araçla fazla süratyapmaya gelmiyor ben en son 160 km kadar çıktım rüzgarın hızlı olması nedeniyle araçta sarsılma oldu AMANNNNNNNNNNNNN DİKKATTTTTTTTT
Printable View
araçla fazla süratyapmaya gelmiyor ben en son 160 km kadar çıktım rüzgarın hızlı olması nedeniyle araçta sarsılma oldu AMANNNNNNNNNNNNN DİKKATTTTTTTTT
limitleri zorlamıyorum ama limite geliyorum. zorlarsam fizik kuvvetlerinin devreye gireceğini biliyorum. "merkezkaç,kütleçekim v.s" Bundan dolayı aracınızı fiziki şartlara uygun olarak en fazla limitleri ölçüsünde kullanmanızı öneriyorum dostlar. Size özel mesajım ise Uğur kardeşim. Hepimiz bu trafikte ailemizi çocuklarımızı umutlarımızı taşıyoruz. Eminim siz de yetişmiş ve ülkemiz için çok verimli olabilecek bir gençsiniz. Lütfen limit zorlama işinizi bizim trafiğimizde yapmayınız. İstanbul Park'ı boşuna yapmadılar sizin oralara. Birilerinin sizin limit zorlamalarınıza kurban gitmeleri gerekmiyor sanırım.
Ben aracımı sınıfında konforlu ve hesaplı bulduğumiçin aldım. Evet belki yan rüzgarlarda gezme eğilimi ar ama ne yapalım aracın Türkiye şartlarında çalışabilmesi için yüksek olması gerek. Yoksa hepimiz şasecilere taşınacağız.Tamponcuları zengin edeceğiz. Aracını düşürenler düşünsün.Ayrıca içinde yolcum veya ailem varken limitleinde kullanmadım. Ama sıkıştığım anlarda sürüş tecrübem ve aracım beni hiç utandırmadı şükürler olsun.Daha bugün iki beton kamyonunun arasında sıkışıyordum üstelik eşim ve çocuğum da vardı. DİPGAZ VE KESKİN BİR MAKASLA KURTADIM. Demek ki araç olumlu cevap veriyor.Üstelik bzde esp de yok. Eğer siz esp'yi bile çaresiz bırakıyorsanız tek çare İstanbul Park. Saygılarımla.
Dünyada hiç kimse bir malı kullanmaya MECBUR değildir...
kullanmadıım pek motorlu araç kaldıını söyleyemem bi ton marka araba hatta kimi zamn kamyon tır otobüs motorsiklet kullandım yalnız hiç birinden fizik kurallarını zorlıcak hareketlerde bulunmamaya çalıştım ne kadar 2.5 ay kullansam da gp emo 90hp multijet kullandım 50 mm yaylı fabrika 15" jantlı michelin asfalt performans lastiiyyle ve boxla kullandım ve bi çoğunuzdan fazla km yaptım araba bendeyken durmadım diebilirim 2.5 ayda 11350 km de sattım arabayı benim de arbayı çok zorladıım oldu hatta hafif ıslak zeminde hipodromda sırf arabayı zorlayarak çeyrek depoyu bitirdim elfreni patinaj vs. ama araç hiç bi şekilde beklemediim bi tepki vermedi sonuçta arabanın limitlerini zorlarken arabanın limitlerini doğru tahmin etmek etmek gerekir... limitleri hesaplarken arabanın yerden yüksekliği aerodinamiği kasa aırlığı çekişi şanzımanı difarensiyel yapısı vs. bi ton şeyi düşünmek gerekir sadece gp nin limitlerini gördüm duvara vuruyodum demekle kalmamak lazım karşılaştırdıınız hondaların tamamı yükseklik olarak gp den kısa bunun yanında şase dingil mesafesi oranına baktıınızda da gp ye göre daa sportif ve yol tutuş üzerine olduunu görürsünüz bunun yanında hondanın kasa olarak bu yapısına rağmen isterseniz bi araştırın honda sınıfındaki araçların bir çoğunda daa kötü yol tutup kayma yapıodur bunun yanında hiç bi hondada euroncap te 5 yıldız duymadım...
