benze zevkte değil renkte mesela benim gözümü alan sizin zevkiniz olmaz. diyelimki karsıdan biri geliyor uzunları yakmış sizin geldiğinizi umursamadan geliyor. siz ne yapıyorsunuz. diyelim aracı cevirdin düştün peşine yakaladın sinirlisin sordun neden uzunları yakarak geliyorsun gözümü alıyor diyorsun adamda banane zevkim uzunları yakmak kardeşim derse ne dersin ve ne yaparsın?
190 Düz Yolda - 210.220 Eğimde Görüyorum... İstanbul - Merter - Ortaköy - Avcılar Düzergahında Defalarca Denedim Sefaköyden - Yenibosnaya İnerken Havaalanı Virajı Var Bilenler Bilir O Viraja 160-170 le Girdim Hiç Arabam Atmadı Gayet Başarılı Bir Yol Tutuşu Var...Merter Mc Donaldın Bulunduğu E5teki Virajada Her İki Yönden Geliş - Gidiş 170-180 Le Girdim Ayağımı Gazdan Bile Çekmedim Hiç Tık Yok..Hatta Yol Tutuşunu Test Etmek İçin Kademe Kademe Süratlerle Test Ederek 200-210 Km Hızlara Kadar Çıkarak E5te Arabanın Dengesini Bozup Arkasını Attırdım 200 le 2-3 Şerit Sağa Birden Attırdım Arabayı Gerçekten Yoldan Çıkartamadım....Lütfen Bu Konularda Bilgi Ve Tecrübe Sahibi Olmayan Arkadaşlar Denemesin...Bu Uygulamalar İçin Çocukluğumdan Beri Kendimi Özel Olarak Eğitiyorum..Rica Ediyorum Kimse Denemeye Kalkmasın Arabasını Çok Test Etmek İsteyen Olursa İleri Sürüş Teknikleri Kursları Mevcut Buralara Başvurabilirsiniz...(Not: Bu Testler Trafiğe Kapalı Alanda Değil Gece 3-4 Gibi E5te Araç Trafiğinin En Zayıf Olduğu Saatlerde Denenmiştir)
Sol Şeridi Kapama Belki Ben Geçerim...Kapasanda Fark Etmez Polemiğe Girmem YaN KoYaR, GideriM.!!
arkadaşlar kolayı var aynı yolda her iki istşkamette hız deneyin yaptığınız hızın ortalamasını alın... aracınızın son hızını verecektir. bugatti veyronun son hızının bu şekilde ölçüyorlardı. pistte önce 427 km ölçtüler tersi istikamette 433 ve son hızın 430 olduğuna karar verdiler. sis farları doğru ayarlanmışsa yere bakar ve amacı sisli havalarda yol çizgilerini görebilmemiz yağışlı ve sisli havalarda ise aynı zamanda görülebilmemiz içindir. doğru ayarlı sis farları kimsenin gözünü almaz. Türkiyede 30 yıl önce insanlar araçlarının tamponun üzerine sis farı bağlayıp onu havaya kaldırıp terör estirdiği için yasaklanmıştır. hali hazırda modern araçların sis farları özellikle gündüz kimsenin gözünü almayacağı gibi görünmmemize de yardımcıdır.
haklısın ben ön sis farlarından rahatsız olmuyor hava kararırken veya karanlıkta normal ışıklarını yakıyorsun bide arka sis yanınca arka siste arkadan gelen aracın uzaktan benim ışığımı gör şeklinde olduğundan kuvvetli yanar stop ışıkları gibi buda sürekli yandığında arkadan gelen aracın şoförünün gözünü alıyor. ben burdayımada deyinirsek park ışıklarınız sizi hayli hayli görmeleri için iş görüyor.
sis farı görsellik olarak güzel ve farkedilebilr kılıyor gündüzleri.ama gece bende olumlu görmüyorum...
panda 1.2 dnaymic
grande punto 1.3 active
fiorino 1.3 emotion
bravo 1.6 dnaymic
katılıyorum.. eksik olmuş. aynı şekilde h4 xenonlarda felaket aracımı aldığımda üzerinde xenon vardı. bi türlü ehlileştiremedik. neredeyse benim bile gözümü alıyordu söküp normal osram ampüllere döndüm. herkesin trafikte duyarlı olması gerekiyor. fakat kural kitabında yazan herşey malesef doğru değil. sisli havada aracımın sis farları açık diye menemen de ceza yazmaya kalkan trafik polisiyle 15 dk tartışmıştım... uzun farları yakıp kendisine gösterince o duman sis değil demişti. ben de önemli olan görmeyi ve görülmeyi engelleyen bi hava koşulu olduğu bu durumda sis veya duman olması hiçbirşeyi değiştirmediği 80 km hızda yol çizgilerinin zor gözüktüğü yakmasaydım ceza yazması gerektiğini söyleyip "15 dk lık tartışmayla" ceza ödemeden yoluma devam ettim. sanırım bu ülkeden acilen yeniden düzenlenmesi gereken bi trafik mevzuatı var. "AYRICA SİS FARIYLA SÜS FARINI BİRBİRİNE KARIŞTIRAN KULLANICILAR VAR."
Dostum tabiki iniş aşağı bir yoldu belki bilirsin Pozantı otobanından adana yönüne doğru gelirken Tekir yaylası civarında yaklaşık 20 km süren devamlı aşağı eğimli bir bölge var orda yaptım.Kadran yasladım.(Kaldıki benim aracım stock olmamasına rağmen (imzamda görebilirsin) düz yolda o hızı yapamaz kim yapar diyorsa şüpheyle bakarım.Düz yoldaki top speed 195 km idi.
Orda belirtmek istediğim benim aracım düz yolda o hızı yapıyor anlamında değildi bunun için tjet'e gerek olmadığı idi.
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
düz yol ve başka bir puntonun hava koridorunda 195 km. 77 bg)))
bir çok kere sabit 185 km hızda gidebildim fakat yolda biraz eğim olma ihtimali yüksek. genelde 170-175 km hızları düz yolda görebiliyorum. aydın otobanında caddy ile 180 yaptım aynı yolda dönüşte hızım 170 ti. ortalama 175 yapmıştı aynı düzlükte. vw lerin kadran hatasının çoğu modelde %4-6 altı olduğu tespit edilmişti. bi derginin testinde buda caddy nin 168 km lik fabrika verisinin üç aşağı beş yukarı doğru olduğunu gösterir. henüz puntişle böyle bi deneme yapamadım.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri