bu arada fiatta benzinli fiatına dizel bi araç varsa mutlaka ya arabanın uretimi durur yada kasa değişir sakın aldanmayın arkadaşlar emin olun bravo son demlerini yaşıyor...
bu arada fiatta benzinli fiatına dizel bi araç varsa mutlaka ya arabanın uretimi durur yada kasa değişir sakın aldanmayın arkadaşlar emin olun bravo son demlerini yaşıyor...
Driven by the future
Diger markalarda oyle buna inanabilirsiniz. Ne kadar cok para verirseniz o kadar cok artiyor donanim. Yeni fiestalarda bile giris modeli plastik direksiyon, ust modeli deridir mesela. Ayni PUnto ve Bravo gibi direksiyonlarda neredeyse aynidir. Hatta dashboard falan bile. Audilerde oyle. Pakey almadiginiz zaman bazi seyler ayni oluyor.
Mesela audi fonksiyonlu direksiyonlari extra parayla satar
Sent my GT-I9100 using
Oz Büyücüsü
Guli ile bravo arasinda kalmistim ben de bravoyu almadan once hatta antalya'yla fiyat ve kredi durumunu da gorsmstum ve bravo aldim. Su anda heleki multimedyayi taktiktan sonra bravoyu guliyle degil hicbir aracla degismem. Kendi nazarim degecek arabama![]()
StrucTuraL EngiNeeR
Yalnız dikkatinizi çekerim bravo C sınıfı bir araç guiletta D sınıfı bir araç..
BY Turbo SPORT 150 HP
Kusura bakmayın ama maymun iştahlı davranıyorsunuz.
Bravodan inip guliye binmek hayatınızda bir şey değiştirmeyecek, 2 ay sonra ondan da sıkılıp scirroccomu alsam merso mu alsam yok bmw 1 serisimi alsam demeye başlayacaksınız.üstelik dizel benzinli farkını kaldırabileceğiniz bir bütçeniz varmı oda soru işareti.Ayrıca guli yi almak için de 15.000 tl civarı bir paraya ihtiyacınız var.
Otomobil kullanmayı çok seviyorsunuz bir çoğumuz gibi, ama yakıt parası insanı rahatsız ettikten sonra anlamı kalmıyor.
Altınızdaki aracın keyfini çıkarın ve aracınızı upgrade etme dönemi geldiğinde de 3.20 d audi a4 alfa 159 yada türevlerinde araçlar bakın.Bravodan sonra alınacak araçlar onlardır
Guliyi tabiki beğeniyorum, niye beğenmiyim.Bravodan terfi edilecek araç değil sadece.Üstelik dizeli için 20.000 TL civarı fark ödenmesi gerek.
Kendimde Bravo sahibi olmuş biri olarak, bir sonraki almak istediğim araç yine Alfa grubundan 159 olacak örneğin.
hocam dedıgınızın bır kısmına katılıyorum...hanı bana gorede dızelını almak mantıksızlık olur tutup 105 lık araca 120 den sonra bu kadar para verıp bınmem!dıkkat edersenız sadece ben performansa bakıyorum(bazı krıterler cıkınca tabı ornegın era performans olarak ıyı olsada cazıp gelmıyor) bana gorede 159 cazıp gelmıyorhanı zevk meselesı bıraz...ama su gercek bravo gercekten cok ıyı arac! en azından benım verdıgım paraya gore bana cok ama cok daha fazlasını verıyor...eger uygun gulı bulursam takas dusunebılırım yoksada keyfını suruyorum zaten
![]()
Bravo guiletta karsilastirmasina kimse bravo demez zaten ama bravo +20000 tl'ye de guiletta diyen az cikar
StrucTuraL EngiNeeR
Konu performans ise 34.000 e cam tavanlı 150 beygir bir bravo sport aldığın vakit, gulinin 170 beygirlik versiyonundan, dış görünüm ve 20 beygirlik fark dışında eksiğin kalmaz.Donanım olarakda eksiğin olmaz belki fazlan bile olur.20.000 tl cebinde kalır.
Guliyi test edin, sonra da bravo sportu test edin.20.000 tl lik bir fark varmı kendiniz görün.
Elbette daha güzel ve marka prestiji daha yüksek bir araç Guilietta.Burada önemli olan fiyat/fayda/performans kriterleri.
gulıetta bravodan ıyı olabılır ama kesınlıkle d sınıfı bir arac degil.
bugun test ettım gulı yı oldukca guzel arac ama ben bu fıyatlarla bravomdan oldukca memnunumkonu kapanabılır...herkese tskler...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri