Kesinlikle gp alırım.Neden derseniz araba full çünkü.Siz hız konusunda biraz kararsız iseniz eğer o aradaki 1 milyar ilede box olayına girersiniz 110 beygiri bulursunuz ;)
Printable View
Kesinlikle gp alırım.Neden derseniz araba full çünkü.Siz hız konusunda biraz kararsız iseniz eğer o aradaki 1 milyar ilede box olayına girersiniz 110 beygiri bulursunuz ;)
box yada chip yani artı güç.Birbirimizi box chip için mi kırıcaz canım :)
gp de olmayan bi özelliği de arada transformers olarak da kullanabiliyosun c-4 ü
citroenin yedek parça ve servis fiyatları kesinlikle bir opel vw yada ford kadar yüksek değil.2.eli de hiçbir arabanın iyi değil zaten.sıfırı 60-70000€ olan bmw lerin bile 2004-2005 modelini 25-35000€ aralığına satılamadığı piyasada citroenin de değer kaybı gayet normal.
forddansa citroenin tercih ederim ben en azından servislerinde insanı ada yerine koyuyorlar.nerdenmi biliyorum citroen kullandım ve servisinden çok memnundum.
servis fiyatınada örnek vereyim size:
2001 model citroen saxo 1.5d
100000km bakımı:
triger set
ön diskler ve ön fren balata
ısıtma bujileri
debriyaj baskı balata
klima gazı
yağ
antifiriz
filtreler
600 ytl 2005 yılı fiyatı.
C4 ve Gp karşılaştırmak yanlış bence Gp nin Kulanım Çok güzel arabadan İnmek istemezsin :)
c4 kulandım anlatılan kadar ahım şahım bi araç deyil bu arada
Gp de triger zincir olduğu için 300.000 km ye kadar devamm...
slm arkadaşlar... hiç bahsedilmeyen bi konudan bahsedelim.. işçilik kalitesi. punto c4 ün yanına yaklaşamaz. yahu arabanın göğsü resmen plastik. c4 e bindiğinde kalite hissedilir derecede farklı. buna ek alarak punto ya 38bin ytl vereceksen bence iyice araştır. c4 ü de boşver. 38bine çok daha iyi ve kaliteli araçlar var. mesela ford focus 1.6 tdci 109ps. opel astra 1.3 cdti harika. 2. eli daha kıymetli. yani 2si çok ayrı araçlar bence. punto alacaksan normal bi tane al. 27bin lira sıfır dizeli ekonomi için araç ta fiyakalı duruyor. yok ama kalite istiyosan ve 38bin ayırdıysan bence acele etme derim ve bi üst sınıflara iyi bak.
Citroen nin değer kaybı bahsetmiş olduğum araçlardan kesinlikle daha fazla.Yoksa tabiki hiçbir aracın değeri kullandıkça artmıyor günümüzde.Saxo nun hem kendisi hem de motoru eski teknoloji.Bu yüzden bakım maliyeti düşük olabilir.Güncel modellerle (C1, C2, C3,...) bir karşılaştırma yapmak lazım.Geçen sene Citroen servisinden bir beyle görüşmüştüm.Parça ve bakım maliyetlerinin düştüğünü ancak yine de bir miktar yüksek olduğunu söylemişti.Şu an belki daha uygundur, bilemiyorum.Citroen C4 tasarım ve donanım olarak sınıf standartlarında.Ancak compact sınıfta çıtayı belirleyemez bence...
haklısın bence de mustafa. kalite bağlamında sölemek istedim bi üs sınıf ya ondan. artı tork ta az gp ye göre.
Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın ama daha öncede söyledeiğim gibi her arabanın eksi ve artı yönleri vardır fakat ben c4 ile 25000 km yol yaptım bence karşılaştırma kesinlikle yapılmamalı.c4 ile punto aynı olmaz olamaz.İkisinin arasında kalmak ta biraz zor gibi geliyor bana.Ha derseniz yeni focus mu ? c4 mü? o ayrı bak ozaman bende tereddüt ederim yani.
Arkadaşlar konu için mesaj atan ve bilgisini paylaşan herkese teşekkür ederim.
Bugün Muğla-Ortacadaki Fiat bayiine uğradım ve 1.3 dizel 70 HP Active Grande Punto yu test ettim.Aracın motor performansı 70 HP olmasına rağmen gayet tatmin edici, 90 HP nin çok daha iyi olduğunu tahmin edebiliyorum.Yanlız,gerçektende plastik kalitesi olarak beni hayal kırıklığına uğrattı.Kullanılan malzeme çok sert.Araçta dizel sesi hiç yok denecek kadar azdı fakat asfalt sesi tümüyle aracın içinde,yalıtımda hoşuma gitmedi.
Satıcı arkadaştan aldığım son fiyat 1.3 90 HP dizel emotion + spor paket + skydome = 37.000 ytl oldu.
Tekrar herkese teşekkür eder kazasız belasız sürüşler dilerim.:thumbs_up2:
aldın mı gp yu???
dostum üzerindeki motor psa ve ford ortaklığıyla geliştirilmiş harika bir motordur aynı motora ford focus peugeot 307 407 gibi modellerde rastlayabilirsin çok cimri bi o kadar da güçlü bir motordur,grande punto kullanıcısı olarak daha kaliteli olduğunu düşünüyorum c 4 ün özellikle iç mekandaki malzeme kalitesi olarak.Ben olsam hiç durmaz c4 alırdım cruise controlde harika bir teknoloji ayrıca
C4, iç mekan malzeme kalitesi ve işçilik olarak GP den daha iyi olmak durumunda sınıfı gereği.Önceden de söylediğim gibi c sınıfı düşünülüyorsa alternatifleri fazlasıyla var...
yok her zaman öyle olmuyor megan II de aynalar bile elle kontrollü olan tipi var eşşek fakam 2000 ytl fazla verip dyna ya da emo. almadım şimdi uğraşıp duruyom----ayrıca ben takla atmıyım ve garantide olmasın verin bi c4 5 takla attırayım magazin bunlar merc. test sürüşünde takla attı a 160 yada 180 serisi haberiniz varmı
İlk A Serisi takla testini kaybetmişti.Bu yüzden küçük sınıfta esp yi standart sunmak durumunda kalmıştı firma:)
Megane 2 nin işçiliği ve malzeme kalitesi GP lerden iyi ama...
Ben C segmenti bir araç alacak olsaydım focus 1.6 tdci ı seçerdim