ozdem Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar, hepinize ilginizden dolayı öncelikle çoook teşekkürler...
Az önce Arma Oto'yu tekrar aradım, Perşembe sabahı görüştüğümüzde sıfır bir parça
ile arızanın gerçekten elektronik beyinde olup olmadığını test edip, geri dönecektiniz,
hala dönmediniz dedim ve gelen cevabı aynen aktarıyorum... :)
"Özlem Hanım siz Tofaş'la irtibata geçtiğiniz için konu ile ilgili Tofaş' ın
geri dönmesi gerekiyordu ancak sanırım size bilgi vermemişler...
%100 müşteri memnuniyeti garantisi kapsamında aracınızın arızası
giderilip, size teslim edilecektir, parçanın siparişi verildi, gelmesini
bekliyoruz... Konu artık Tofaş ve bizim aramızda, size ait herhangi
bir masraf bedeli bulunmamaktadır" dediler... :)
Yorum sizin... :)