Sayfa 1/4 1234 SonSon
65 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Bravo mjet hızlanma. 0-210

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart Bravo mjet hızlanma. 0-210

    Bi ufak video çekeyim dedim hazır bi düzlük bulmuşkenn.
    Orjinal turbo var üzerinde.
    orjinal turbo + booster remap + aem dry flow + 60 mm downpipe var arabada

    YouTube - bravo 105 hp mjet 0-210 acceleration @TURKEY remap+aem dry flow+60mm downpipe

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    Erkan Karakan
    SpyHunter33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/01/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.896
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 732

    Standart

    ağzım açık izledim maşallah ne güzel hızlanıyor öyle ya. Allah kaza bela vermesin. Amin
    Artık Fiorinolu

  4. #3
    Serhan Göz
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. feedbackx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/12/2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    321
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Siyah
    Plaka
    16 GT 441
    Edilen teşekkür: 145

    Standart

    Kalkarken daha rokete bağlıyor maşallah

  5. #4
    Atahan Kuşbaşoğlu
    ato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/04/2010
    Mesajlar
    897
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 123

    Standart

    aracın maşallahı var süpermiş
    Konu ato tarafından (14/04/2011 Saat 15:08 ) değiştirilmiştir.

  6. #5
    suleyman şen
    34 BU 2694 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    101
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    34 bu 2694
    Edilen teşekkür: 16

    Standart

    bence o araba 105 hp degıl murat kardesım kandırma bızı fenaymış

  7. #6
    Kaan Acurol
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Budweiser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/09/2010
    Mesajlar
    2.333
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 524

    Standart

    Hocam vites devirleri tam bitirmiyorsun bunun nedeni turbo doldugu zamanmı atıyosun vitesleri?

  8. #7
    Serhat Serhat
    İl Başkanı (Kırşehir) takres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Mesajlar
    7.894
    Nereden
    Kırşehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1804

    Standart

    bizde 170 yi göreceğiz diye uğraş dur...kader
    Keyif BMW'Dir...



  9. #8
    EREN YALÇIN
    axi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/11/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    708
    Nereden
    Manisa
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    45 EY 700
    Edilen teşekkür: 247

    Standart

    Bayır aşağı falan değil değilmi? yemiyorsun değilmi bizi.. Ağzımn suyu aktı yaw 135-140 hp gibi hızlanyo.. üzellikle yüksek süratte hızlanma çok başarılı..
    _NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
    Ben bir Türküm!!!
    Ben;
    Orta Asyadan Türeyen,
    Anadoluda Büyüyen, Avrupa iclerine Yürüyen TÜRK´üm.
    Ben;
    Atillayi, Yavuzu, Fatihi var eden, krallari, imparatorlari kendisine Yar eden, Düsmanina dünyasini dar eden TÜRKüm.
    Ben;
    Damarlarinda asil kanin aktigi irkim, Benden bahseder destanim,Agitim,TÜRKüm,ben TÜRKüm,
    taa iliklerime kadar MUSTAFA KEMAL ATATÜRK`üm!!!
    Ya Siz Kimsiniz ???......____

  10. #9
    Kaan Acurol
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Budweiser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/09/2010
    Mesajlar
    2.333
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 524

    Standart

    Bu arada yanlıışmı gördüm yoksa 0-100 8sn mi????

  11. #10
    O Ç
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Ziyaretçi049 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.473
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    07 NOC 90
    Edilen teşekkür: 265

    Standart

    Evet 0-100 8 sn vay anam vay nedir bu böyle

  12. #11
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    büyük turbo vardı senin araçta ona ne oldu çıkardınmı yoksa turbo büyütmeden öncemi çektin bu vidyoyu

  13. #12
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart

    Arkadaslar tesekkue ederim ege turbo ile yasadigim sikintilardan dolayo orjinal turboyu takmistim simdi hala takmadim buyugunu. Depoda yatiyor. Takasimda gelmiyor acikcasi sogudum.. 0-100 8sn civarlari evet yoluda cektim basta bakarsaniz dumduz gozukuyor ;-) bu arada buyuk turboda 0-100 8 sn nin alrina iniyor ve ayni yerde 220 km ye cikiyor. Bastigim yerde hacettepe umitkoy koprusu arasi.

  14. #13
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart

    Bu arada turbom buyuk olsa 4700 de vites atarim ustlerde gidiyor cunku araba. Bu kucuk oldugundan en verimli yerleri kullaniyorum ondan devri bitirmiyorum. Bellide kursli yok devre bakmiyorum araba kafayi dusurdugunu hissettigimde vites atiyorum

  15. #14
    Yunus Kahraman
    yunus kahraman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 34

    Standart

    Alıntı Murat Gürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada turbom buyuk olsa 4700 de vites atarim ustlerde gidiyor cunku araba. Bu kucuk oldugundan en verimli yerleri kullaniyorum ondan devri bitirmiyorum. Bellide kursli yok devre bakmiyorum araba kafayi dusurdugunu hissettigimde vites atiyorum
    keyifli.. aracın kafasını düşürmeden vitesi değiştirmen (turbo kapamadan) daha verimli olur. Turbonun tekrar kendini doldurup toplaması zaman kaybı.

  16. #15
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart

    Alıntı yunus kahraman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    keyifli.. aracın kafasını düşürmeden vitesi değiştirmen (turbo kapamadan) daha verimli olur. Turbonun tekrar kendini doldurup toplaması zaman kaybı.
    Turbo kapama gibi bir deyim yok hiç bir turbo arabada. Sadece arabanın çektiği hava fazla olup bastığı hava aynı miktarda kalınca boost düşmüş gibi olur. Yoksa benim arabamın maksimum gücü 4000dd de alıyor dyno çıktım var. Ancak tork eğrisini bu devirde yeterli görmediğimden ki vede bana zaten sürerken kendini hissettirdiğinden o anda atıyorum vitesi. Tamamen deneyim ve refleks tir yoksa kural yada turbo bitti belli devir vites at gibi bir şey olamaz.

  17. #16
    Yunus Kahraman
    yunus kahraman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 34

    Standart

    Alıntı Murat Gürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo kapama gibi bir deyim yok hiç bir turbo arabada. Sadece arabanın çektiği hava fazla olup bastığı hava aynı miktarda kalınca boost düşmüş gibi olur. Yoksa benim arabamın maksimum gücü 4000dd de alıyor dyno çıktım var. Ancak tork eğrisini bu devirde yeterli görmediğimden ki vede bana zaten sürerken kendini hissettirdiğinden o anda atıyorum vitesi. Tamamen deneyim ve refleks tir yoksa kural yada turbo bitti belli devir vites at gibi bir şey olamaz.
    hiç bir araçta turbo her daim devrede kalmaz, KALAMAZ. Standart araçlardan söz ediyorum tabiki. Nedeni ise; silindirlerin ömrünü çok kısaltır. O sıkıştırmaya hiç bir piston dayanamaz. Her ne kadar turbolu araçlarda standart olarak forged yani dayanıklı piston bulunsada, o sıkıştırmaya dayanamaz. Bazıları çift turbo koyar; ilk turboyu alt devirlere, ikincisini ise üst devirlere basar. Biz yarışlarda özellikle turbo kapamamak için fren yaparken bile gaz ile oynarızki turbo lag yaşamasın.
    Dizelde tek bir olayda 7.000 devirde çevirttiririm. Lakin turbo kendini korumaya alır ve yine DEVRE DIŞI kalır. Araba turbosuz yürür. Turbosuzda hiç bir işe yaramaz. Defalarca denediğim bir olaydır.
    Kulaktan duyma konuşmayalım lütfen. Yıllarca yarıştım, ve kendi aracımı kendim hazırladım. Kulaktan duyarak değil, deneme yanılma yöntemi ile öğrendim herşeyi. Burada ne yazar isem net olarak bildiğimden yazıyorum. Bilmediğim şeyi yazmam. Yanlış bildiğimi düşünüyor isende bunu kibarca belirtmeni isterim.

  18. #17
    Altan kkaraca
    legend - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/04/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    57
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 30

    Standart

    gerçekten çok feci gidiyor araba bir kaç sorum olacak bravo alma ihitmalim var düşünme aşamasındayım

    araba en son 210 mu görüyor videoda sanki biraz daha gidier gibi duruyor ama tabi bilmiyorum yada stock 105 likler en son kaç görür ?

    bravolarda kesilme oluyormu yoksa isitkrarlı bir şekilde 4000 kadar çıkıyormu bazı araçlarda var kesiliyorlar hemen dizeli söylüyorum tabi

    birde videoda çok ses geliyor araçdan 100 civarında cızırtılı bir ses geliyor farklı seslerde var bunlar araçtan mı geliyor yoksa başka sesler mi yani eğer araç bölr ses yapıyorsa benim için çok rahatsız edici ama araç hakikaten ii gidiyor

  19. #18
    Altan kkaraca
    legend - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/04/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    57
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 30

    Standart

    birde eski kasa focus 1.8 tdci ler vardı onun performansı inanılmaz feci eski aracımdı bravolarda çok manyak gidiyo diyorlar videodan da belli acaba iki aracıda bilen biri varsa karşılaştırabilir mi performans olarak hangisi daha atakdır

  20. #19
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    55
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    downpipe olması chipin farkını iyice ortaya çıkartıyor...

    105lik bravo 230km çok rahat görür...bu şekilde...

  21. #20
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart

    235 km son hiz arkadaslar buyuk turbom varken 260 i gorebiliyor coook az bi rampada.
    Seslerde yan koltuktaki poset ve konsoldaki ivir zivirdan geliyor.

Sayfa 1/4 1234 SonSon

Benzer Konular

  1. Fiat Bravo 120 hp Mjet Dualogic
    mbreathe tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 22/10/2012, 21:48
  2. Alınık Bravo Mjet Dynmc
    CesSpOoL tarafından Alınık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 28/09/2011, 19:42
  3. FİAT Bravo Mjet 40.000 Bakım
    muratyasar56 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 30/07/2011, 00:17
  4. 2010 Bravo MJet 105 hp Dynamic
    Honor COOPER tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 55
    Son Mesaj: 26/03/2011, 17:30
  5. Bravo 1.6 mjet 120 hp dualogic+skydome
    Summanus tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 17/10/2010, 22:53

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com