Sonunda biri farketti
Sitede "Araba 130dan sora bagiriyor ben guvenli degilim diye"; diyenler falan var hahaha
Birde audi a3, q7, golf falan koysaydin keske. Millet arac nasil pert olur gorurdu
Sent my GT-I9100 using
Sonunda biri farketti
Sitede "Araba 130dan sora bagiriyor ben guvenli degilim diye"; diyenler falan var hahaha
Birde audi a3, q7, golf falan koysaydin keske. Millet arac nasil pert olur gorurdu
Sent my GT-I9100 using
Oz Büyücüsü
saygıdeğer hocam,
siz grande puntoda,(yada marka model farketmez, herhangi bir gelişmiş araçta)
bırakın 130 u, 90 dan sonra güvende olduğunuzu düşünüyorsanız fena halde yanılıyorsunuz.
insanlar 90-100 gibi hızla ilerler, kaza anında frene köklerler hızları 60-70 arasına anca düşer, ve çarpışma meydana gelir. E-ncup işte bu sebeble 64 km hıza göre kazalar yaptırılıyor.
direk 90 ile, hiç frene basmadan bir duvara çarparsanız kesinlikle ölürsünüz.(dalak yada karaciğeriniz yırtılır, parçalanır, iç kanamadan ölürsünüz.)
golf ü 90 la duvara çarptırmışlar, mankendeki hasarlara bakarak bu yorumları yapmışlar.
ford focusu 120 civarı hızla çarptırdılar, sadece arka bagajı kaldı.,
golf ve focus un videoları internette var aratırsanız görürsünüz.
yani işin özü, 90 km hızın üzeri ölümcül tehlikeli.
sakın ha! 90 ın üzerinde asla güvenli değiliz.
Selam, g.puntonun kaza testi 75 km civarı. Ford focus testi 120 mil ile çarpışıyor buda 200 km civarı yapıyor. Ama sonuç olarak 100 km ve sonrası kazalarda ölüm riski çok yüksek ve diz kırılması vb. yaralanmalar oluyor. Kaza testlerinde bu detayları veriyorlar zaten. G.puntonun ön burun kısmı uzun ve iç mekanın geniş olması daha da güvenli yapıyor. Yeni nesil araçlarda tasarım kazada, darbeyi sönümleme üzerine yapıldığı için araçların dağılmaları gayet normal bence.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri