65 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Bravo mjet hızlanma. 0-210

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart

    Bu arada turbom buyuk olsa 4700 de vites atarim ustlerde gidiyor cunku araba. Bu kucuk oldugundan en verimli yerleri kullaniyorum ondan devri bitirmiyorum. Bellide kursli yok devre bakmiyorum araba kafayi dusurdugunu hissettigimde vites atiyorum

  2. #2
    Yunus Kahraman
    yunus kahraman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 34

    Standart

    Alıntı Murat Gürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada turbom buyuk olsa 4700 de vites atarim ustlerde gidiyor cunku araba. Bu kucuk oldugundan en verimli yerleri kullaniyorum ondan devri bitirmiyorum. Bellide kursli yok devre bakmiyorum araba kafayi dusurdugunu hissettigimde vites atiyorum
    keyifli.. aracın kafasını düşürmeden vitesi değiştirmen (turbo kapamadan) daha verimli olur. Turbonun tekrar kendini doldurup toplaması zaman kaybı.

  3. #3
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart

    Alıntı yunus kahraman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    keyifli.. aracın kafasını düşürmeden vitesi değiştirmen (turbo kapamadan) daha verimli olur. Turbonun tekrar kendini doldurup toplaması zaman kaybı.
    Turbo kapama gibi bir deyim yok hiç bir turbo arabada. Sadece arabanın çektiği hava fazla olup bastığı hava aynı miktarda kalınca boost düşmüş gibi olur. Yoksa benim arabamın maksimum gücü 4000dd de alıyor dyno çıktım var. Ancak tork eğrisini bu devirde yeterli görmediğimden ki vede bana zaten sürerken kendini hissettirdiğinden o anda atıyorum vitesi. Tamamen deneyim ve refleks tir yoksa kural yada turbo bitti belli devir vites at gibi bir şey olamaz.

  4. #4
    Yunus Kahraman
    yunus kahraman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 34

    Standart

    Alıntı Murat Gürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo kapama gibi bir deyim yok hiç bir turbo arabada. Sadece arabanın çektiği hava fazla olup bastığı hava aynı miktarda kalınca boost düşmüş gibi olur. Yoksa benim arabamın maksimum gücü 4000dd de alıyor dyno çıktım var. Ancak tork eğrisini bu devirde yeterli görmediğimden ki vede bana zaten sürerken kendini hissettirdiğinden o anda atıyorum vitesi. Tamamen deneyim ve refleks tir yoksa kural yada turbo bitti belli devir vites at gibi bir şey olamaz.
    hiç bir araçta turbo her daim devrede kalmaz, KALAMAZ. Standart araçlardan söz ediyorum tabiki. Nedeni ise; silindirlerin ömrünü çok kısaltır. O sıkıştırmaya hiç bir piston dayanamaz. Her ne kadar turbolu araçlarda standart olarak forged yani dayanıklı piston bulunsada, o sıkıştırmaya dayanamaz. Bazıları çift turbo koyar; ilk turboyu alt devirlere, ikincisini ise üst devirlere basar. Biz yarışlarda özellikle turbo kapamamak için fren yaparken bile gaz ile oynarızki turbo lag yaşamasın.
    Dizelde tek bir olayda 7.000 devirde çevirttiririm. Lakin turbo kendini korumaya alır ve yine DEVRE DIŞI kalır. Araba turbosuz yürür. Turbosuzda hiç bir işe yaramaz. Defalarca denediğim bir olaydır.
    Kulaktan duyma konuşmayalım lütfen. Yıllarca yarıştım, ve kendi aracımı kendim hazırladım. Kulaktan duyarak değil, deneme yanılma yöntemi ile öğrendim herşeyi. Burada ne yazar isem net olarak bildiğimden yazıyorum. Bilmediğim şeyi yazmam. Yanlış bildiğimi düşünüyor isende bunu kibarca belirtmeni isterim.

Benzer Konular

  1. Fiat Bravo 120 hp Mjet Dualogic
    mbreathe tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 22/10/2012, 22:48
  2. Alınık Bravo Mjet Dynmc
    CesSpOoL tarafından Alınık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 28/09/2011, 20:42
  3. FİAT Bravo Mjet 40.000 Bakım
    muratyasar56 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 30/07/2011, 01:17
  4. 2010 Bravo MJet 105 hp Dynamic
    Honor COOPER tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 55
    Son Mesaj: 26/03/2011, 18:30
  5. Bravo 1.6 mjet 120 hp dualogic+skydome
    Summanus tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 17/10/2010, 23:53

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com