biraz uzun oldu ama okuyanlara şimdiden teşekkürler...
ya arkadaşlar honda sportif kullanımına amaçlayarak üretiliyo ve cadde arabasıdır... gpnin asıl üretim felsefesi görsel güzellik ve konfor... şimdi bu iki alakasız ve hiç de birbiriyle uyuşmayan kıyaslamalar anlamsız ve olmuyo bence... peki ben bişi sorucam hondada gpninki kadar konfor (kişiye göre değişir) güzel tasarımı varmı??? ve düşük yakıt tüketimi varmı gpninki kadar?hondanın hangi arabası 100 km/4 litre yakıt tüketimi veriyo?? yani hondanın kullanım amacı farklı gpnin farklı... ve mukayese söz konusu değil... yalnış olur..
aynı durum bende de var hele 7 saat rüzgarlı yolda gidin o zaman neler oluyo anlatamam size :) çok feci bi deneyimdi aracımız yüksek direkt savruluyo ki bu aşağı yukarı her araçta kendini hissettirir.ama esp konusuna gelince esp öyle her bi sağa bi sola yalpalamada falan devreye girmiyor.önünde kukanın biri rüzgardan uçtu direksiyonu 90-100 arası bi hızla giderken aniden sağa ve toplamak için sola attım ne esp ne bişi devreye girmedi.sarı sarı ikaz lambası falan yoktu.bu rüzgar olayında esp pasif tamamen sürücüye kalmış ne kadar savrulacağı yada yolda duracağı hazırlıksızsanız yarım şeride kadar gezdirdiğini kendimden biliyorum.espye falan da o kadar çok güvenmeyin benden söylemesi.sürücü her zaman her şeyin hakimi.
geçmiş olsun :(
çok geçmiş olsun dikkatli olmak gerek, bende yazın kuşadasına tatile giderken yolda bir kaç küçük kaza atlatmıştım allah korudu ...
hakketten arkadaşlar birsey sormak istiyorum espyi denemek icin bazen ben araci zorluyorum ama fayda olarak hic espnin bir faydasini goremedim acaba devreye girmiyor mu? ayrica asr kapalı olmadigi halde otomatik araba nasıl patinaja gecer hayretle sahit oldum :( esp nin calistigini anlayabilecegimiz bir isik vs var mi? yada devreye girdiginde ikaz lambasi vs yanıyor mu?
yaw arkadaslar mesajlarinizi okudumda hayretler icinde kaldim pes diyorum size ha! Punto benim yeni aracim onu cok seviyorum eglenceli bir arac ok belki baskalari kadar surus keyfi ile insana haz vermiyor hızlanma durma ve sert saga sola hamle olarak ama ben arabami kotuleme derdinde degilim yaw sadece bilginiz olsun diye esp sisteminin randimanli olmadigini ve bunu kıyaslarkende bundan baska esp si olmayan diger aracimla kıyasladım goruyorumki hondaya dusman olunmus iki dakikada forumda :) ayrica honda konfor bakımındanda geride diil arkadasim ha birde su var dunyada en iyi atmosferik motoru ureterek litre basina 120 hp ureterek rekoru elinde tutan tek markadir, ekonomi ile bi arkadasin kafasi karismis sanirim onuda soyleyim 86 yılından bu yana gelistirdigi subap zamanlamasi ile suan civicde kullandigi 140 hp motor 9 saniyenin altinda 100 e ulastigi halde 5.3 litre yakıyor (atmosferik motor) fiat ile kıyaslamak diil amacim takılan arkadaslar icin yazdım baska bir markada varmı ki?? Ha sunuda soyleyim ben puntomuda hondamıda cok seviyorum. Saygılarımla..