Alıntı samoslu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Su elbette girdiği yerden buharlaşacak ancak daha sonra yine aynı sorun oluşur. Direk kabloyu değiştirmek gerekli. Çünkü kablo kaplamalı bir kablo ve içerisinde teller bulunmakta. Zamanla bu kaplama çekebiliyor, teller dışarı çıkabiliyor, yada teller preslendiği parçanın içerisinden belli bir mesafe çıkıyor. Her iki durumda da sonuçta teller dışarısı ile temas halinde olduğu için su dolduğu durumda donarsa kablo vitesten şanzımana iletimi sağlamıyor.
merak ettiğim bir şey daha sorucam abicim; ben serviste vites halatlarını degişimi için fiyat aldım ve bana 500-600 tl civarı bir fiyat verdiler. bana halatları degiştirdiklerinde bile tekrar aynı sorun zamanla olabilir dediler. ben halatları degiştirmesem ve şanzıman yagımın bakımlarını zamanında yaptırsam bana extra bir sorun cıkartırmı merak ediyorum. -10 -20 lerde aracı biraz beklayip öyle yola cıkıcaz artık baska yolu yok