20 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Kronik sorunlara son? Bakmadan geçme

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    ALI ORS
    ORS15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/10/2012
    Mesajlar
    1.983
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 257

    Standart Cevap: Kronik sorunlara son? Bakmadan geçme

    Alıntı Ezeldenberi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sinan kesinlikle haklısın Araç=LAAAAStik durumu. arabayı araba yapan kesinlikle lastikler. Yağmurda kayıp oraya buraya vuracağıma lastiklerime bakarım. Benim orjinal contieco3 lerden biri balon yapmıştı, dişderinliği çok iyi ancak frenlerde ilk zamanki gibi tat vermediğinden değiştirdim. çokta iyi yapmışım, bendeki crossclimate ile iki üç defa ani firen yapmak zorunda kaldım , gerçekten güven veriyor. Hazır seni yakalmışken bendekiler crossklimler geçen seneye göre biraz sertleşti ve sanki ses yapıyor, sende durumlar nasıl? komle lastikleri yemek yağı ile yumaşatacam daha önce yaptım
    zafer, şimdi yemek yağı sürünce lastik yumşuyor mu, eğer yumuşuyorsa kışın sürmek faydalı olur yada daha fazla kaymasın

  2. #2
    Zafer Han
    Ezeldenberi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/07/2013
    Yaş
    51
    Mesajlar
    2.383
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Evo Granit Gri
    Plaka
    Evo 1.3 ss 75bg
    Edilen teşekkür: 617

    Standart Cevap: Kronik sorunlara son? Bakmadan geçme

    Alıntı ORS15 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zafer, şimdi yemek yağı sürünce lastik yumşuyor mu, eğer yumuşuyorsa kışın sürmek faydalı olur yada daha fazla kaymasın
    Benim önceki contieco3'ler 2011 üretim trhli, değiştirmeden önce aşırı sertleşmişlerdi. Formları karıştırırken kış lastiklerini saklamadan önce yemek yağı ile tamamını yağlayıp öylece yaz uykusuna bıraktıklarını okumuştum. Ayrıca sertleşen lastiğe yine dh de iki gün falan yağlayıp beklettikten sonra lastiğin üzerinde fotoğraflı olarak konudan görmüştüm yağdan eser kalmıyordu. Sonuç yine benim kafaya lastikleri yağlama işi yattı ve contileri yarım kilo halis zeytin yağı ile bir akşam iyice yağladımSabah lastik üzerinde çok az belirgin yağ izi vardı sürülen yağın yüzde ellisini falan emmişti. İlk sürüşe sabah işe giderken çıktım şok şok aracın takır tukur olan sert lastik sesi gitmişti firenleme de sorun olmuyor, test etmiştim. Şu sıralar biraz ses fazlalaşır gibi , yakın zamanda tatil günü unutmazsam bi güzel yağlayayım

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    gok ten
    timbaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/08/2014
    Yaş
    51
    Mesajlar
    1.411
    Nereden
    Yurtdışı
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 503

    Standart Cevap: Kronik sorunlara son? Bakmadan geçme

    Alıntı Ezeldenberi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim önceki contieco3'ler 2011 üretim trhli, değiştirmeden önce aşırı sertleşmişlerdi. Formları karıştırırken kış lastiklerini saklamadan önce yemek yağı ile tamamını yağlayıp öylece yaz uykusuna bıraktıklarını okumuştum. Ayrıca sertleşen lastiğe yine dh de iki gün falan yağlayıp beklettikten sonra lastiğin üzerinde fotoğraflı olarak konudan görmüştüm yağdan eser kalmıyordu. Sonuç yine benim kafaya lastikleri yağlama işi yattı ve contileri yarım kilo halis zeytin yağı ile bir akşam iyice yağladımSabah lastik üzerinde çok az belirgin yağ izi vardı sürülen yağın yüzde ellisini falan emmişti. İlk sürüşe sabah işe giderken çıktım şok şok aracın takır tukur olan sert lastik sesi gitmişti firenleme de sorun olmuyor, test etmiştim. Şu sıralar biraz ses fazlalaşır gibi , yakın zamanda tatil günü unutmazsam bi güzel yağlayayım
    Gecen sene lastikcinin elinde bir alet gormustum.. bir musteri ile mesguldu, dis derinligi olcuyor sandim ama konusmada yorumlarin bununla alakasi olmayinca merak edip sormustum.. bu nedir dedim, lastigin yumusakligini, sertligini olcuyor demisti..
    Basinc olcer, dis derinligi olcer var bende, bir bu eksikti dedim icimden

    Bakim konusunda, lastikcinin tavsiyesi, eger bir sey kullanmak istiyorsan parlatici urunler yerine temizleyici, ara sira cleaner, conditioner tarzi urunler kullanirsan daha saglikli, uzun omurlu olur demisti... ben de o tur urunleri kullaniyordum zaten..
    Sonra nette bu alete bakmistim, durometer olarak geciyor.. lastik icin...
    profesyonel olanlari pek de ucuz da degiller.. olcumlerin yorumlarini da motor sporlari ile ilgili sitelerde bulmustum... onlar da yumusamasi icin hazir urunler veya kendi yaptiklari cok farkli formuller kullaniyorlar ama cogu sanirim pek uzun omurlu degil, zaten o uygulamalarda amac ta uzun olmasi degil vs.. neyse...

    Aslinda bu durometreden 1 tane almak var, uzerindeki lastikleri sifiri ile karsilastirmak zaman icinde sertligi gozlemlemek veya yeni lastik seciminde tercihleri karsilastirmada kullanmak var )))
    Konu timbaz tarafından (13/10/2016 Saat 21:19 ) değiştirilmiştir.

  5. Bu mesajı için 3 kişi timbaz'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. Bakmadan geçerseniz üzülürsünüz
    Ziyaretci046 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 18/12/2010, 13:47
  2. Ultra Hafif Siyah 5 Kollu Jant - Bakmadan Geçme (Takaslık)
    EnginBERK tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 15/09/2009, 11:25
  3. Vites geçme problemi
    teomet tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 54
    Son Mesaj: 20/05/2009, 11:00
  4. BLue Audi TT - Görmeden Geçme
    Mavra tarafından Sanal modifiye forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 18/03/2009, 00:02

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com