yol lazım, müsait yer oldu 170 gördük ancak yol ne kadar müsait olssa da tırstık gazdan ayağımızı çektik. Forumda 200 gören var, zaten bu noktadan sonra da gaz kesici olduğu için fazlasını gören de yok. İhtiyaç da yok zaten.
    Ancak aracın canının kesildiği,"tatminkar ivmele"nin kesildiği nokta 140-145kmh.


    ***BU ARADA EVO sonrası araç sahibi arkadaşların biz GP sahibi arkadaşlardan 0,5lt kadar daha az yakıt tükettiklerini görüyorum forumda, motorda bir iyileştirme yapılmış olabilir.


    SONUÇ: Her mal ihtiyacı karşıladığı sürece iyidir. Şartlara göre tercih gerekir. Benim gibi, "Hanım da rahat kullansın ama ekonomik olsun yakıtı" vs diyorsanız, tam otomatikten kaçıp bu seçeneği tercih edebilirsiniz. Ama manuel kullabilen bir kişi için 75dizel derim başka bişi demem


    Evolarda motor %5 geliştirildi. Hatta flash videosunda var. Yanılmıyorsam % 5 daha sonra detaylı yazarım önce veriye ulaşmam lazım.
    Her ŞERDE bi HAYIR vardır...

    Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!

Benzer Konular

  1. Bilgi lütfen.. Elektrikli blow off tavsiye edermisiniz?
    punt0 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 17/12/2011, 12:00
  2. sonradan eklenti özeelikleri tavsiye edermisiniz
    senergurbuz tarafından Modifiye forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 07/07/2011, 00:40
  3. 95 hp starjet dinamik tavsiye edermisiniz?..
    frç tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 08/08/2010, 21:59

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Evo Punto 1,4 77 bg DynamicA.K,Duologic Tavsiye Edermisiniz? Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com