Kapı döşemesini deri yaptım. 10 numara beş yıldız oldu.
Arka lastikleri değiştirdim. Ok gibi oldu
kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
Kapı döşemesini deri yaptım. 10 numara beş yıldız oldu.
ön diskler ve arka kampanalar tornalandı arka balatalar yenisi ile değiştirildi fren hidroliği değiştirildi frenler pamık oldu
ya devlet başa ya kuzgun leşe
krom kaplama cam çıtalarını taktımm, ateş gibi oldu
2011 EVO DYNAMIC 1.3 MULTIJET 75 HP (5K)
Komple filtreler ve yağ bakımı yapıldı
Tamamen orjinal parça filtre ve castrol edge 5.40w yağ için N11 den toplam 230lira ödedim. Ustayada bunların değişimi için 50lira verdim. Toplam maliyet 280lira.
Uzun bir aradan sonra... Selamun Aleyküm..
Yıkattım
kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
merhaba;
bluetooth usb modülü taktım.
teşekkürler arkadaşlar
mikrofonlu model olduğu için başarılı
Epeydir Oil catch tank olayıyla uğraşıyorum
Seperatördende tam verim alamayınca modifiye etmeye karar verdim
Sonuç 2 si 1 arada seperatör ve catch tank ortaya çıktı
Mükemmel bir sonuç alacağıma eminim
kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bu nedir ne işe yarar
aynen bu icat tam olarak ne işe yaramakta ve aracın neresinde görev yapmaktadır ?
ya devlet başa ya kuzgun leşe
Buraya monte ediliyor çıkan yağ buharı boğaz kelebeğine verilmiyor
Bu şekilde çalışıyor
kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Konu Reiis tarafından (14/12/2020 Saat 14:45 ) değiştirilmiştir.
biraz daha açarmısınız. benzinli araçtamı dizel araçtamı kullanıyor. ne gibi verim sağlıyor.
Ön Silecekleri değiştirdim. İçindeki kokuyu değiştirdim. Ses yapan motor koruma kapağını sabitleyip sesi kestim 😄
Dizel araçlarda seperatör fabrikasyon oluyor genelde
Oil Catch Can / Tank yada Türkçe hali ile yağ buharı haznesi nedir, ne işe yarar ?
Motorun içerinde ısınan yağın oluşturduğu yağ buharını üreticiler külbütör kapağından emme hattına geri verir.
Neden verir çünkü buna hazne yapmak hem maliyetli hemde bakım mastafı çıkaracağından vermişler emmeye yakıp atısın.
Şimdi biz niye bunu takıyoruz yada takacağız, çıkan yağ buharı çok lanet pislik bir şey ve bu yap buharı emme hattında kirlilik ve hava/yakıt karışım kalitesini düşürür.
Bu nedenle bu hazneyi külbütör kapağına bağlıyoruz.
Bağladığımızda ne oluyor hava/yakıt kalitemiz artıyor ve bu hazne bir nevi filtre görevi görüyor.
Google Oil catch tank ne işe yarar yazarsanız daha geniş bilgiye ulaşabilirsiniz
kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Uzun bir ardan sonra.. 1aydır yatan opelimin marşı basmadı dün akşam. Malûm akşam yasak olunca sabaha kaldı işler. Minik keçimiz Puntomuzla hemen bi takviye yaptık çalıştırdık. Dedim işe bunla gideyimde biraz şarj olsun
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri