Benim başıma gelse bende üzülürdüm. Ama kimseyi ********likle itham etmezdim. Zira "şeref" bir ountodan çok daha değerlidir.
Fabrikaya içinde süresinide belirttiğiniz bir değiştirme talebi içeren ihtar çekin. Akabinde tüketici mahkemesine müracaat ederek ayıplı mal olduğunu belirtin ve değişimini isteyin. her ne kadar servis çözüm bulmuşda olsa aracınız ayıplı mal olarak kabul görürse (bu genelde aynı hatayı birden çok defa verdiğinde kesindir) değiştirilmemesi için bir sebep yok.
Bundan sonuç alamazsanız benzerlerini medyada gördüğümüz şekilde büyük bir bez afişe yaladıklarınızı yazıp arabayı merkezi bir yere çekin Ama bunu yaparken sakın firmanın ticari itiraını zedeleyici, karalama ve iftira benzeri ifadeler kullanmayın. Yoksa karşı saldırıda zarar gören olursunuz.