42 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: çok mu yok artık

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Tayfun AKTÜRK
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    563
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 140

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    - tam sentetik 0-30, 5-30 numaralı yağ kullanın ve her 10 bin km de filtresi ile değiştirin,
    - sık sık hava filtresini değiştirin turbo ömrü açısından yararlıdır ayrıca yakıtınızı düşürür,
    - soğuk motor ile devir çevirmeyin, sıkıştırmayın ayrıca 30 sn bekleyin ki yağ motorun heryerine ulaşsın. tam sentetik 0-30 yağ kullanırsanız yağ motorun heryerine çabuk ulaşır ve soğukken yağlama özelliği daha fazla olur
    - şehir içinde gezdikten sonra stop etmeden 15 - 20 sn uzun yoldan gelip hemen durursanız 2 - 3 dk bekleyip stop edin, turbonuz daha uzun ömürlü olur.
    - yoktan yere 3500 devir üzerine çıkmayın, bu devirden sonra motorun performansı bariz şekilde düşer, kuru gürültü yaratır.

    bu şekilde kullanımda bir multijetin en temizinden 400 bin kmsi vardır

    Çok güzel yazmışsın fakat fabrika multijet için 5-40 yarı sentetik yağ veriyor gelişen yağ teknolojisinden faydalanmak adına ben tam sentetik castrol kullanıyorum ama yağı inceltmenin farklı numara yağ kullanmanın hiçbir espiri yok bence zararlıda ayrıca uzun vadede detanasyon gibi... fabrika motora en uygun viskosite oranına göre yağ numarası verir.. ben tam sentetik kullanarak yanlızca viskositesini daha uzun koruyabilen bir yağ tercih ediyorum..

  2. #2
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı Tayfun-E30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel yazmışsın fakat fabrika multijet için 5-40 yarı sentetik yağ veriyor gelişen yağ teknolojisinden faydalanmak adına ben tam sentetik castrol kullanıyorum ama yağı inceltmenin farklı numara yağ kullanmanın hiçbir espiri yok bence zararlıda ayrıca uzun vadede detanasyon gibi... fabrika motora en uygun viskosite oranına göre yağ numarası verir.. ben tam sentetik kullanarak yanlızca viskositesini daha uzun koruyabilen bir yağ tercih ediyorum..
    detonasyon yakıtın yüksek sıcaklıktan dolayı erken patlamasıdır. dizellerde böyle bir problem zaten bulunmamaktadır. yağ ile detonasyonun alakası olmaz.
    0-30 yağın viskozitesi düşük ve içerisindeki katkılardan dolayı soğuk motorda ilk marştan motor ısınana kadar 10-40 ve ya 5-40 gibi yağlardan çok daha fazla koruma sağlar. günümüzde üretilen yağlar çok geniş sıcaklık aralığında çalışmak için üretiliyor. donanımhaber otomobil genel bölümündeki vezir adlı üyenin yağlar hakkındaki paylaşımlarını inceleyin derim.
    ayrıca fabrika bizi düşünseydi tam sentetik yağ önerirdi.

Benzer Konular

  1. :( yok artık
    CeNaZe666 tarafından Üye Garajı forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 09/02/2012, 03:21
  2. Bıktım artık
    efe mert tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 18/01/2012, 13:37
  3. Yok artık !!!!!
    Misafir tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 28/03/2011, 22:24
  4. Ben de artık puntocuyum
    meteorengin tarafından Tanışma forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 23/04/2010, 12:06
  5. Yuh artık...
    clax22 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 12/04/2010, 17:07

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com