hasan sen ne yaaparsan yap babanın gözü opel astrada ben tekrar söylüyorum punto güzel bir araba ama opellerde güzel tercih tabiki sizin ben 5 yıldır punto kullanıyorum daha bugüne kadar bana hiçbir sorun çıkartmadı kış şartlarında çalışmamazlık yapmadı kışın zincir takmak zorunda kalmadım nedenmi motor ağır olduğu için karda hiç kaymadı ben hayatımı iki bölüme ayırıyorum puntodan önceki dönem ve puntodan sonraki dönem aradaki fark ne biliyormusun sanayinin yolunu unuttum bazen oradaki usta arkadaşlar hayıflanıyor ama elden gelen bir şey yok ara sıra vaktim olursa yanlarına uğrayıp bir çaylarını içiyorum sadece o kadar ama sen yinede babanı zorlama sonra sana bana niye bu arabayı aldırdın demesin birde almanlar neden opele binmezler onu bir araştır derim
senin baba bence keyfini pek bilmiorbenimki aksine evoya kafayı yedi arabayı aldım ama babamdan sıra gelmiyor bana binmeye arabaya binemiyorum kendi arabasını bana kitledi benim arabaya biniyor
opelin elektronik arızası başbelasıdır özellikle egr sorun bi de lpg taktırmadan binemezsin gaz ayarı bagaj ölücek baban dizel punto alsın dicek multijetin üzerine tanımıyon
Grandepunto palio'nun multijeti opel de aynı motor var corsa astra da comboda fakat ondan da daha ii çünkü debriyaj sistemi opelin çok yaramaz oynar volant sistemi bozulduğunda 1000 tl civarında debriyajını yenilemek isteseniz opel corsanın 400 500 civarı palio puntonun 250 tl hallolur bi de opelin arıza tespit cihazına bağlamadan hiçbirşeyini yapamazsınız punto daha iyi ayrıca opel corsa d nin bile motor içi bomboş
ayrıca mutlujetin motor ömrü düzgün kullanıldığında bakımları zamanında yapıldığında 500,000 km dir
kolay kolay enjektör pompa turbo bozmaz her bakımda filtre yağ değiştirirsin en fazla fren balatası v kayışı v.s
Konu Ziyaretci046 tarafından (31/01/2011 Saat 00:32 ) değiştirilmiştir.
arkadaşlar biliyorum bu hakkında yazanlarınızın çoğunda multıjet ya da benzınlı punto var.
gerçekten sizlere güvenip multıjet alma konusunda ısrar edebılırım degıl mı
sonunda pişman olmam değil mi ?( kaporta hariç)
kaportadan niye pişman olasın sen arabayı nerden alcan eskişehirden mi izmirden mi göster kasasını yorgun bir araba değilse memnun olursun değişen olmasın 1 parça boya da önemli değil düzgün olmuşsa değişende ön çamurluktan başka birşey olursa alma
eskişehirden alıcam ön tampon değşmiş(orjınalıyle) bugun baktık babam çok bişi olmaz dedi ama sanayıye goturup kaldırıp altına bakıcam dedı. arabanın km orjınal 43 bınde bıde sol tarafta 4 parça boyalıymış.bu arabayı 20.500 e alıcaz ama eğer öleyse pyasası 22 cıvarı 2 lıra bulup dızelının duzgununu mu alalım yanı sıfır hatalısını ?
bu arada adam kaldırıma çarpmış tampon kırılmış bde araç 2008
Konu hsncck26 tarafından (31/01/2011 Saat 00:54 ) değiştirilmiştir.
bana gerçekten normal kullanımda(yani üzerine düşülerek kullanılmayarak yada abartılı şekilde kötü kullanılmadan) araçların motorlarında hasar çıkmıyor değil mi?
kendınızden buna örnek verebılırsınız değil mi ?
1.5 dci 1.4 hdi 1.6 hdi 1.9 jtd 1.8 tdci v.s bunlara komple motor yenileme sürekli yapıyoruz dizelde mutlijetin daha motorunu yatak sarmadan dolayı enjektörün açık kalıp pistonu eritmesinden dolayı sökmedim 400,000 km yaklaşan doblo müşterim var gidiyo halen
multijetde filtreden ısıtma bujisi devirdayim gergi rulmanı filtre o tip şeyler değiştirirsin bunlarda para tutan şeyler değil ayrıca triger kayışı yok zincir var zırt pırt değişmiyo o da
gerçekten çok ama çok teşekkür ederim yardım ve söyledıklerınız ıcın ınsallah en kısa zamanda m.jet düzgün bişi almış olurum
gerçekten allah razı olsun...
gerçekten çok ama çok teşekkür ederim...
Konu Scottie tarafından (31/01/2011 Saat 12:59 ) değiştirilmiştir. Sebep: flood
Ah ah istanbulda olsaydın da bir iki albea kullanan taksicilere sorsaydın. Hepsi de yağını suyunu eksik etme hiçbirşey olmaz der. Merso, Bmw motorlarını bilmem ama sağlamlık bakımından toyota ve fiat dizel motorları bir numara, hatta güç ve tork bakımından multijet d4d'den daha iyi.
Benim babam da hem dizel oluşundan hem de HB oluşundan dolayı bu arabayı hiç istemedi, zorla aldırdımama şimdi açıkça söylemesede çok beğeniyor. Kaporta olayına gelince artık eski amerikan arabaları gibi sağlam kaportalı araba kalmadı, şimdiki felsefe "yumuşak kabuk, sert çekirdek" Yani arabanın dışına ne olursa olsun içindekilerin hayatını kurtarmak çok daha önemli. Aşağıdaki videoyu izlettir bakalım ne diyecek
1595 Chevrolet Belair ve 2009 Chevrolet Malibu tartma testi - Vidomodo.Com
İyi şoför olan da hemen mühendis kesiliyor kardeşim ya statik hesapları gerilim bükülme hesaplarını süs olsun diye mi yapılıyor. Ayrıca bu araçlarda aerodinamik yapı yüzünden şişkinlikler var ve çarpışma anında ilk teması sağlasın diye.Ayrıca aerodinamic bir aracı hem ekonomik hem güvenli yapar araç dengeye kavuşur.
Bide şöyle düşün motor bölümü şu eski 37 ekran tv ler vardı işte ondan biraz daha büyük eski arabalardakiler gibi devasa değil eee yan ekipmanlarda düzelli ve onlarda teknolojiden nasibini almış. Ama araba çok da küçük değil boşluk kalmasın diye adamlar napacaklardı file mi dolduracaktı yani. Ayrıca boş ver ya kaza dediğin kader işi kasko yaptır benim gibi 710 tl ye full kafan rahat etsin. Bişey olursa Allah korusun seni korusun gerisiboş en fazla pert olur parayı alırsın. Yanları dolu olanlar orta hızlı kaza yaptı diyelim o boşluğu dolduran ekipman bozulacak bozuk ekipoman dolu olsa nolur yani.
punto acaba babanızı beğenmiş mi ? bir de olaya bu açıdan bakmak gerekiyor...![]()
böyle demeyelim =) babamı ikna ettım ben artık sadece az km de araba gelmesını beklıyoruz =)
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri