13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: S&S - dualogic -city

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    kıvanç çiftçi
    since1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Standart S&S - dualogic -city

    Arkadaşlar forma üye olduğum günden beri aracını yeni alan arakdaşlar,araba kullanmayı ilkez öğrenen arakadaşlar ve S&S+dualogic e yabancı olup kullanım klavuzunu inceleme gereği duymayan arkadaşlar ın S&S+dualogic ile ilgili olumsuz görüşleri var.deneyimlerimi paylaşmak istiyorum belki faydalı olurum.

    S&S

    1)S&S kullanırken aracınınızı debriyaja basarak çalıştırırsanız rampalarda Hill holder(yokuş kalkış desteği) devre dışı kalır.ve aracınız geri kaçar.bu duruma maruz kalmamak için dualogic viteslerde vitesi (+),(-) yönde 1 kez hareket ettirin.araç çalişir hill holder devreye girer ve araç geri kaçmaz.

    2)S&S kırmızı ışıklarda trafiğin yoğun olmadiği yerlerde çok kullanişli bir özellik.İstanbul sahil yolu,trafik olmadiği zamanlarda İstanbul minübüs yolu gibi ışıkların yoğun olduğu yerlerde çok faydalı.

    Fakat yoğun E5 trafiğinde,köprü trafiğinde kullanmak eziyetten öte değil.Bununda çözümü evolarda konsolda bulunan S tuşuna birkez basmak.

    3)Kırmızı ışıkta korna duymak istemiyorsanız yeşil ışık yanmadan 1-2 sn nce vitese dokunarak aracı çaliştirin

    4)S&S sisteminn FİATın çıkardığı bir saçmalık olduğuna inanan arakdaşlar var.Fakat S&S BMW,Mercedes,WW,Hyundai,Chavreolet vb.birçokmarkada opsiyon olarak satılan akıllı motor teknolojisidir.Birçok insan Fiatta standart olarak sunulan bu özellik için 300-400 $ gibi bir rakam ödemektedir.

    DUALOGİC

    1)Eco mode açıkken araç ortalama 2000-2500 devir aralığında vites yükseltir.Bu olay yakıt tasarufu sağlerken 60km hızda 5. viteste gitmenize neden olur buda aracın hantallaşmasına yol açar.eco mode kapalıyken araç atikleşir %10-15 yakıt tüketimini artırır.

    2)dualogic vites sürücünün gaz tepkimelerine cevap veren bir vitestir.Eco mode açıkken bile gaza fazla yüklenirseniz 3000-4000 devir aralığında vites değişimi gerçekleşir.nazik kullanırsanız 2000 lerde değişim başlar.Bu durumda yakıt tasarufumu atiklikmi seçimi sürücüye aittir.hantal olan aracı hantallaştıran vites değil şöförün kullanım şeklidir.

    3)aracın rampada boğulması,yada kalkarken hantallaığı şöför kusurudur.Aracınız düz vites bile olsa 5. viteste 60 km hızla rampa çıkmaya çalışırsanız araç boğulur vites düşürmek zorunda kalırsınız.Aracı ilk aldığımda rampalarda kantere banıyordum.
    Rampaları aşmanın en güzel yolu dip gaza yakın gaza basmaktır.2-3 sn içinde vites 5.vitesten 2. hatta 1. vietse düşerek gerekli devri sağlıyor.Ama gaza yüklenmeyip sabit gzla çıkmaya çalişirsanız araç çamura saplanmış gibi kalır

    4)5.vites 60-70 km hızla sol şeride sıçrayıp araç sollamaya çalışırsanız sol şeritte arkadan gelen araç sizi selektör yağmuruna tutar.

    Bundan korunmanın en iyi yoluda vitese manuel müdehale edip vitesi (-) yönünde hareket ettirip vitesi düşürmektir.Bunun yerine ani sollama yapmıycaksanız dip gaz verip aracın vites düşürmesinide bekliyebilirsiniz.
    ben düz vites araç kullanırken bile ani sollama yapıcaksam vites düşürürüm

    CİTY

    kesinlikle fiatın kendini aştığı bir aracı güzelleştirebilecek mükemmel bir özellik.direksiyonu serçe parmağinizla bile çevirebiliyorsunuz.İlk nesil GP lerin nerdeyse tamamında görülen kronik bir sorunu vardı.yanlış hatırlamıyorsam 2008den sonra bu oran düştü.evolarda ise bildiğim kadarıyla yok.forumda 1-2 kişi bende var diyordu ama sonra ne oldu bilmiyorum....
    Konu since1453 tarafından (26/04/2012 Saat 09:50 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesajı için 4 kişi since1453'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. City motoru mu? Akü mü?
    Ziyaretci035 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 22/11/2011, 01:53
  2. city mi???
    volkan35 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 05/10/2011, 18:48
  3. Fiat punto evo 1.3 95bg dualogic mi? fiat bravo 1.6 120 hp dualogic yada vw polo mu?
    maxisezer tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 06/04/2011, 15:52
  4. Bravo city vs Evo city :)
    edelsang tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 16/03/2011, 19:20
  5. DUALOGIC KIT : DUALOGIC VİTES, ESP+ASR+MSR+HBA+HILLHOLDER ne demek
    tolgaaaaa tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 03/09/2008, 00:10

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


S&S - dualogic -city Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com