Sayfa 1/2 12 SonSon
31 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Bravo T-jet 120hp Nasıl Bir Araç?

  1. #1
    Cihan GÜNDOĞDU
    Bolu_Beyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2010
    Mesajlar
    832
    Nereden
    Bolu
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    14 KB 120
    Edilen teşekkür: 197

    Araştırma Konusu Bravo T-jet 120hp Nasıl Bir Araç?

    Arkadaşlar Merhaba. Son zamanlarda Bravo T-Jet 'ler çok ilgimi çekmeye başladı. Yıl sonuna doğru segment atlamayı düşünüyorum. Dizel taraftarı değilim. Sizlere sorum Bravo T-Jet 120hp performans olarak tatminkar mıdır? Rampalarda yada araçtaki kişi sayısı fazla olduğunda dizeller kadar güç üretip, Anlık sollamalarda ve hızlanmalarda beni hayal kırıklığına uğratır mı? Dizel kullandım rampalardaki gücü ataklığı beni yeterince etkiledi. T-Jet bundan fazlamıdır yoksa azmı?

    2. bir konu ise Ekonomi. 1.4 Fire 77hp Lavato LPG 'li aracım ekonomi konusunda beni fazlasıyla şımartıyor. T-Jet araçların LPG sistemleri ile uyumu varmıdır? LPG sisteminin ücreti önemli değil sadece uyumlu olsun problem çıkarmasın, ekonomi sağlasın kafi.. T-Jet'in lpglisi Sakin kullanımda 1.4 Fire aracıma kıyasla nasıl bir ekonomi sağlar? Arada bariz fark olur mu?

    Farkındayım çok soru sordum Ama Bravo T-Jet ya da Punto T-Jet kullanan yada bu zevki yaşamış deneyimli arkadaşlardan gelicek cevaplara minnettar kalıcağım. Şimdiden teşekkürler...


    Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic

  2. #2
    görkem koçsan
    görkem koçsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/02/2009
    Mesajlar
    1.003
    Nereden
    Zonguldak
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 162

    Standart

    slm. abi en başta kendini rahat hissediyosun sollarken olsun kapışma durumunda olsun bu güvenide zaten araba fazlasıyla veriyo hiç orjinalini bozdurmadan fireden çok tasarruflu kullanabilirsin abi çünkü daha önceki arabam gp. fire motordu yaklaşık 2 senedir t jet dynmıc kullanıyorum arada dağlar var yakıt olsun performans olsun çok memnun kalırsın abi tavsiye ederim yalnız bujileri çok pahalı başkada herhangi sıkıntı yaratacak bişeyi yok abi kesinlikle tavsiye ederim. ibre rahatlıkla 220 ye ulaşabiliyo araba yüklüykende boşmuş gibi rahat sollayabiliyosun abi. lpg konusunda hiç bi fikrim yok abi ben lpg'ye karşı bi insanım herşeyin en güzeli bence fabrika çıkışıdır.

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    Engin Tan
    engincantan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/06/2010
    Mesajlar
    996
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 BAN 65
    Edilen teşekkür: 155

    Standart

    t-jet ı tam bılmıyorum bravoda ama m.jet 120 lıgı dehsetul vahset

  5. Bu mesajı için 2 kişi engincantan33'ye teşekkür etti:


  6. #4
    emrah ....
    emrahisilti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/09/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    1.104
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 237

    Standart

    tjet muhtemelen mutijete göre daha performanslıdır.Öyle sollamalarda falan hiçbir sıkıntı çıkarmaz.Negatif yönü olarak yakıtını söyleyebiliriz.Şehir içi 10lt şehirdışı 7lt civarı yakıtı gözden çıkarmalısınız.(burda 5lt yaktığını iddia edenlere inanmayın)LPG ile bir fire motor kadar uyumlu olmasada güzel ayarla kullanan bir çok kişi var.

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #5
    Murat Tunç
    mutunch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    320
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 89

    Standart

    LPG ile uyum konusunda sıkıntın olmasın, yeter ki daha önceden t-jet e montaj yapmış bir firma yapsın dönüşümünü.
    Performans olarak, sollama olarak, araç boş dolu fark etmiyor o kadar çok rahat rahat istediğin performansı veriyor araba merak etme. En fazla bir vites fazla küçültürsün
    Ekonomi dersen muhtemelen fire dan bir miktar daha fazla yakarsın. Ben benzinli binerken uzun yolda sabit 90 civarı süratte 5,4 yol bilgisayarı ancak gerçekte 5,8 civarı değerler tutturabiliyordum. Ama ortalama 6-7 litre arası uzun yol değeri olur. LPG yaptırırsan en az 7-8 litre arası gaz tüketimin olur uzun yolda. Tabş 6 ileri şanzuman ile biraz daha tasarruflu olabilir araba, özellikle yüksek hızlarda.
    Bravo biraz daha ağır olduğu için belki Puntodaki kadar atak olmaz, ama ben hiç de tsi leonlardan aşağı kalacağını sanmıyorum.

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #6
    Cihan GÜNDOĞDU
    Bolu_Beyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2010
    Mesajlar
    832
    Nereden
    Bolu
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    14 KB 120
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Şu var.. Multijet 'ler rampada bile düz yol gibi hızlanabiliyor, Hızını koruyabiliyor. T-JET'de bu mümkünmüdür? 120hp Multijet mi daha güçldür 120hp T-JET mi?

    Cvp veren arkadaşlara teşekkürler anladığım kadarıyla sorun yaşayan veya memnun kalmayan arkadaşımız yok. Bravo T-jet kullanan arkadaşlardanda yorum alabilirmiyiz


    Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic

  11. #7
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Bolu_Beyi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba. Son zamanlarda Bravo T-Jet 'ler çok ilgimi çekmeye başladı. Yıl sonuna doğru segment atlamayı düşünüyorum. Dizel taraftarı değilim. Sizlere sorum Bravo T-Jet 120hp performans olarak tatminkar mıdır? Rampalarda yada araçtaki kişi sayısı fazla olduğunda dizeller kadar güç üretip, Anlık sollamalarda ve hızlanmalarda beni hayal kırıklığına uğratır mı? Dizel kullandım rampalardaki gücü ataklığı beni yeterince etkiledi. T-Jet bundan fazlamıdır yoksa azmı?

    2. bir konu ise Ekonomi. 1.4 Fire 77hp Lavato LPG 'li aracım ekonomi konusunda beni fazlasıyla şımartıyor. T-Jet araçların LPG sistemleri ile uyumu varmıdır? LPG sisteminin ücreti önemli değil sadece uyumlu olsun problem çıkarmasın, ekonomi sağlasın kafi.. T-Jet'in lpglisi Sakin kullanımda 1.4 Fire aracıma kıyasla nasıl bir ekonomi sağlar? Arada bariz fark olur mu?

    Farkındayım çok soru sordum Ama Bravo T-Jet ya da Punto T-Jet kullanan yada bu zevki yaşamış deneyimli arkadaşlardan gelicek cevaplara minnettar kalıcağım. Şimdiden teşekkürler...
    Bir grande punto t-jet kullanıcısı olarak t-jet in en donanımlı ve güçlü Punto olduğunu söyleyebilirim, garaj bölümünde t-jet sport başlıklı ve 180-200 HP arası olduğunu hesapladığımız t-jet ime bakabilirsiniz, bu arada marka ve model değişikliği düşündüğümden satıyorum ve teklifleri bekliyorum.
    Konu OAGP1960 tarafından (10/05/2012 Saat 13:49 ) değiştirilmiştir.

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  13. #8
    görkem koçsan
    görkem koçsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/02/2009
    Mesajlar
    1.003
    Nereden
    Zonguldak
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 162

    Standart

    fire motoru bi sıkıştırın o zaman hangi motorun daha tasarruflu old. anlayacaksınız. t jetle fire motor ikiside 150 kmh'da gitsin o zaman görelim ikisinin yakıt ortalamasını her zaman güçlü araba daha az yakar ve daha avantajlıdır.

  14. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  15. #9
    sencer deniz
    tirit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/11/2009
    Mesajlar
    193
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 35

    Standart

    Bende 2009 model bravo t-jet var. Dualogic olarak aldım aracımı. Motor olarak kesinlikle sizi üzmeyecektir. Belirtildiği gibi bujileri pahalı, tanesi 22.5 TL ve her 20k km de değişimi isteniyor. Ben 44k km de değiştirdim ve bir problem yaşamadım. Bunu da belirtmeliyim. Ataklık konusunda 0-100 hızlanmalara baktığınız zaman t-jet motor ve aktarım olarak çok iyi bir araç. 10 sn altında hızlanan kaç araç var bakarsanız demek istediğimi anlarsınız. Yokuş kısmına gelince dizel performansı çıkarabileceğini sanmıyorum ama yine de yeterli performans verecektir. Ben araç doluyken ve klima da açıkken çok iyi performans alıyorum. Yalnız şu var. Yeni iş kurduğum ve sürekli köprüyü kullanacağımdan dolayı dizel araç bakayım dedim, aracıma değer verilmemesi bu istekten uzak durmama yol açtı. Donanım seviyelerine iyi bakmanızı tavsiye ederim. Mümkünse esp ve asr olan araçtan alırsanız çok memnun kalırsınız. Bendeki dualogic versiyonda hepsi beraber geliyor. Bu çok avantajlı. Birde araçtaki yağ filtresi fiatın 1.3, 1.4 ve 1.6 motorlarında ortak olarak kullanılıyor. Sadece bujiler özel, polen filtresini zaten kendiniz değiştirebiliyorsunuz. Lastik ebatları piyasada rahat bulunabilir ama jantlar ne yazık ki biraz sorunlu 4*98 olması zor bulunan sınıfa sokuyor. Araç ile daha çok bilgiyi benimde üye olduğum bravonun forumunda bulabilirsiniz. Yardımcı olabileceğim başka bir sorunuz ve ya sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım. Kolay gelsin.

  16. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  17. #10
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    46
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Cihan, fireden sonra t-jet performans olarak sana son derece yeterli gelecektir.Lpg kiti mevcut.Forumumuzda taktıran çok arkadaşımız var.Bravoyu kullanmadım ama GP Sport sahibiydim.Yakıt tüketimi konusunda birşey söylemek zor.Çünkü kullanıma göre çok değişiyor.Benim ortalamalarım şehir içi normal trafikte 7lt/100km civarıydı.Şehir dışında ise dikkatli kullanımla 5lt/100km lere kadar düşebilir.Tabi Bravom olsaydı bu değerler belki %10 yukarı çıkabilirdi,

    Bravo, Puntodan sonra gerek performans gerekse konfor olarak tatmin edecektir...

  18. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  19. #11
    M.OğuzhaN ÇELİK
    eexelanss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/11/2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1.329
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06BY8509
    Edilen teşekkür: 460

    Standart

    Alıntı Bolu_Beyi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu var.. Multijet 'ler rampada bile düz yol gibi hızlanabiliyor, Hızını koruyabiliyor. T-JET'de bu mümkünmüdür? 120hp Multijet mi daha güçldür 120hp T-JET mi?

    Cvp veren arkadaşlara teşekkürler anladığım kadarıyla sorun yaşayan veya memnun kalmayan arkadaşımız yok. Bravo T-jet kullanan arkadaşlardanda yorum alabilirmiyiz
    Cihan rampalarda multijet tjete göre çok daha iyidir çünkü 120 lik multijet 300nm iken 120 lik tjet 206 nm tork. Bu tork farkının illaki bir farkı olacaktır yokuşlarda ama 120lik multijet ile 120 lik tjetin fabrika verilerine baktığınızda t jet multijetten daha çabuk 0-100 km hızına ulaştığını görürsün. Performans konusunda benzin araç herzaman daha avantajlıdır. her nekadar multijetin torku 300nm olsada tjet multijetten herdaim daha performanslıdır.
    BY Turbo SPORT 150 HP

  20. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  21. #12
    Engin Tan
    engincantan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/06/2010
    Mesajlar
    996
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 BAN 65
    Edilen teşekkür: 155

    Standart

    Alıntı eexelanss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cihan rampalarda multijet tjete göre çok daha iyidir çünkü 120 lik multijet 300nm iken 120 lik tjet 206 nm tork. Bu tork farkının illaki bir farkı olacaktır yokuşlarda ama 120lik multijet ile 120 lik tjetin fabrika verilerine baktığınızda t jet multijetten daha çabuk 0-100 km hızına ulaştığını görürsün. Performans konusunda benzin araç herzaman daha avantajlıdır. her nekadar multijetin torku 300nm olsada tjet multijetten herdaim daha performanslıdır.
    baya tartışılmıştı bu konu ama bencede tjet benzinli oldugu için daha performanslidir ama yokuslarda mujtijet fena tokatlar

  22. #13
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı engincantan33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baya tartışılmıştı bu konu ama bencede tjet benzinli oldugu için daha performanslidir ama yokuslarda mujtijet fena tokatlar
    Her yokuşun bir inişi oluyor hocam
    75 lik multijetle bile h kasa benzinli astralara yokuşlarda terletiyorum. hız 110'u geçtiği zaman anlıyorsunuz mevzuyu. benzinli araç fazla devir çevirip, max beygirini ve torkunu yüksek devirde verdiği için hız arttıkça nefesi kesilmiyor dizel gibi. şöyle 6500 devir çevirebilen dizel icat olsada azıcık rahatlasak

  23. Bu mesajı için 2 kişi Du Hast'ye teşekkür etti:


  24. #14
    Engin Tan
    engincantan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/06/2010
    Mesajlar
    996
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 BAN 65
    Edilen teşekkür: 155

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her yokuşun bir inişi oluyor hocam
    75 lik multijetle bile h kasa benzinli astralara yokuşlarda terletiyorum. hız 110'u geçtiği zaman anlıyorsunuz mevzuyu. benzinli araç fazla devir çevirip, max beygirini ve torkunu yüksek devirde verdiği için hız arttıkça nefesi kesilmiyor dizel gibi. şöyle 6500 devir çevirebilen dizel icat olsada azıcık rahatlasak
    aynen 6500 ve dızel allahhımmm gercı oda olur ya dızellerın bu kadar hızlı gıdebılecegı hııııc aklıma gelmezdı yakında oda olur

  25. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  26. #15
    Efe ERDEM
    efe_erdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/11/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    368
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 71

    Standart

    benzinli t jet mutijeti duz yolda, havada, karada her yerde tokatlar. Bunun tartısması bıle yapılmaz. Cunku t jet standart bı benzınlı araba degıldır turbo oldugu ıcın hıcbr sekılde kesılmez. Normal bi benzınlı arac yokusta turbo dızel bı aracın asagısında kalabılır ancak.

  27. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  28. #16
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı engincantan33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baya tartışılmıştı bu konu ama bencede tjet benzinli oldugu için daha performanslidir ama yokuslarda mujtijet fena tokatlar
    Sevgili kardeşim, multijet in hiçbir koşulda t-jet i geçme şansı malesef hiç yok.

  29. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  30. #17
    Cihan GÜNDOĞDU
    Bolu_Beyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2010
    Mesajlar
    832
    Nereden
    Bolu
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    14 KB 120
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Tüm Arkadaşlara Bilgi ve Tecrübe paylaşımları için teşekkürler...
    Burdan anlıyorumki T-Jet turbo olmasına rağmen Dizel kadar rampada verimli değil.
    Bu benim benzinli fikrimi değiştirmez. Ama Anlaşılan rampalarda yine dizeller bizi terleticek gibi
    Otobanda kızıştığım bir dizeli düzde geçip, rampada ise beni ekmesine illet oluyorum. T-Jet bu konuda beni kurtarır demiştim ama net bir sonuç çıkmadı çıkmıcak gibide


    Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic

  31. #18
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Bolu_Beyi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tüm Arkadaşlara Bilgi ve Tecrübe paylaşımları için teşekkürler...
    Burdan anlıyorumki T-Jet turbo olmasına rağmen Dizel kadar rampada verimli değil.
    Bu benim benzinli fikrimi değiştirmez. Ama Anlaşılan rampalarda yine dizeller bizi terleticek gibi
    Otobanda kızıştığım bir dizeli düzde geçip, rampada ise beni ekmesine illet oluyorum. T-Jet bu konuda beni kurtarır demiştim ama net bir sonuç çıkmadı çıkmıcak gibide
    Sevgili Cihan kardeşim, aksine, hiçbir yol koşulunda multijet in t-jet e yetişme şansı hiç yok, yani t-jet alırsan her koşulda multijet leri oyuncak gibi geçebilirsin.
    Konu OAGP1960 tarafından (11/05/2012 Saat 00:37 ) değiştirilmiştir.

  32. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  33. #19
    Burak Cengizhanoğlu
    Burakcengizhanoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/10/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    99
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 8

    Standart

    İstanbulda olsanız bir kayışdağı yoluna çıkarırdım sizi kararınızı verirdiniz

  34. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  35. #20
    Cihan GÜNDOĞDU
    Bolu_Beyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2010
    Mesajlar
    832
    Nereden
    Bolu
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    14 KB 120
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    İşte duymak istediğim cevaplar Bunlar...


    Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic

  36. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Bravo T-Jet 120hp LPG Sistemi
    Bolu_Beyi tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 17/09/2012, 13:19
  2. Aracımı Aldım. Bravo T-Jet Dynamic 120hp
    Bolu_Beyi tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 43
    Son Mesaj: 16/09/2012, 23:52
  3. Bravo 120hp ile 105 hp arasında çok fark var mı? (multijet)
    zebercet2006 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 13/09/2011, 03:05
  4. Fiat İtalya'da bir Bravo nasıl doğuyor?
    Misafir tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 08/03/2011, 21:23
  5. Bravo nasıl fiyat?
    ntcn 17 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 06/02/2011, 22:39

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com