Geçmiş olsun özlem önce üzüldüm ama sonra savaş mücadelesini kazandığın için sevindim klavuzun karga ama işini iyi becermiş![]()
Geçmiş olsun özlem önce üzüldüm ama sonra savaş mücadelesini kazandığın için sevindim klavuzun karga ama işini iyi becermiş![]()
Arkadaşlar hepinize tekrar teşekkürler, ancak yine uzun uzun yazacağım için kusura bakmayın...
Bugün Arma'dan aradılar, aracınız yıkama da bir iki saate hazır olur, alabilirsiniz diye...
Akşam almaya gittim, müşteri ilişkileri uzmanı vs hepsi geldi, ilgilendi. Aracınız yukarıda dışarıda size arkadaşlar yardımcı olacak dediler.
Dışarıya bir çıktım, araç bildiğiniz leş, içi vs pislik içinde. Ben de hani yıkamadaydı bu araç böylemi teslim ediyorsunuz dediğimde
yıkandı ama dışarıda tozlanmış dediler ki inanın bıraktığımdan daha beter bir durumdaydı, hiç yıkanmadığı besbelli...
Ben de hatanızı bir kere de kabul edin diye tek tek göstererek bu mu yıkanmış dedim vs. içi ayrı leş, dışı ayrı leş...
İsterseniz yıkayalım hemen vaktiniz varsa dediler, ben de gerek yok ben dışarda yıkatırım ama insanları kandırmayın, o kadar şikayetin üzerine hala bir hassasiyet yoksa, sizden artık birşey beklemek mantıksız oluyor dedim,
haklısınız cevabını aldımoradan ayrıldım...
Neyse eve gelirken mazot alayım dedim, aracı tekrar çalıştırdığımda plaka ışığı arıza uyarısı verdi ki bu arıza kazadan beri vardı, teslim ettiğimde de vardı...
Evden aradım, dedim böyle böyle... Ampul patlamıştır dediler ve ben de ipler hepten koptu...
İki saniye de ne oldu da patladı, belli ki getirdiğimde de olan şeye düzgün bakılmamış diye başladım söylenmeye...
On kere on kere gelip gitmeye mecbur muyum, bu ne biçim hizmet anlayışı diye söylenirken servis müdürü ile görüştüm en baştan başladım anlatmaya, işte çok haklısınız bir kere size temiz olarak teslim edilmeliydi vs dedi.
Yarın aracınızı aldıralım, tekrar bakalım size teslim edelim dedi...
Hayır, tabi ki benim aracımı yıkamalarına hiç ihtiyacım yok ama aptal yerine koymalarına sinir oluyorum. Ayrıca plaka ışığı da
belki küçük bir şey ama hemen iki dakika da ben patlatmışım gibi üstlerinden atmaları çileden çıkardı....
Hayatımda bu kadar bağırıp çağırdığımı hatırlamıyorum, gerçekten... O kadar şikayet etmişim, Tofaş girmiş devreye, insan daha bir titizlenmez mi...
Şimdilik durumlar böyle, bakalım yarın neler bekliyor beni...![]()
Konu ozdem tarafından (27/09/2011 Saat 20:30 ) değiştirilmiştir.
allah sabır versin özlem hanım
Özlem abla tekrar geçmiş olsun, ben de titizim böyle şeylerde, kardeşim madem ben bu servise güvenip geliyosam arabamı buraya bırakıyorsam adam gibi bir hizmet beklerim. Çok normal bu. Yaptıkları terbiyesizlik. Ama hakkımızı aramamız lazım, umarım bu davranışınız onlara azcıkda olsa ders olur. Bunun için de koyun gibi ne denirse he demeye alışmış bir millet olmaktan kurtulmamız lazım. Şaka değil önceki mesajlarda da yazılmış ne oyunlar dönüyor, tahmin etmek mümkün değil. Tekrar geçmiş olsun diyelim, ufacık bir kaza fakat insanı ne kadar uğraştırıyor işte, keşke insanlarımız kurallara biraz daha uysa, biraz daha dikkatli olsalar da başlarımıza böyle şeyler gelmese ama oluyor maalesef....
Aynen Fuat'cım... Hayır birde zaten şikayet etmişim o kadar, hala
baştan savma iş yapıyorlar olacak iş değil doğrusu...
Plaka ışığı basit bir şey belki ama şimdi herşeyden huylanıyorum,
yanlış bir şey mi yapıyorlar diye... En ufacık bir uyarı insanı sinir ediyor işte...
Hemen bakalım, kontrol edelim demek yerine bir dünya hikaye anlatıyor
bana, belki çukura girdiyseniz patlamıştır vs. diye, servisten çıkalı 10 dk
olmuş, belli ki düzletmemişsin ya da düzgün yapmamışsın daha bir sürü
bahane bulmak niye...
Çook daraldım, bildiğiniz gibi değil...![]()
Nasil bir servis anlayisi bu ya... Okudukca ben sinirlendim valla...
ARMA Otomotiv büyük bir prestij kaybına uğradı bu meselede...
Kesinlikle öyle. Gerçekten çok şaşırttı beni bu sefer...
Daha önce bakım, parça vs. bir çok kez gitmiştim ve
inanılmaz ilgili, düzgün bir servisti. Ben hiç ağzımı açmadan
işçilik indirimi, fiyat indirimi hatta kırılan davlumbazlarıma ben söylemediğim
halde çıkma ile değiştiren bir servisken nasıl bu hale geldiler anlamadım...
Demek ki müşteri sayıları artınca, kaliteyi koruyamadılar, yerlere düşürdüler...
Şimdi teslim aldılar aracı, akşama inşallah sorunsuz olarak geri
getirirler... Çünkü gerçekten artık sabır falan kalmadı...
Gecmis olsun.
Citroen C3 1.4 VTİ BMP
drive italian , kiss french
Bende artık servislere felan güvenmiyorum kobay olarak araçalrımızın kullanıldığı bir gerçek en iyisi benim yaptığım gibi tanıdık ustalara sanayide teslim etmek sanayide çevre yapmak şart neyseki İzmir için arkadaşımız var ama tabii böyle kaza olunca servise veriyoruz mecburen ama sonuç ortada.
çok geçmiş olsun..benimde başımdan şöyle bir olay geçmişti;2004 model eski kasa puntom'u hem bakım için hemde hava filtresinin içinde bulunduğu plastik parçayı motorun üzerine sabitleyen vidalardan 1 tanesi kırılmıştı servise gelmişken onuda halledin demiştim ve bana kırık parçaya kaynakla vida kaynatıp o şekilde çıkaracaklarını söylemişlerdi bende tamam dedim 1-2 saat sürer işiniz varsa gidebilirsiniz demişlerdi bende hayır aracımın başında duracağımı söylemiştim çok geçmedi işe koyuldular sen usta tut akünün şase bağlantısını çıkarma ve kaynakla arabaya birgüzel şase yaptır biranda araba resmen felç geçirmişti ne kontak ne marş hiçbirşey çalışmaz oldu beyin hasar görmüş dediler ve ist gönderip tamiri yaptırılacak 3-4 gün araba yatacak dediler bereket aracımın başındaydım ve olana bitene şahit olmuştum yoksa eminin bana fatura etmek için ne yalanlar uydururlardı Allah bilir.oyüzden arkadaşım hakkını sonuna kadar ara bunlardan herşey beklenir..
Arkadaşlar nihayet akşam aracımı getirdiler, teslim ettiler...
Yıkayıp, temizlemişler... Plaka ışığı için ampulü değiştirmişler...
Şu an da herhangi bir arıza ışığı vs yanmıyor, araç normal çalışıyor gibi...
Teslim edildikten 10 dk sonra Arma Oto servis müdürü Cem Bey aradı,
durumu sordu, cep numarasını verdi, bundan sonra herhangi bir sıkıntı
olursa direkt kendisini aramamı söyledi ve tüm aksaklıklardan dolayı özür diledi...
Bende umarım gerek kalmaz diyerek, teşekkür edip kapattım...
Yalnız ne yalan söyleyeyim, akşam eve gelirken tedirgin kullanmadım değil...
Sorunu çözmeden önce, 1.580 TL. yi bana kakalamak için cebelleşirlerken
o kadar çok bu sizi yolda bırakır, yolda kitlenir vs. diye konuşdular ki, insan ister
istemez acaba şimdi bir şey var mıdır, düzgün yapmışlar mıdır vs diye düşünmeden
edemedim. Aracın devri böyle miydi, vites geçişleri nasıldı diye takıntılar oldu...
Neyse umarım bu son olur, tekrar bir sıkıntı olmaz...
Hepinize ilginizden, desteğinizden, yardımlarınızdan dolayı tekrar tekrar teşekkür
ederim... İyi ki varsınız...
Hepimize kazasız, belasız, sorunsuz, arızasız, ağız tadıyla, keyifli sürüşler...![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri