Alıntı sakinkaradas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
kardeş öncelikle aracı kullanma.bnu olayın bir örnegi geçen yıl karakaşlar fiat merzifon bayisinin başına geldi.tam seninki gibi degil ama sonuç aynı.müşteri aracı alıyor ve 1 gün sonra aracın beklentilerini karşılamadıgı gerekcesi ile aide etmek istiyor.bayi kabul etmiyor.iş te fatura felan kestik ayagına.sonra müşteri tüketici hakları mahkemesine gitti ve mahkemeyi kazandı.hatta bayi müşteriyi magdur ettigi içinde küçük bir tazminat bile ödedi.sonuçta sen bu adamdan daha haklı bir konumdasın.ancak ürünün yeniden satılabilirlik vasfını kaybetmemesi gerekiyor.bence fiat müşteri hizmetlerine müracaat et ve kibarca yasal yollardan hakkımı arayacagım diye tehdit etmende fayda var.meyve verecegine inanıyorum.
tehdit etmeden kibarca olmuyor o işler ben defalarca kibarca gidip bu araç arızalı dedim ve müdür hiç takmadı bişey yok deyip gönderdi taaa ki arabanın anahtarını masasına çarpıp al senin olsun napıyosan yap dediğimde aaaaa murat bey demeler başladı