bnde opel vectra almaya niyetlenmiştim ilk zamanlar ama elektronik arızalarının çok olduğunu duyunca almadım erdemin söylediği doğrudur
Printable View
bnde opel vectra almaya niyetlenmiştim ilk zamanlar ama elektronik arızalarının çok olduğunu duyunca almadım erdemin söylediği doğrudur
bu arıza meselesi tarıtsmaya acık bir konudur. hemen hemen her aracta mevcuttur fazlalıgı tartısılır tabi. OPelin eksi bir yönü ise servisin ve parçalarının pahalı olduğunun söylenmesidir ama benim tercihim her zaman fiyatı uygun olandan yana olacaktır.
kesinlikle göreceli bi kavram hiç bir lafım yok sadece arabalaraolan ilgim,tüm aile arabalarının bakımlarına götürmem,1.5 seneye yakın otomotiv sektorunde calısmam sonucu bir ortalama alarak benım vardıgım kanı opelin daha fazla arıza veren bir araç oldugur yoksa dizaynına,imajına,marka değerine bişey diyemem.bence tercih yaparken fiyatın yanında kalite endeksini de ekleyin zaten genelde artık testler Fiyat/Kalite parametresine göre yapılmaktadır.
opel astra da en bilindik arıza easytronic arızasıdır herhalde....
yalnız bravonun dizaynı digerlerinden kotu . arabda anlam veremdigim bir eksiklik var yani baktıgımda bravonun bir eksikligi var daha yuksek jant kulalnınca o goruntu bozuklugu gidermi bilmiyorum ama tip olarak bi eksiklik var ama ne
Astranın eski kasasını ancak alırsınız bravo fiyatına. Yeni kasanın benzinlisi 42 filan. Eski kasa ve yeni kasa astrada da gp de kullanılan 95 hp ye yükseltilmiş multijet motor var. Bravo ise 105 hp ve tork 290. Dizelde astra bravonun yanına yaklaşamaz.
2001 den 2009 a kadar fiat brava kullandım taş gibi arabaydı. Astra %20 daha pahalıydı o zaman. Şimdi aynı fiyata verseler yine gider Brava alırım.
Konuyu kısaca okudum.
Golf bravodan kalitelidir iyidir hoştur ama fiyatını hak etmiyor.Bildiğin soygun.Hem DSG uyumsuz 1,6 dizelle.Hem golf parasınada passat alınıyor bunu da hatırlatayım.Ha derseniz para bende zibil çekin altınıza manuel golfu paşa paşa gezersiniz:D
İkisi arasından tartışılmaz bravo.Genel olarak Titanyum focusda düşünülebilir.
evet golf pahalı ama bravodan bi gömlek üstte. satarken cabuk satarsın. ic kalitesi yol tutusu daha iyidir eminim. tabi tasarımda cabası. ama dedigim gibi 35 e bravomu 43 e golf mu dersen ee golf otomatikmen devre dısı kalıyor
bbence bravo'nun spor paketi seni fazlasıyla tatmin eder en baktığımda bravo spor paket bütün ekstralar var hatta skydome bile vardı eksiksizdi 45 bin tl fiyat aldım golf de ise 53 bin tl demişlerdi full paket için bence bravo kasa olarak çok gösterişli golf alırsan tek tesellin vw kullanıyorum dersin ancak bravo seni baştan aşağı her yönüyle tatmin eder kaldı ki 1.6 120 hp performans olarak çok iyi...kötü yanı ise golf bravoya oranla daha az değer kaybeder...ama bravo pişman etmez
Kalite olarak tabii ki Golf fakat DSG şanzuman dediğinde bir dur derim.
Sıfır aracında şanzıman değişen, 2 sefer şanzıman değiştirip 50 milyara yakın masraf çıkan adamlar tanıyorum. DSG şanzıman iyileştirilmiş olabilir son zamanlarda ama okuduğum ve şahit olduğum o kadar sorun var ki aman diyorum, aman.
arkadaşlar ben dsg şanzmıanın ne olduğunu bilmiyorum. normal şanzımandan cok mu üstün nedir farkı daha az yakıt tuektimi mi sağlıyor yada ömür boyumu kullanılıyor. bunu sormaktaki amacım dsg yi birçok arkadaş çok beğeniyor yani neyi beğeniliyor faydaları neller onu merakettğimden soruyorum. bir diğer konu ise biraz konu dısı olacak ama vw en baz dizeli43600 bombos arac hiçbirşey yok esp cruze eksik. ama opel in 47 civarında dolu dizeli var belki 45 e de alabilrsin . bravonun en dolusu 45 ise opelle kıyaslarım bu sefer
45000 e aldığın opel 1300kg ve 95 hp.gelen geçer tokatlar o kasa o motor astrayı.
sıradışı bravo
audi de de dsg benzeri bir şanzıman kullanılıyor (aynısıda olabilir) 7 ileri bir şanzıman olduğu için yakıt tasarrufu sağlıyor ve vites geçişleri çok rahat asla hissedilmiyor...
Fiyat/performans oranlamasi yapilacak ise Bravo'nun birkac adim onde olacagi artik herkes taraan kabul edilmistir herhalde. Ama ben aradaki fiyat farkini onemsemiyorum diyorsan ki bu fiyat farki hakkinda cok guzel aciklamalar yapilmis, Golf tercih edilebilir. Golf guzel bir araba, bunu da tartismaya gerek yok ancak bende Golf'e o kadar para vermem.
Servis konusunu onemsiyorum diyor isen tercihin mutlaka bravo olmalidir. Volkswagen servislerinin musteri memnuniyetsizligi oldukca bilinen bir gercek. Fiat'ta yok mu, elbette var. Ama sahsim adina gonul rahatligi ile soyleyebilirim ki; ikinci fiat aracimi (Bravo) almamdaki etkenlerden birisi de Kavaklidere Servisidir.
Golf ile ilgili bir tecrubemi de anlatayim: Yakin zamanda 2010 model 22000 kmde bir 1,4 TSI Highline DSG'li araca bindim. Birde Fiat arabalar zamanla cok ses yapar derler. Arabanin her taraan takir-tukur sesler geliyordu. Meger benim Bravom ne kadar sessiz bir arabaymis... :innocent:
Bu arada olur da Golf alirsan haberim olsun; Golf ile de seni tokatlayayim... :dj:
emre 150 beygir aracla elbette tokatlarsın beni:)) ama aalırsam yinede tokatlaqşalım:) bu gidişle fiyatından dolayı pek alacak gibi değilim ama bakalım. bravonun en baz dizelini alıp ustune guvenlkik paketi atttırdık mı super olur
onur araba alırken hiç düüşünmüyorum beni geçerlermi geçmezlermi diye:)) sorun o değil zaten benim su an ki fireden aalışığım ben:)))
deme yaw!!
golf sahibi rallici filan değilse eğer; bir sıkıntı var demektir gerçekten!
sende bende memur adamlarız...fiyat/performans'a bakmayacaz da neye bakacaz Allah aşkına! :)
bir arkadaşıma golf alıyoruz da..bende onun rüzgarından etkilenmişim anlaşılan!
Allah'tan çabuk normale döndüm! :P