aramıza hoşgeldin umut
aracın hayırlı olsun
110 u geçmemek diye bir kural yok ancak yeni motoru biraz daha
sakin kullanmakta ve zorlamamakta fayda var ilk 1-2 bin kmler içinde
Arkadaşlar bugun punto evo sipraiş verdim.Granit grisi benzinli.birkaç şey okudum forumda arkdaşlar 2009 a kadar 75 beygirler 90 lıklardan daha seriymiş sehir içinde daha hantal kalıyormuş.dnmycik mi ne active nin diğeri yani dnmycih olması lazım tam bilmiyorum bunun farkıda msr hillhoder falan var arkdaşlar + olarak fazla bişey yok.türkiyede şuan olarak 5 tane punto kalmış 10 gün içerisinde gelicekmiş.2 veya 3 bin tl kapora alıyorlar.ve arkdaşlar yenilerde standart olarak DİZ hava yastığınıda sunmuşlar.yeni alanlara inş yardımcı olabilirim.Arkdaşlar arabayla ilk 3000 km de 110 u geçmemek gerekiyormuş diye bişey duydum ben acaba doğrumu?.teşekürler
aramıza hoşgeldin umut
aracın hayırlı olsun
110 u geçmemek diye bir kural yok ancak yeni motoru biraz daha
sakin kullanmakta ve zorlamamakta fayda var ilk 1-2 bin kmler içinde
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Hayırlı olsun aracın , bende aracı bugün teslim aldım ve özellikle ilk 300 km de 2500 deviri geçme sonrasında da sakın aracı otobana cıkarıp ta motoru acıyım diye zorlama dedilerbunlar sehir efsanesidir dediler...
Hoşgeldin Umut, aracın hayırlı olsun,
Evoyla birlikte Puntonun donanımı daha da arttı.Güzel bir tercih yapmışsın.İlk km lerde öyle katı bir rodaj kuralı kalmadı.Ancak çok yüksek devirlere çıkmamakta fayda var,
90bg lik mjtd ler 75bg lik mjtd lerden daha seri olmak durumunda.Çünkü daha fazla güç ve tork sunuyorlar.Zaten fabrika hızlanma ve son sürat verileri de bunu ortaya koymakta.Belki bu karşılaştırma 5 ileri ve 6 ileri 90bg mjtd arasında yapılabilir,
İyi günlerde kullanman dileğiyle...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri