bu lınkı tıklayınca 70 hp lık versıyon acılıyor
selam arkadaşlar, fiat ın sitesini gezerken yeni fiat punto larda kullandıkları motoru gördüm ve sizlerler paylaşmak istedim. T-jet ten sonra multiair turbo motorunu geliştirmişler ve 1.4 benzinli ve 135 hp 206 tork değerine sahip.
Fiat Punto - Configuratore, test drive e prezzi
bu lınkı tıklayınca 70 hp lık versıyon acılıyor
Bu da hepimizin bildiği gibi Türkiyeye gelmeyen versiyonlardan.Zamanında 1.9 dizeller, 1.6 dizeller, abarthlar gelmemişti.Bundan ümitliydim (1.4 135bg) ama hala ses yok Tofaştan![]()
ordan sport sekmesini seçince acılan pencerede.
SPORT 1.4 MultiAir Turbo 16v 135CV Start&Stop 3 porte
Cilindrata (cc): 1368Coppia Max (Giri/min): 1750Coppia Kgm: 21Coppia Nm: 206Numero Cilindri: 4Potenza Max (Giri/min): 5000Potenza Max CV: 135Potenza Max KW: 99Rapporto Compressione: 9.8Comando Distribuzione: Cinghia dentataAccensione: Jet thrust stochiometric
buldum teşekkürler.
Yalnız t jet kadar sık bır arac degıl bence. Evo abarth bile grande punto abarth kadar sık bır arac degıl bence. Ayrıca bu aracın performansı t jet ıle hemen hemen aynı beygır gucu yuksek olsa bıle. 180 200 hp cıvarı bı arac olsa tadından yenmez. Motor hacmı de bence 1.6 olmalı. 1.4 motorlar yuksek hızda cok yakıyor. aynı beygır gucunde ve 1.6 motor olsa cok daha az yakar. 1.4 motorların aynı zamanda turkıyede vergı avantajı da yok.
105 ile 135 lik yakıt tüketimi aynı gibi araçlar boş sitede ekleme yapılabiliyo türkçeye çevir dedim çevirdi bilgisayar daha iyi inceleniyo sportların klıması manuel dijital yapmamışlar
105likle 135ligin arasındaki fark cok olmaz 3 kapı olarak çıkıyor. Bende 105lik var eniştemde Citroen DS3 var çok performans istiyorsanız Ds3 çok süper THP motor var Rcz nin motoru 156 beygir 240 tork üretiyor oda 3 kapı olarak piyasada
Sport Model Bey'in aracında Digital klima, Skydome ve Bel Destek mevcuttur. Bilgilerinize
1.3 DYNMC 5K. METALİK BEYAZ AS.KT. - Hİ-Fİ - SKY-DOME - FR.KT. ABARTH I SPOİLER
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri