-
performansa düşkün birisi iseniz sizi tatmin etmez.
bu motor ekonomi göz önüne alınarak tasarlanmış.
ne kadar çok basarsan, o kadar çok yakar.
performasna önem vermiyorsan, hareket anında bir problemle karşılaşmazsın.
yokuşlarda 2000 devirin altına düşmediğin müddet, vites düşürme hitiyacına bile kalmazsın.
amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
yokuşun ortasında durmuşsan, aracında yüklü ve kliman açık ise, zor kalkarsın.
arabayı bağırtman(çok gaz vermen), klimayı kapatman, hatta geri geri gidip,
yokuşun başlangıcına kadar inmen gerekebilir.
bunun haricinde bir problem yok.
-
Kardeş 75 lik arabam var. Genelde uzun yola giderim. 160'a sabitledim geçen gün (zaten araç 170 in üstüne çıkmaz) İstanbuldan Ankaraya 24 kuruşa geldi km de. Yani 160 km seni tatmin ediyorsa 75bg al yok ben daha çok performans isterim diyorsan 90bg'lik öneririm.
-
uzun yokuşta 75 hp ile araçta yük-yolcu varsa dur kalk yaparsan ilk 3 vites ölüm geliyor ama 4. ve 5. vites gayet performanslı çıkıyor , yakıt konusunda şehir içi kullanıma ve düz yola çok uygun , yazın klima açıkken performansı çok etkiliyor 2000 devirlerde hızlanma yapmak zorlaşıyor , ama boşken ve klima kapalıyken gayet seri geliyor bana tatmin edici performansı var
-
1.3 motordan ne beklediğinize bağlı bence 1.3 gayet ideal ve yeterli güç ve performans isteyen 1.6 mjet bravo bakabilir.