ben bile şu an mj in 1.6 cc motoru çıksın allem eder kallem eder yada 1.6 cc seçeneği olsaydı hiç 1.3 c ye bakmazdım... tr için bence buyuk eksiklik... ve ben bir motorda cc yükseltme işinin o kadar zor olduğunu hiç düşünmüyorum.. zaten motorlar yapılırken bunuda zaten başta planlanması yapılıyor.. motor zaten sadece 1.3 cc ye ayarlanıp yapılmıyor.. aslında artı eksi şeklinde herzaman opsiyonu vardır.. bana göre 1.6 cc 120 hp bir multijet türkiyede grande punto'da albea'da palio'da bravo'da linea'da hele hele doblo'da (kartaş satış departmanı esra hanımın yanımda çok bulundum.. adamlar filo doblo almaya geliyorlar ama tek sıkıntıları 1.3 motor bu makinede iş görürmü düşünceleri var akıllarında.) dediğim gibi dobloda neler yapmaz neler... bu motor sadece türkiyede 100 bin satar... ve bu hafife alınacak bir otomabil şatışı değil.. mesala ilk defa bir arabam oldu.. ve sanıyorum bundan sonra (türkiyede şartlar değişmezse vergi anlamında) türkiyede 1.6 motorun altında bir motoru kullanacağımı zannetmiyorum.. (1.4 fsi 140 (170 hp)hp motor hariç tabi ve buna benzerlerde hariç tabi.)
varya 1.6 mj 120 hp yi uygun fiyata sadece ankaradaki taksicilere satsa yeter yada linea ya 1.6 benzinli 120 hp ona birde fabrikasyon tüp gör sen oz zaman tr deki satışları.. 1.6 benzinli ve fabrikasyon lpg li linea'yı sadece ankaradaki taksicilere satsa fiata yeter be... valla beni öğle kızdırıyorlarki... gidip en sonunda fiata ceo alacağım valla... ankarada focus lpg liden geçilmiyor.. yeni donanımlı bir linea ve üzerinde 120 hp lpg li bir taxsi.. valla taxsiciler kuyruğa girmezse bende ali kemal değilim...
Yer imleri