45 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Dizeller ve ilk kalkış

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Ozan Özcan
    matushella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/11/2010
    Mesajlar
    448
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 80

    Standart

    Alıntı SpyHunter33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla benim kalkış şeklim aracın devrine göre seri şekilde 1-4 arası 2000 deviri görünce vites atmaya başlıyorum. Benzinliler gibi değil dizel devri.
    Araç çok bayılmıyormu 2000 devirde vites atınca. Siz turbo devreye girdiği anda vites atıyorsunuz yani motorun gücünden hiç faydalanmıyorsunuz üstüne birazda motoru yoruyorsunuz. 2500-3000 devirleri görmeden vites atmamak lazım, turbo hep çalışıyor olursa en yüksek güç en az yakıt tüketimi olur.

  2. Bu mesajı için 2 kişi matushella'ye teşekkür etti:


  3. #2
    Erkan Karakan
    SpyHunter33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/01/2010
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.896
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 732

    Standart

    Alıntı matushella Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç çok bayılmıyormu 2000 devirde vites atınca. Siz turbo devreye girdiği anda vites atıyorsunuz yani motorun gücünden hiç faydalanmıyorsunuz üstüne birazda motoru yoruyorsunuz. 2500-3000 devirleri görmeden vites atmamak lazım, turbo hep çalışıyor olursa en yüksek güç en az yakıt tüketimi olur.
    Yanlız forumda bir kaç konuya bakarsanız araçlarımızdaki en stabil vites değiştirme aralığının 2000 ile 2500 arası olduğu bu devirde atılan viteslerde çabuk ivmelenme ve yakıt tüketiminin minimum seviyede olduğu defalarca paylaşıldı. Yüksek devirde vites değişimi bence çok gereksiz. Benzinlide ancak 3000 devirden sonra vites değşirim ben.
    Artık Fiorinolu

Benzer Konular

  1. Dizeller Gerçekten Çok mu atak ?
    recep_1994_35 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 87
    Son Mesaj: 25/02/2013, 02:35
  2. kalkış sorunu
    mmtkara tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 31/10/2012, 13:45
  3. En doğru kalkış?
    FFFaust tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 18/02/2012, 04:15
  4. satılık dizeller için yay
    ufuk_punto tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 07/11/2010, 01:26
  5. Dizeller için ilk tüv de gerekenler
    ione tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 17/12/2009, 00:40

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com