Alıntı ilkerhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
100k yı geçmiş her araç küçük küçük masraflar açar ama daha doğru düzgün turbo patlatan, 100.000 de motor yaptıran multijet görmedik. Kaldı ki, benzin motorunda dizelden fark olarak ateşleme sistemi, rölanti sistemi ve boğaz kelebeği sistemleri var. ateşleme sistemi periyodik olarak bakım yapılan bir şey. marea forumlarında ateşleme sistemi arızaları, rölanti motoru nasıl temizlenir başlıkları gırla geziyor. stilo forumunda boğaz kelebeği problemleri sayfalarca. hele bide araçta lpg varsa bence bakım masrafları daha fazla oluyor. lpg sisteminin bakımı, motorun bakımı ve belirli kilometrelerde triger kayışı değişimi var...

Multijet motoru diğer motorlardan ayrı tutuyoruz. Triger zincirli, motorda kronik bir problem yok, kötü yakıt almadıkça sıkıntı çıkaracak parça yok. yağını filtresini değiştir yola devam et...
Dizel araç dedim multijet motorlu araç demedim.