Ilk cumle okuduklarim, ikinci cumle okuduklarima karsi saskinligim. :)
Printable View
Bu arada arkadaşlar çağrı merkezleri ister bankanın ister internet sağlayıcnızın yani kısacası ne hizmet verilirse verilirsin BTK (Ulaştırma Bakanlığı Bigi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) telefon açıldığıda bekletme olayını 45 saniye ile sınırlandırdı. Bu siteninki 10 dk. aştı çoğu zaman yani sizde bu tür süre aşımları olduğu zaman BTK ya mail atın.
Eylül, ekimden beri hepsiburada'da bir problem var anlamış değilim. Ben de hep bu siteden alış veriş yaparım hiçbir sorun yaşamadım ancak son zamanlarda müşteri hizmetlerinden yanıt alabilmek olduça zor. Vardır elbet bir sıkıntıları...
valla mevzu bahis siteden 1 kere alışveriş yapmaya kalktım, 1 ay ürün geldi-gelecek diye bekletildim, 1 ay da paramı geri almak için uğraştım. daha tövbe ordan bişey almam.
ciddi ciddi milletten böyle para toplayıp, geçen sürede parayı işletip kar elde ettiklerini düşünmeye başlamıştım artık. çok arkadaştan da duydum aynı hikayeyi...
yıllardır kullanırım çeyizimi buradan dizdim desem yeridir :)
hiç sıkıntı yaşamadım...
hatta az önce motorsilk ve cila siparişi verdim onayı geldi bile
hepsi buradayı çok seviyorum
türkiyenin en güvenilir internetten alışveriş sitesidir..
4 senedir alışveriş yapıyorum daha bu zamana kadar bir tane bile şikayetim olmadı..
iade edip değiştirdiğim ürünler de dahil bu duruma...
bende dun sabah gitdi gidiyordan siparis verdm egzoz bu gun 3 gibi elimde oldu 2 gun once lastik sisirici sivi siparis etdim hepsi burada dan daha yeni kargoya verilmis yarn elimde olur herhal
alacağınız ürünü yerinde gidip inceleyip, mümkünse deneyip ve hatta pazarlık yapıp almak varken internetten neden ürün satın alınır hiç anlamış değilim :D
Bana açıkcası olağanüstü seviyede tembellik gibi geliyor e-ticaret.
Alacağın ürünü görecek mağaza sana 100 km uzakta olursa internetten almayı tercih edersin.
Bu siteden bende çok alış veriş yaptım. Hiç sıkıntı yaşamadım. Bir kaç ürünü beğenmeyip geri gönderdim.Para iade konusunda hiç sorun çıkarmadılar.Mağazadan bir ürün al sonra iade etmeye götür bir sürü uğraştırıyorlar.
Benim bir arkadaşım var.Bu siteden ne zaman alışveriş yaptıysa 15 günden önce sipariş eline geçmedi. oda biraz şans artık.
Bende bir hafta önce 4 adet araba lastiği sipariş ettim.
1051.24 TL lik bedelini banka havalesi ile gönderdim.
2 gün sonra tedarikçi firmadan ellerindeki ürünün bittiğini
ve gönderemeyeceklerini bildirdiler. Paramın iadesini muhasebe
servisinden istememi söylediler.
Hepsiburada.com un 4441547 nolu telefonundan (yarım saat bekledikten
sonra) siparişimi temin edemedikleri için iptalini ve para havalemin iadesini
istedim. İlgileneceklerini söylediler ama hiç bir hareket yok.
Ben bunun üzerine başka yerden (daha pahalı olarak) söz konusu lastikleri
getirttim. Korkum benim sipariş iptal talebimin ulaşmaması neticesi bunların
başka tedarikçiden 4 lastik bulup göndermeleri ve paramı iade etmemeleri.
Bu nedenle Şenay hanıma direkt ulaşıp siparişimin iptalini kendisine 1. ağızdan iletmek.
Teşekkürler,
Murat Kubat (siparişi veren Çağla Kubat)
Cep: 5333564311
Ofis: 216-3551630 (dahili 1201)
Ev: 216-3693691
bu site maalesef rezil durumda artık ben 2009 ve 2010 un ilk dönemlerinde alışverişlerimi buradan yapıyordum ama ne olduysa 2010 ortalarında berbat bir hale geldi ürün tedarikleri hafalarca ürün beklediğim oldu uyduruk ürünler bunlarda yani siz düşünün. 4-5 siparişimi iptal ettirdim muhattap bulamıyorsunuz bu sitede ve elektronik ürünlerde bozuk ürün gönderme oranları çok yüksek dikkat etmek lazım
hepsiburada.com değişti
hiçbiriburadayokamasatışadevam.com oldu
ben de dün navigasyon siparişi verdim. bekleyip görcez. ben internetten sadece bilet alırım normlade. alışveriş yapmam pek ama bu siteden çok alışveriş yapan arkadaşım var hepside gayet memnun...
şu anda şok yaşıyorum çünkü bende birçokkere alışveriş yaptım siteden hiçbir sorunla karşılaşmadım..belli ki çok para kazanınca şımardılar:S
dijital fotoğraf makinesi ve dizüstü bilgisayar aldım son dönemlerde foto. makinenin ekranında bir mavi nokta vardı sineye çektik makineyi hızlı gönderide 1 hafta bekledik dizüstü ekranı arızalı çıktı değişim için gönderdik 1 hafta oldu şikayetimi bildireli servise yolladılar tamir ettirecekler kesin.bize sorun bölümüne yazıyorum 15 gün de cevap veriyorlar.biz dert değil mal alıyoruz doğru düzgün satamıyorsanız sattığınızın arkasında duramıyorsanız batarsınız.daha da çöp almam çevremde tanıdığım kimseye de aldırmam.rezillik diz boyu.forumun değerli kullanıcılarınada önermiyorum kesinlikle.
konu hortlamış ama olsun :) arkadaşlar malum siteyi ben bir kere denedim o da konun başlığındaki olaydan bir daha zaten girmedim bile o kadar yani dünyanın en büyük ve köklü firmalarından olan Bosh'un kurucusu Robert Bosh'un sözünü herkes bilir '' İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim.'' Bu söz kısaca şunu diyor kaybedilen para yeniden kolayca kazanılır ancak kaybedilen güven bir daha asla kazanılmaz. Bosh bunun için hala Bosh markası güven veriyor ama malum bu site gelecekte ne olur orası = ?????
hortlatmayta devam.:)
bende yeminliym kullanmıycam diye. 7-8 parça ürün aldım tam 4 kere kargo geldi 1 ay içinde ama hala göndermedikleri siparişm var.
yav bende korkmata başladım şimdi.. bende hb dan sipariş veririm(cep tel, navigasyon, yapı malz., oto aksesuar v.s.) ama hiç sorunla karşılaşmadım.. okuduklarımdan sonra artık en azından elektronik eşya siparişi verme kararı aldım...