ınsanlar neden 45000 tl ye 1.4 tsı comfortlıne golf ü tercıh edıp 1.6 multıjet bravoyu tercıh etmez? yada tercıh ettıklerınde bu abartı olarak görünür?? neden hala 2001 model bora 22000 tl eder ve rahat alıcı bulur?? da2009 bır tjet bravo 28000 tl ye alıcı bulamaz?? neden turbolu motorlarda lpg krızken ,2000 model passat 1.8 t otm. sorunsuz lpg ıle calısıp 25000 tl eder neden bırıbırıne en baglı otomobıl grubu kaplumbagacılardır? neden gtı efsanedir? neden 12 yıl aynı motorla polo ,bora,jetta ,passat uretılıp satıs sıkıntısı yasanmadan pazarlanabılır?? filocular neden accent era,lınea dan vazgecıp jetta ya dönerler?? neden onca alman markası varken golf almanyada en cok tercıh edılen arac olur?? abartıldıgı ıcın mı??? cok yanılıyorsunuz... bıde bankalara madara olmadan gıdıp 5 dakıkada normal faız oranlarının cok altında ıkı ımza atarak kredı alabılıyorsunuz...kı bankada pruzunuz var dıye kırk dereden su getirten sistem vdf de sıkıntısız işliyor... bu bile cok önemli abartılması için... bence bravo ya 60000 tl ısteyen zihnıyet kadar abartmıyor vw kı ınsanlar abartılanı tercıh etmezler genelde....her fırma kendıne gore abartıyor...ama nedense vw abartsada tercıh edılıyor... aynı sey tıcarı ıcın fıattada gecerlı abartılsada tercıh edılebılıyor.. ama ne yazıkkı satıs rakamlarına da bakılırsa aynı sey lınea harıc bınek fıatlarda gecerlı degıl...
Yer imleri