ahmet banada sorarsan al bi dacia duster dağ taş bayır kullan
Printable View
ahmet banada sorarsan al bi dacia duster dağ taş bayır kullan
140hp MultiAir'e binmeden karar vermeyin bence. GrandePunto'yla Bravo karşılaştırılabilecek araçlar değil yani. Grandepunto Fiat'sa Bravo değildir :D Test sürüşü yapın deneyin derim... Astra'dan Cruze'dan çok daha tatlı bir araba. Performansıda bir efsane 140hpliklerin... Tabi fiyatları biraz fazla sıfırlarının... Dynamicplus multiair 44500... Pazarlıkla 43000e alınabilir sıfır tertemiz :D Ha yok istemem derseniz. Volvo S40 bakın derim. Oda güzel araç... Ama turbosuz benzinliye yinede hoş bakmıyorum artık...
a3 dururken :)
Honda hayat onda...
Seçeneklerde sıfır sayılacak Astra turbo uygun görülüyor. Sıkıştırmadan kullanımda ortalama 100 km de 8.5 litre yakarsın. Sıkıştırmayı seviyorsan ki gaz pedalındaki tepki açık davetiye çıkarıyor gaza gelmemek zor ortalaman 100 km de 11 litre rahat tüketirsin. Turbolu ya da turbosuz kullanma için manuel tuş varmı göğüste Alfa ve ya Brova multiair de olduğu gibi kontrol et varsa yakıt tüketiminde kendini daha rahat kontrol edersin.
Bahsettiğiniz durum çok önemli Turbolu-benzinli araç alan kişiler genellikle turbo olduğu, performans beklediği, güç istediği için aracın verdiği tepkiye gaz vererek karşılık veriyorlar Yakıt tüketimi hesabına gelince ise katalog değerleri çok çok aşılıyor Bu durumda yakıt tüketimi düşünülür aracın gücünü göstereceği şekilde sürülmezse "performans olmayacaksa neden bu araç alındı" performanslı sürüldüğünde ise yüksek benzin fiyatlarıyla "çok yakıyormuş" diye yakınılıyor Aracı performansla kullanan hiçbir kullanıcı yakıt tüketimini bahsettiğiniz gibi 10-11 li rakamların altına düşüremez
Selamlar. Bu 5 secenekten ilk üçü güzel gercekten.Dizel istemiyorm demişsn.Bizdede design edition CRUZE var.Alalı 3 ay oldu ve 0 aldk.Alırken bayide garanti bozulmadan LPG taktırabiliyosunuz ve cok güzel bir arac.Boş civic alacağınıza kesinlikle design edition Plus Cruze alın bence;) Eğer civic'in dolusunu alabilirseniz 2011 o fiyata alın ama bulamazsanız,uzun süredir Chevrolet kullanıcısı olarak Kesinlikle Cruze derim ;)
Kolay gelsin.
Alman teknolojisinden şaşma derim... bmw 1,16 seni aşar ..a3 ise zorlar
bende Opel Astra derim...
Evet yorumu yerinde yapmış oldum.Şöyleki tanışma kısmında yazdığım gibi iki sıfır aracım var evo dynamıc 1.3 dizel ve Bravo 1.4 140hp sportstyl. Bildiğiniz gibi soruyu soran arkadaşın bahsettiği astra turbo daki motor bravo daki ile bire bir aynı. Bravo'nun internet sitelerinde ikinci el satılığı olmadığı gibi yerli sitelerde yorumları dahi yok :) Sıfırı temmuz ve ağustosta aldığı zamlarla 50.500 tl oldu Bravoda (kırmızı +skydoom+asıskıt paket).Ama şuna katılırım test aracı kullandıysanız 15 km dahi sürmeniz performans ve kalite açısından Bravo yu satın almanız için etkili olacaktır. Multiair motor 2010 da en iyi benzinli motor seçildi. Aynı segmentte alternatif olabilecek gerek tork gerekse beygir gücü açısından sadece üç seçenek var... Alfa,Bravo ve Astra turbo. Yalnız şunu bilmiyorum ki araştırın dedim Astra turbo da göğüs kısmında diğerlerindeki gibi turbo yada sport tuş seçeneği varmı! Eğer yoksa ve sürekli turbo modundaysa benzin tartışmasız cüzdanı yakacaktır. :)
bmw 1.16 kullanan bi insan olarak tereddütsüz bmw derim..yol tutuş olarak diğerlerinden çok üstündür birde ışık paketli olanını denk getirebilirsen tadından yenmez..selametle
Değerli Alper, 1999 yılında 1995 model 3.20i arabam vardı 150hp 24 valf. Bmw de hastalık yakalarsa logosunu bile hiçbir markaya insanın değişesi gelmez. :)
Yalnız o yıllardan bu zamana benzinli seçenekte gerek 1.16 gerekse 3.16 da yenilenme pek gözlemlenmedi bildiğim kadar.Henüz 1.6 olanlar en fazla 6000 devirde 116 hp ve 4300 de 150nm tork üretiyor ki bu değerler gerçekten tüketim/performans oranına göre günümüzde oldukça düşük kaldı. Almanlarda küçük motora büyük işler yaptıran mucit vw oldu tsi motorla. Ama bu ödüllü motora geçene kadarki süreçte takım tutarcasına araba seçimi yapan milletlere 1.6 benzinli 8 valf arabaları yıllarca pahalı satıp üzerine en yeni teknoloji diye getirdikleri fsi motorda 4 sene sonunda hayal kırıklığı yaşattılar ve tsi ye geçtiler. Bmw den sonra 2005 te vw golf sıfır km comfortlıne 115 hp altı vites fsi aldım 3 sene tahammül ettim ve ciddi zararla 28.000 tl ye sattım. Malum gaz uygulamasına uygunda değil fsi. Sonuç olarak aynı segmentte ödüle doymayan yenilikçi bir teknoloji yarışında kazanan bu değerleri yerinde gözlemleyen tüketiciler olacaktır. Saygılarımla.
Bence en güzel seçim Cruze veya Astra turbo. Hondaya özellikle civic sedan a para vermem asla kesinlikle hak etmiyor güven vermeyen teneke hissiyatı olan bir araç bence
[QUOTE=VICEROY;566327]Değerli Alper, 1999 yılında 1995 model 3.20i arabam vardı 150hp 24 valf. Bmw de hastalık yakalarsa logosunu bile hiçbir markaya insanın değişesi gelmez. :)
katılıyorum:)aşk üç harftir bmw:)
Dediğim gibi logosu bile başka :) 10 yaşına geldi diye 320i elden çıkarıp yerine sıfır Golf alamakla, attan inip merkebe binmiş gibi olmuştum :) Virajda, yokuşta hele klıma açıksa sollamada başarısızdı.
bmw 1.16 kaza sonucu pert oldu bende arkasından punto aldım ve şimdiki aracımı çok seviyorum ama şu arkadaşın durumunda olsam gözüm kapalı 1.16 derim...
astra astra astra derim...
dışı güzel içi daha güzel mazelze kalitesi 10 numara sanki d segment araba
astra olmazsa cicic de çok iyi