bugün 12 kasım sabah 07:30 yenikapı bursa feribotu için araç artı 3 yolcu için bilet aldım. ilk seferde sayfa takıldığı için kapattım. 2. seferde tekrar aynı işlemleri yaptım ve bileti aldım. sonra öğlen yemeğine gittim. geldiğimde 2 adet bilet kesildiğini gördüm. hemen müşteri hizmetlerini aradım. biletin idae edilmeyeceğini. eğer ilk 15 dakika içinde arasaymışsım iade olurmuş.
neyse gelelim asıl konumuza. şayet içimizde veya eşi dostu. bu tarihte aracıyla bursaya gidecek olana varsa. 2.ci bileti satabilirim. ilgilenenler tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Ödemeyı ne ıle yaptınız
(Konu baslıgını Acıl yardım,yardım ,yardım edın lutfen gıbı baslıklarla açmamaya davet edıyorum sızı bırazdaha dıkkat lutfen)
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com
Yer imleri