Bence müşterinin km.ye bakması sadece motorla alakalı değil deformasyon ve mekanik yorgunluk benim düşüncem.
araçların kilometlerinin düşürülmesiyle ilgili vatan da çıkan bir haber;
'Maalesef müşteri aracın kasasını sormadan kilometresini soruyor. Arabanın yüzüne bile bakmıyorlar. Vatandaş kilometresi 150 bin olmuş aracı ölü sayıyor. Benzinli bir aracın motoru, bakımları yapıldığında 1 milyon kilometre de olsa sorun çıkarmaz. Dizel araç ise 500 bin kilometre dayanır. 160 bindeki bir arabayı hurdaya mı ayıralım? Maalesef müşterilerimiz düşük kilometreli araca şartlanmış. 900 bin kilometrede olan ve motoruna işlem yapılmamış ticari taksiler var. Bu araçların bakımları düzenli yapıldığı için yıllarca sorun yaşatmıyor.'
Şimdi sizin fikriniz nedir?
Bence müşterinin km.ye bakması sadece motorla alakalı değil deformasyon ve mekanik yorgunluk benim düşüncem.
+10000
yan aksamların deformasyonu düşünmek gerekir
en basitinden bir araçta 30 dan fazla sadece bilya var hangi bilya ne kadar dayanır bu sadece ufak bir örnek
ayrıca hiç işlem görmemiş 900 bin de motor olayı şehir efsaneleri arkadaşlar
bunu yazan zat
900 bin kilometre boyunca bir pistonun yada sekmanın gömleğin içinde kaç kere inip çıktığını biliyormu oluşan aşınmanın ne kadar olduğu hakkında bir bilgisi varmı
yeni motor ile eski motorun arasındaki tüketim ve güç farkını zaten hiç yazmıyorum ve şahsen
kilometre ve yaş diyorum
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Çoşkun abi sende aynı konuyu açmışsın fark etmedimkonuyu silip senin açtığından mı gitsek?
yoooooo erdem ben açmadım
hayalmi görüyon ule
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri