Benim 2004 puntom var ve servo motor arızası yaptı direksiyon sertleşti.Servise götürdüm 1935 Tl parça ücreti 120 TL de değişim(işçilik) ücreti istediler.Burada yazılanlardan bahsettim ve bazı müşterilerin sorununun ücretsiz değişitirildiğini bazı müşterilerden %10,%20,%40 ının fiat tarafından Pardon TOFAŞ tarafından karşılandığını bunun kriterinin ne olduğunu sordum.Tofaş merkezden Ceyhun KÜNEÇ isimli yetkiliden aldığım bilgiye göre tamamen aracın servis bakımları ile ilgili olduğu şeklindeydi.Bende Direksiyon arızasının kronik bir arıza olduğunu ve tüketicinin kullanım hatası ile oluşacak bi hata olmadığını söyledim.İyi niyet çerçevesince %20 sini TOFAŞ karşılayacakmış.Yani 1600-1700 TL cepten çıkacak.Şimdi burda herkes şunu savunuyor ya 7 yıllık araç elbet bişeyler çıkacak.Ama tanıdığım veya araştırdığım tüm puntolarda veya grande puntolarda böyle bir sorun varsa bu FIAT tarafından kronik arıza kabul edilip ücretsiz değişiminin yapılması gerektiği değilmidir? Hiç beğenmediğim asla ve asla araçlarını almadığım ve almayacağım hyundai bile direksiyonla ilgili arızasını ücretsiz gideriyorsa Fiat bizden neden ücret istiyor.Üstelik ücret istemede de adaletsiz bir tavırları var kimine %20 kimine %40 destek veriyor.Canlarının istediğini ise ÜCRETSİZ değiştiriyorlar ?Bence bunun cevabını bulmaya çalışalım.